• vorig jaar zei een jongen bij ons op school tegen mijn vriendin dat ze sexy was en hij zei ook eens 'Dag Laura' toen hij aankwam op school. Mijn vriendin wou dus weten waarom dat die da zei en toen was Evy naar hun groepje populaire jongens gegaan en gevraagd of die ene gast even wou meekomen. en toen ging die mee en de rest van de jongens maar oeeeeh roepen. en ik en Evy gingen weg en Laura en Emma bleven op de bank zitten en toen ging die jongen naar hun toe en werd helemaal rood, maar mijn vriendin durfde niks te zeggen. ondertussen waren de rest van die groep jongens naar mij en Evy gegaan en die vroegen zo 'ja, wie is Laura en wie zijt gij?' enzo. en toen gingen wij dat uitleggen, de volgende dag waren al die jongens het tegen een andere vriend aan het zeggen die die dag dat het gebeurde blokjes had gekregen, dus hij was niet op school. en sinsdien kijkt die gast altijd als we voorbijlopen of hem toevallig tegenkomen in de gang of tijdens de middag. en hij kijkt niet van 'omg' nee hij kijkt emotieloos. die gast is trouwens vreselijk sexend. en vandaag was het carnavalbal, gingen mijn vriendin en ik naar huis. en toen zeiden we zo 'ja Marlies, wij zijn weg.' draaide ik me om en zag die een van die populaire jongens achter me stond en toen ging die weg. en net als we buitenkwamen en naar huis liepen volgde die vreselijk sexende gast ons met nog 3 andere jongens. toen gingen wij weer terug naar binnen, stonden we daar 30 seconden, gingen we terug naar buiten en gingen zij net naar binnen. volgens mij volgden ze ons. hallo, dat voorval is 5 maanden geleden gebeurd, stop met ons te volgen en ons steeds aan te kijken!

    wat denken jullie?

    - namen zijn aangepast -



    (bericht aangepast door een moderator)


    All was well.

    ik snap dat deel met die blokjes niet zo goed >.<

    ik ook niet... maar misschien is het spreektaal ofzoo of een spreekwoord dat ik niet ken, maar ik begrijp dus iets dat die ene jongen, die laura leuk vond en toen gebeurde er iets met blokjes en toen waren jullie op een feest en toen gingen ze kijken en volgen??
    kun je het ook wat minder gedetailleerd vertellen als een soort opsomming ofzo? want ik snap er geen hol vaan


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    ik ook niet... maar misschien is het spreektaal ofzoo of een spreekwoord dat ik niet ken, maar ik begrijp dus iets dat die ene jongen, die laura leuk vond en toen gebeurde er iets met blokjes en toen waren jullie op een feest en toen gingen ze kijken en volgen??
    kun je het ook wat minder gedetailleerd vertellen als een soort opsomming ofzo? want ik snap er geen hol vaan


    dat met die blokjes bedoelt zij beugel
    de andere jongens hebben de volgende dag dat verhaal [wat ik niet snap] verteld aan de jongen die er niet was de vorige dag [toen alles was gebeurd] omdat hij voor een beugel moest


    You're a star in heaven.

    Het is wel een ingewikkeld verhaal, Lize. (:


    A. ikmisje.

    1 ding is zeker ze volgen jullie idd wel een beetje raar maarja niks aan te doen..
    gewoon geen aandacht aan geven;)


    Listen to your heart<33

    Errug Vreeemd ><


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Weirdo's:|
    moe ge miss nekeer melden aan iemand als ze jullie nogaltijd volgen enzo..
    I dunnoo


    Lalala Music... Lalala x')

    Srry, ik heb de trein gemist.


    Innocence.

    I don't get it >_<


    I am an idiot, I move.