• SONS OF ANARCHY

    Deze verhaallijn wijkt af van de serie, maar kan nog steeds enkele spoilers bevatten. Je hoeft de serie zelf niet gevolgd te hebben om mee te kunnen doen.

    Wanneer Clay Morrow, de voorzitter van de Sons of Anarchy, op onverwachte wijze door Jax Teller van het leven wordt beroofd, valt de motorclub uit elkaar. Na alle chaos die de afgelopen jaren voor een overhand heeft gezorgd, kiezen de clubleden ervoor om hun eigen pad te bewandelen en hun geliefde, leren jasjes aan de kapstok te laten hangen.
    Wanneer men echter begint te denken dat de Sons of Anarchy de stad Charming eindelijk achter zich hebben gelaten, besluit één lid van de Sons of Anarchy, die zich in een andere afdeling heeft gevestigd, richting Charming te reizen om de moedeorganisatie van de motorclub weer opnieuw op te bouwen. De oude clubleden mogen weliswaar hun eigen weg zijn gegaan, maar het kersverse bloed zorgt minstens voor net zo veel opschudding in het inmiddels rustige Charming. De nieuwelingen zijn afkomstig van overal en nergens, hebben ieder een verschillende achtergrond en zullen elkaar vaak niet eens kennen. Toch besluiten ze om samen te werken en SAMCRO nieuw leven in te blazen, want de lokroep naar macht, geld en bloed lijkt veel te sterk te zijn. Zal het hen lukken om weer aan de top te komen? Of graven ze zich een weg in de richting van hun eigen graf?

    Rollen
    Stop op mannen!

    Vrouwen:
    • Catlin "Cat" Clifton || Tigresse || 1.1
    • Isabel "Izzy" Mallon || Valkyries || 1.3
    • Elizabeth "Liz" Viele || Conaway || 1.3
    • Dumbledore
    • Xemerius

    Mannen:
    • Astro "Ace" Mallon || Tigresse || 1.1
    • Timur Samuil Maksimov || MikeyGClifford || 1.1
    • Alec Cullen Grey || Blurryface || 1.1
    • Lucian "Nerd" Matthews || Jorah || 1.2
    • Jude Ace Levon || Nebthet / Lolicia || 1.5
    • Nathaniel James DeAngelo || Amygdalae 1.6
    • Sebastian Aiden Diesel || Amygdalae 1.7

    Invullijst
    • Volledige naam:
    • Leeftijd (Minimaal 20):
    • Uiterlijk:
    • Innerlijk:
    • Geschiedenis:
    • Extra:


    Regels
    • Je schrijft minimaal 300 woorden per post.
    • Meerdere personages per persoon zijn toegestaan, mits er variatie in zit.
    • Dood geen andere personages zonder toestemming.
    • 16+ is toegestaan.
    • Wees realistisch en origineel bij het beschrijven van je rol en het schrijven van posts. Perfectie bestaat niet, en niet iedereen kan twintig jaar oud zijn.
    • Begrijp je iets niet of wil je iets specifieks weten? Wees niet bang om vragen te stellen!


    Topics


    Extra informatie
    • Wil je meer weten over Sons of Anarchy? Deze pagina beschrijft de rode draad van het verhaal.
    • Vrouwen zijn geen lid zijn van de motorbende! Zij vertolken soms de rollen van prostituees of dealers. Vaak hebben ze echter een normale baan. Vaardigheden op het gebied van vechten, het omgaan met wapens en dergelijken, kunnen ze weliswaar altijd aanleren.
    • Bij veelgestelde vragen, vul ik dit kopje aan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 19:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik een mannelijke biker?

    En moeten de motors choppers zijn, of mag t ook een ander model zijn?


    Bowties were never Cooler

    Ik zet je er straks even bij. ^^
    En je mag zelf een model kiezen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, I love SOA.
    Ik denk er even over na i.v.m. drukte.


    Tell me about it, stud.





