• Like, ja! Ik zit zonet te denken, en ik dacht toen van 'Het is best raar, dat mensen met Renée (decoy) willen meeten, maar ik gewoon bijna naast haar woon & met haar naar school ga. Dat mensen zoveel moeite doen, om een glimp van haar opte vangen en ik ken haar gewoon.'
    vaag hé?
    kennen jullie dat ook?

    Dat is vaak met bekende mensen. Bijv. de buren van Sharon den Adel in Gouda komen dat hoofd elke dag tegen terwijl ik gewoon zit te fantaseren over hoe geweldig het wel niet zal zijn om 1 gesprek te voeren.

    ja. dat ook =D

    Neen, dat heb ik niet

    Dat is vaak met bekende mensen. Bijv. de buren van Sharon den Adel in Gouda komen dat hoofd elke dag tegen terwijl ik gewoon zit te fantaseren over hoe geweldig het wel niet zal zijn om 1 gesprek te voeren.

    Ja, want Sharon den Adel is cool :'d


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nu even een reactie op het topic.

    Ik kan me het best voorstellen dat je iemand wel eens in het echt wil zien naar tijden praten met diegene.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe, dat ken ik :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Euhm, niet echt? (:

    Neenn. (:


    A. ikmisje.