    • Volledige naam: Timur Samuil Maksimov
    • Leeftijd: 24, 14 Januari
    • Uiterlijk: Timur is een klein bleek opdondertje. Hij is maar 1,59 lang, maar in dat kleine lijfje zit heel erg veel pit. Dat is al direct te zien aan de spieren en aderen die duidelijk zichtbaar zijn onder zijn strak gespannen witbleke huid. Zijn ogen zijn goudgroen en staan rond de mensen om wie hij geeft zacht en lief, maar rond de rest van de wereld staan ze donker en zeer intens, wat nog een weggevertje is dat je niet met hem moet sollen. Timur's halflange haren zijn van nature donkerbruin tot zwart, maar hij heeft ze felrood geverfd. Meestal draagt hij zodra hij naar buiten gaat een strakke zwarte broek en een donker t-shirt met een leren jasje erover en zwarte converse of legerkistjes eronder. Als hij binnen blijft, of niet toonbaar hoeft te zijn, heeft hij er wel eens een handje van om gewoon in een wollige trui en een warme muts rond te banjeren. Timur draagt altijd een ketting om zijn nek met een beertje en een vleugeltje eraan. De beer staat voor zijn vaderland, en het vleugeltje omdat hij al jaren geen vaste verblijfplaats meer heeft gehad.
    Timur heeft een beer op zijn hart getatoeëerd staan, om zijn afkomst te vieren. De namen van zijn ouders en familie staan als een rozenkrans in inkt om zijn biceps in het cyrillisch, met kleine kruisjes eraan hangend, als een echte rozenkrans. Als laatste heeft hij het binnenste van zijn motor op zijn onderarm laten zetten, alsof het een deel van hemzelf is, wat het ook is. Hij is van plan om het logo van de SAMCRO op zijn rug te zetten, maar hij moet er nog tijd voor vinden en een goede shop. Door de littekens die over zijn hele lichaam lopen, zowel van zijn tijd in de motorclub als ervoor, kan hij namelijk niet zomaar iedereen het laten doen.
    • Innerlijk: Timur is van nature vrij kalm, erg gedisciplineerd en extreem relaxed, met een goed gevoel voor humor, maar tegenover vreemden is hij vaak nog erg terughoudend. Ook is hij zowel tegen vreemden als bekenden vaak vrij stil, bijna tot in de extremen. Hierdoor wordt hij ook vaak als mysterieus aangezien. Hij bezit natuurlijke charmes, maar niet ver eronder ligt een deel van hem waar je liever niet mee in aanraking wil komen. Timur is loyaal aan zijn vrienden en familie en is ondanks dat hij erg kalm en relaxed is een lief en zorgzaam type voor degenen om wie hij geeft. Hij is een harde werker en doet er ondertussen alles aan om zijn duistere zijde te onderdrukken, die naar voren komt als zijn hele korte lontje doorbrand. Hij wil namelijk niet dat die naar boven komt in de buurt van de mensen om wie hij geeft, al laat hij zich vaak wel gaan als je hem minder goed zint. Timur kan door zijn charmes makkelijk omgaan met meisjes, en mensen in het algemeen. Toch speelt hij niet graag met mensen hun emoties en wil alleen vrienden die ook echt om hem geven. Al heeft hij absoluut niets tegen one-night stands. Als hij dan toch in een langdurige relatie terecht komt is hij wel extreem loyaal, maar dit is eigenlijk nog nooit gebeurt. Hij houd van spelletjes en gezelligheid met zijn vrienden of familie of andere bekenden. Toch is hij ook graag alleen. Hij vind het namelijk heel moeilijk zijn emoties te uiten. Dit doet hij alleen door te vechten en te tekenen. Hij heeft daarom ook altijd een schetsblok bij zich om te tekenen. Zijn schetsblok is alleen wel zo privé, dat er al meer bloed aan zit van mensen die erin hebben geprobeerd te kijken, dan hij potloden er aan op heeft gebruikt. Je ziet hem dan ook wel op feestjes of verjaardagen eerst gezellig meedoen, maar als het hem te veel wordt gaat hij toch weer ergens stil in een hoekje zitten. Door zijn verleden is Timur eigenlijk een gebroken persoon, al laat hij dit niemand zien. Dit speelt zowel zijn korte lontje, als zijn timide gedrag in de hand. Ook vertrouwd hij mensen een stuk minder snel. De enige die hij volledig vertrouwd is zijn hond.
    Dit is Timur voor zijn vrienden, familie en andere mensen om wie hij geeft. Voor de rest van de wereld is het een heel ander verhaal. Dan is hij koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, met zijn hondje en zijn schetsblok stil in een hoekje, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in zijn ogen ook maar verkeerd gedaagd of verkeert naar hem kijkt is het mis. Het ligt heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als hij de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is. Om hem van zijn korte lontje af te helpen heeft zijn moeder hem als kind al naar kickboks les laten gaan. Dit heeft hem eigenlijk alleen maar gevaarlijker gemaakt, al is hij ook meer beheerst geworden.
    Ondanks dat hij eigenlijk van binnen gewoon een gebroken jongetje is met een klein hartje, is hij van buiten keihard, bloedlink en geen jongen waarmee je problemen wil.
    • Geschiedenis: Timur is geboren in Kyusyur, Siberië, Rusland. Het is een klein gehucht aan de rivier Lena. 's winters is het er bitterkoud en in de zomer vrij droog, en nogsteeds niet enorm warm. Het gezin bestaat uit 7 personen, die op een klein boerderijtje wonen, waar ze graan verbouwen en koeien houden. De kinderen gingen naar een kostschool, maar als ze thuis waren, in vakanties, moesten ze even goed hard meewerken om de boerderij draaiende te houden. Timur deed het altijd goed op school, al had hij duidelijk wat gedragsproblemen. Hij had veel moeite met concentreren en zijn emoties verwerken, waardoor hij best agressief kon worden. Dit is er op de kostschool hardhandig uit gehaald. Nu heeft hij met beide dingen nog best veel moeite, maar hij heeft er toch een betere grip op, omdat hij weet wat de consequenties kunnen zijn. Nadat hij klaar was, kon hij gaan studeren, maar in plaats daarvan heeft hij van zijn spaargeld en het geld van de oude motor waarop hij heeft leren rijden, een eigen motor gekocht, en is gaan reizen. Eerst door Rusland, daarna Europa en Azië, maar de rest van de wereld lonkte hem ook. Hij wist met behulp van baantjes genoeg geld te krijgen om te leven en door te reizen, maar de grote oversteek naar Amerika, heeft hij toch pas in de winter gemaakt, toen hij zonder vliegtuig tussen Siberië en Alaska kon oversteken.
    Hij heeft een tijdje door Canada en de USA gereden, maar hij voelde zich hier altijd een stuk minder thuis dan in Europa en Azië, niet alleen door het andere klimaat, maar ook door hoe de mensen met hem omgingen. Dit veranderde toen hij in Californië een van de leden van de net herstartende SAMCRO leerde kennen. Hij kreeg een vreemd gevoel van thuis, zelfs al hoorde hij er nog niet officieel bij. De rangen en standen gaven hem rust en een ambitie. Hij heeft wel zo af en toe enorm last van heimwee en heeft nogsteeds moeite met het Engels, maar nu hij al bijna een jaar lid is, heeft hij toch ook een echte familie aan de andere kant van de oceaan.
    • Extra: Timur rijd op een ebony Kawasaki Ninja 300. Het is misschien niet een motor die je heel snel bij een motorclub zou verwachten, vooral omdat het eigenlijk maar een klein ding is, zonder een enge hoeveelheid vermogen. Toch is het een motor die perfect bij de kleine opdonder past.
    Timur heeft nog veel moeite met het Engels. Hij strooit er vaak Russische woorden en zinnen tussendoor. Hij kan er niets aan doen, zeker als zijn temperament opspeelt, vliegt het Russisch je om de oren, maar ook in het dagelijks leven komt het vaak voor.
    Timur heeft een Russkiy Toy geadopteerd toen hij na een aantal weken hier toch besloot tijdelijk te settelen. Eigenlijk ging hij naar het asiel voor een 'stoere' hond, zoals een herder of een staffie, maar hij viel keihand voor het kleine felle hondje met de enorme oren. Hij noemde het zwarte hondje met de blonde vlekjes Sveta, en sindsdien zijn de twee onafscheidelijk. Meestal zit ze in een rugzak op zijn borst met een bril en een helmpje op. Ze vind het geweldig, en Timur vind het heerlijk om zijn kleine vriendje altijd bij zich te hebben, veilig op zijn borst, zelfs al lijkt hij hierdoor minder stoer. Beiden weten wel beter.
    Timur vecht graag met zijn handen, maar als hij toch een wapen moet meenemen is het een PSS, een klein Russisch stil pistool, waarmee je dus onopgemerkt je zaken kan afhandelen. Deze heeft hij nog uit Rusland zelf, en verzorgt deze heel goed. Ook zal hij nooit iemand anders hiermee laten schieten. Het is zijn trots en Russisch trots en geheim. Als er toch een stuk meer geweld in het verschiet ligt, is de AK-12 zijn wapen. Ook deze is van Russische maak, maar toch wel verkrijgbaar in de USA, al is het nogsteeds lastig om aan te komen. Het ligt heerlijk in zijn handjes en de loop is verwisselbaar, zodat hij met verschillende kaliber kogels kan schieten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 20:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Een nieuwe RPG!
    Ik zou graag een vrouwelijk personage willen!
    Is het toegestaan dat deze een jongere zus is van een clublid?
    En ik moet dringend eens met die serie beginnen, staat op m'n to-watch-lijst


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Een nieuwe RPG!
    Ik zou graag een vrouwelijk personage willen!
    Is het toegestaan dat deze een jongere zus is van een clublid?
    En ik moet dringend eens met die serie beginnen, staat op m'n to-watch-lijst


    Ja, hoor. Dat is prima. Ik zet je erbij. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    (...)

    Ja, hoor. Dat is prima. Ik zet je erbij. (:

    Thnx :3

    Dus... wie nog een jonger zusje wilt voor zijn/haar mannelijk personage, ik heb er één in de aanbieding! Over de leeftijd twijfel ik nog, want een minderjarig (16) ettertje is leuk, maar met een 20-24 jarige kan ik ook alle kanten op... Dus hier kan ik ook nog niet veel over zeggen, hangt er net vanaf waar m'n goesting ligt om mee te RPG'en en waar men inspi naartoe ga met het aanmaken van m'n personage.
    Ik hoop vanavond al een start te maken, maar kan niks beloven want m'n ouders komen zo op bezoek en er staat een BBQ en voetbal (rode duivels) op de planning, maar anders is dat zeker morgen dat ik aan haar begin.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 16:17 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thnx :3

    Dus... wie nog een jonger zusje wilt voor zijn/haar mannelijk personage, ik heb er één in de aanbieding!
    Ik hoop vanavond al een start te maken, maar kan niks beloven want m'n ouders komen zo op bezoek en er staat een BBQ en voetbal (rode duivels) op de planning, maar anders is dat zeker morgen dat ik aan haar begin.


    Als het wil mag het van Timur, maar hij komt wel uit Rusland...


    Bowties were never Cooler

    Oehh, zou ik een mannelijke rol mogen reserveren? ^^


    Caution first, always.

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Als het wil mag het van Timur, maar hij komt wel uit Rusland...

    Sounds interesting... Zoals ik al zei, ik moet even zien waar m'n inspiratie me naartoe leidt. Als ik inspi krijg voor Russische roots, dan zal ik zeker voor Timur gaan, en anders wacht ik nog even af. Ik ga me nog niet vastpinnen, want zoals ik al zei, ik weet nog niet precies wat ik met m'n personage wil.
    If you don't mind (flower)
    Ik vind het wel al heel tof dat je je beschikbaar stelt ervoor x


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Blurryface schreef:
    Oehh, zou ik een mannelijke rol mogen reserveren? ^^


    Ik zet je erbij!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Valkyries schreef:
    (...)
    Sounds interesting... Zoals ik al zei, ik moet even zien waar m'n inspiratie me naartoe leidt. Als ik inspi krijg voor Russische roots, dan zal ik zeker voor Timur gaan, en anders wacht ik nog even af. Ik ga me nog niet vastpinnen, want zoals ik al zei, ik weet nog niet precies wat ik met m'n personage wil.
    If you don't mind (flower)
    Ik vind het wel al heel tof dat je je beschikbaar stelt ervoor x


    I don't mind. Ik merk het wel


    Bowties were never Cooler

    Alec Cullen Grey.








    • Leeftijd. •
          38 jaar, 2 oktober.

    • Uiterlijk. •
          [FC: Gerard Butler]
          • Lichaam.
    Fysiek gezien is Alec een vrij intimiderende man. Hij is 1,87m lang en hij is van zichzelf al vrij breed. Ook is hij sterk, en toch heeft hij geen overdreven spiermassa. Zijn kracht komt voornamelijk uit zijn stevige bouw. Zijn brede schouders lopen af in een wat smallere taille en heupen. Hij kan in een goede conditie zijn en veel uithoudingsvermogen hebben, maar als hij last krijgt van een dip, geeft hij ineens niets meer om zijn uiterlijk en hij kan zichzelf dan behoorlijk laten gaan. Dit probeert hij echter te voorkomen.
          • Gezicht.
    Alec gezicht is als ruig te omschrijven. Hij heeft vriendelijke, helderblauwe ogen, maar er is vrijwel standaard een frons op zijn voorhoofd te zien. Deze verandert echter heel snel in een brede, jongensachtige glimlach als hij een bekende tegenkomt. Het feit dat hij veel heeft meegemaakt is makkelijk af te lezen aan zijn gelaat: hij heeft genoeg ‘worry lines’ en kleine rimpeltjes rond zijn ogen, al geeft hij hier zelf weinig om. Hij heeft een stevige neus, en lippen die niet vol en niet dun zijn. Hij is niet vaak gladgeschoren; meestal loopt hij rond met een kort baardje.
          • Haar.
    Alec heeft niet vaak zin om veel aan zijn kapsel te doen. Zijn haar is een mix van licht- en donkerbruin en zelfs een heel klein beetje grijs. Dit kan hem niets schelen en hij hoeft in de ochtend dan ook niet lang voor de spiegel te staan. Hij houdt het netjes kortgeknipt, want als het langer wordt of nat is, krult het verschrikkelijk.
          • Kleding.
    Deze man is absoluut geen fan van de ‘standaard’ motorkleding met veel versiering, maar als hij rijdt is goede bescherming wel belangrijk. Hij draagt dan simpele, donkerkleurige rijkleding en een donkergrijze helm. Buiten het rijden loopt Alec het liefst rond in comfortabele jeans, een simpel t-shirt en een hoodie of jas. Nette kleding vindt hij verschrikkelijk en dit draagt hij dan ook vrijwel nooit. Het is voor hem echt belangrijk dat een kledingstuk lekker zit, anders draagt hij het écht niet.

    • Innerlijk. •
          • People person.
    Alec is een spontane man: vriendelijk en altijd in voor een grapje. Ondanks het feit dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad en lang in de gevangenis heeft gezeten, kan hij het met iedereen wel vinden. Hij is in staat om in elk persoon het positieve te zien en dit maakt hem af en toe ook iets te goedgelovig.
          • Intelligent.
    Al heeft hij geen goede scholing gehad, Alec is een slimme man die goed logisch na kan denken en meestal zijn ratio gebruikt. Dit betekent absoluut niet dat hij geen emoties heeft, of dat hij deze gemakkelijk de baas kan blijven. Hij zorgt er alleen goed voor dat deze geen grote invloed hebben op zijn beslissingen. Dit is namelijk één keer wel gebeurd en daar heeft hij tien jaar lang voor moeten boeten. Hij laat ook zeker zijn instinct meespelen bij belangrijke keuzes, maar hij zal altijd eerst naar zijn hersenen luisteren voor hij een beslissing maakt.
          • Vrije ziel
    Alec volgt altijd zijn eigen regels en als deze niet overeenkomen met de regels van anderen, of de regels van de wet, maakt hem dat weinig uit. Natuurlijk zal hij niet expres over anderen heen walsen en als hij de wet niet hoeft te overtreden, doet hij dit ook liever niet. Maar als een regeltje hem echt in de weg staat, heeft hij weinig moeite deze te breken.
          • Positief
    Ondanks de dingen die met hem zijn gebeurd, gaat hij meestal uit van het beste. Hij ziet achteraf ook veel dingen als een levensles en hij wilt ook graag leren van zijn fouten. Daarbij is hij loyaal en vrijgevig. Spullen boeien hem niet zo veel. Als anderen van wie hij houdt het maar wel goed hebben. Als hier geld en spullen voor nodig zijn, so be it.
          • Onvoorspelbaar
    Het ene moment kan hij erg vrolijk, uitbundig en luid zijn. Het andere moment is hij stil en observeert hij de boel liever. Bijzonder neerslachtig is hij eigenlijk nooit, maar als hij gestrest is, kan hij wel opeens enorme woede-uitbarstingen hebben.
          • Koppig
    Als Alec iets wilt, dan gebeurt het ook. Als anderen hier tegenin gaan, kunnen ze lang blijven zeuren, want hij zal zijn gedachten toch niet veranderen. Pas als hij zelf ergens in gelooft, laat hij het toe. Dit zorgt er ook voor dat het moeilijk kan zijn om hem dingen te laten doen. Hij is geen geboren leider, maar hij vindt het soms ook moeilijk om de wensen van anderen op te volgen. Hij is op crimineel gebied veel voorzichtiger geworden en daarom staat hij niet bepaald te springen als iemand iets van hem wil.
          • Snel verslaafd
    Iets in Alec zorgt ervoor dat hij altijd op een bepaalde stof gefixeerd is. Of dat dit nou kauwgom is, koffie, junkfood of cocaïne. Met het laatste heeft hij jammer genoeg ervaring en zelfs na tien jaar gevangenis is dat niet verdwenen. Hij heeft af moeten kicken toen hij terecht werd gesteld, maar na zijn vrijlating ging het al snel genoeg weer mis. Hij probeert het zijn leven niet teveel te laten overheersen, maar hij weet zelf dondersgoed dat hij niet sterk genoeg is om er vanaf te komen. Hij hoopt gewoon dat het goed zal blijven gaan. Dat hij niet wordt opgepakt en dat hij geen domme fout maakt wat hem zijn leven kan kosten.

    • Geschiedenis. •
          Alec werd geboren in klein gezin dat bestond uit zijn Schotse vader en Ierse moeder. Hij groeide op met zijn tweelingbroer, Cillian, met wie hij een zeer hechte band had. Ze deden alles samen en de twee waren niet vaak afzonderlijk van elkaar te spotten. Ze werden grootgebracht in een Ierse wijk in Cleveland, Ohio, waar ook de familie van hun moeders kant woonde. Hier raakten ze tijdens hun tienerjaren verstrik in criminele netwerken wat grotendeels Cillian’s lust naar macht en geld te verwijten viel. Ondanks het feit dat Cillian dit deed om hun ouders te kunnen onderhouden, vond Alec het helemaal niets. Hij was echter te trouw voor zijn eigen bestwil en dit betekende dat ook hij vaak genoeg in de problemen kwam. Diefstal, drugsgebruik en geweld waren geen vreemde begrippen voor de broertjes. Talloze keren heeft Alec dat wereldje proberen te ontvluchten, maar de loyaliteit tegenover zijn broer en ouders was te groot. Hij was bang om hen kwijt te raken, en daardoor bleef Alec netjes op zijn plek. Toen Cillian op de leeftijd van 25 van het leven werd beroofd door een jaloers bendelid, ging voor Alec de knop om. Verblind door verdriet en woede, verbrak hij de enige belofte die hij ooit aan iemand had gedaan: nooit een mensenleven nemen. Niet lang daarna werd hij veroordeeld tot een 10 jaar lange celstraf. Het ergste daarvan vond hij het feit dat hij zo niet meer voor zijn ouders kon zorgen.
          Nu hij vrij is heeft hij in zijn ogen eindelijk de kans om iets te kunnen veranderen. Om zelf wat te betekenen en om zelf geld te hebben. Niet voor zichzelf, maar voor zijn ouders en familieleden. Nu is het zijn beurt om af te kunnen maken wat Cillian ooit begon.

    • Extra. •
          • Alec spreekt met een sterk accent dat een mengelmoes is van Iers, Schots en Amerikaans. Hij heeft een zware stem die ontzettend ruig kan klinken als hij hard spreekt of boos is.
          • Hij luistert graag naar de muziek van Flogging Molly, al doet deze hem vreselijk aan zijn broer denken.
          • Alec is katholiek opgevoed, en hij zou graag een goede Christen willen zijn, maar hij heeft veel moeite met het geloof. Al helemaal sinds het voorval met zijn broer. Het feit dat hij iemand heeft vermoord weegt heel zwaar op zijn gedachten, omdat hij weet dat hij hierdoor nooit in de hemel terecht zal komen.
          • Alec rijdt op een ietwat goedkope, zwarte-witte Honda CBR 125. Deze erfde hij van zijn broer en hij is er daarom ook ongelofelijk zuinig op.


    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 21:44 ]


    Caution first, always.


    Astro "Ace" Mallon
    • • •
    "Her lips were a loaded gun, filled with words that could have killed me."


    ...
    ...






    † Naam: Astro Mallon. Vele mensen noemen hem echter Ace.
          Betekenis: Astro is een Griekse jongensnaam en betekent 'ster'. Mallon is van oorsprong een Engelse naam, en draagt de betekenis 'kleine, sterke vechter' met zich mee. Astro's bijnaam, Ace, is tevens een jongensnaam en betekent 'eenheid'.

    † Leeftijd: Ace is negenendertig jaar en is geboren op een hete zomerdag. De precieze datum is vierentwintig augustus, wat betekent dat zijn sterrenbeeld de Maagd is.

    † Uiterlijk: [FC: David Gandy] Charmant, verzorgd en misleidend. Dat zijn drie woorden waarmee je Ace's uiterlijk zou kunnen beschrijven. Zijn verzorgde en nette voorkomen wekt vaak verwarring op bij mensen, omdat men niet snel zou verwachten dat een man zoals Ace lid is van een beruchte motorclub. Hij is dan ook het levende bewijs dat uiterlijk nooit kan bepalen welke karaktereigenschappen je hebt, en welke werkzaamheden je uitvoert.
          Ace heeft donkerbruin haar, dat hier en daar wat donkere tinten bevat, waardoor het af en toe naar zwart lijkt te neigen. In het avondlicht lijken zijn lokken zelfs een ravenzwarte uitstraling te krijgen. Zijn haren zijn meestal warrig, maar verzorgd, waardoor het lijkt alsof hij met zijn chaotische kapsel naar bed gaat en er ook weer mee opstaat. Toch besteedt Ace wel wat aandacht aan zijn haar, ook al zou je dat na een ritje op de motor niet zeggen.
          Zijn wenkbrauwen zijn vrij donker van tint, alhoewel ze van nature sowieso iets lichter lijken te zijn dan zijn haren. Ze zijn borstelig, maar strak van vorm, waardoor ze een groot deel van zijn expressie tekenen. Ace's zeeblauwe ogen stralen een donkerdere kleur uit vanwege zijn grote pupillen, waardoor zijn donkerblauwe kijkers vaak bij één, enkele oogopslag in het oog lijken te springen. Een stel donkere, lange wimpers maken de duistere blik in zijn geheel compleet.
          Zijn neusbrug is lang en loopt wat breder uit aan de onderkant, maar zijn neusvleugels sluiten hier uitermate goed op aan. Zijn lippen zijn rozig van kleur en niet al te vol voor een man, alhoewel Ace daar wel tevreden over is. Hij is wel in het bezit van een stel jukbeenderen die erg hoog in zijn gezicht liggen, iets wat hij zeker niet als onopvallend beschouwt. Zijn kaaklijn is daarnaast wel scherp, maar niet bepaald opvallend.
          Ace's lichaamsbouw wordt beschreven als gespierd, maar tenger. Hij is dan ook zeker geen brede kledingkast, maar zijn lengte van één meter tachtig sluit hier wel netjes op aan. Zijn spieren zijn tot een redelijk punt ontwikkeld en ze zijn weliswaar aanwezig, maar er ligt zeker geen bepaalde nadruk op waardoor ze direct opvallend zouden zijn. Dit zorgt er dan ook voor dat hij zich vrij sierlijk voortbeweegt, in tegenstelling tot de slungeligheid die Ace uit zou stralen wanneer hij een stuk breder en langer zou zijn geweest.
          Zijn kledingstijl zou men als nonchalant kunnen beschrijven. Gescheurde of verwassen jeans, simplistische maar strakke shirts en een stel sneakers of gympen zijn niet uit Ace's zijn kledingkast weg te denken. Je zult hem echter niet snel in iets slobberigs zien - Ace draagt graag ietwat strakke kleding die toch wel makkelijk zitten. Leren kledij is ook nog wel aan hem besteed, maar met materialen zoals bont en ivoor moet je niet bij hem aankomen. Kleding mag af en toe een beetje opvallen, maar het moet niet worden overdreven - aldus Ace.
          Ace heeft een stel tatoeages, maar deze zijn allemaal netjes verborgen onder zijn kleding. Zijn grootste en meest bekende tatoeage is het logo van zijn club, welke hij op zijn rug heeft laten tatoeëren. Daarnaast heeft hij nog twee tatoeages. Eéntje vlak onder zijn sleutelbeen en de andere op zijn borstkas.

    † Innerlijk: Ace is in het bezit van vijf, excentrieke eigenschappen die er duidelijk tussenuit springen, alhoewel deze altijd worden aangevuld door kleinere, minder opvallende eigenschappen. Zijn karaktertrekken zijn als volgt:

    • Beschermend: Iets waar je rekening mee zult moeten houden wanneer je in contact wilt komen met Ace, is het feit dat hij erg beschermend kan zijn wanneer hij uiteindelijk naar iemand toe begint te groeien. Hij ziet het als zijn taak om anderen te behoeden voor gevaar - iets wat hij al sinds zijn kindertijd heeft geleerd en sindsdien met zich heeft meegedragen. Hij vindt de veiligheid van zijn naasten erg belangrijk en zou deze zelfs nog boven die van zichzelf kunnen stellen wanneer dit nodig is. Hierdoor kun je vrijwel altijd op Ace rekenen, en zal hij je de nodige hulp aanbieden wanneer je hier behoefte aan hebt - of wanneer je er juist geen behoefte aan hebt. Hij is een persoon die altijd voor zijn metgezellen klaar zal staan, of dit nou gewenst is of niet.
    • Intelligent: Ace tevens een man die moeilijke dingen snel kan ontfutselen en ontcijferen. Hij is erg opmerkzaam en dit sluit aan bij zijn intelligente karaktertrek; hij weet precies waar hij op moet letten en hij begrijpt lastige dinger sneller dan een gemiddeld persoon. Dit maakt het tevens lastig om hem een loer te draaien, aangezien hij vele dingen vaak sneller doorheeft dan een ander en hij zich niet meer laat verblinden door vriendschap en vertrouwen.
          Ace is daarnaast ook erg ijverig. Hij weet dat hij al wat ouder is en dat hij al de nodige ervaring heeft opgedaan, maar hij staat er altijd en overal voor open om nieuwe dingen te leren. Hij weet dat het belangrijk is om mee te blijven draaien en overal het hoognodige vanaf te weten, alhoewel hij heus niet alles tot in het uiterste detail zal weten.
    • Kalm: Onrust zul je niet snel van Ace's gezicht kunnen aflezen - hij is namelijk de rust zelve en zal zich niet snel door beknellende omstandigheden van de wijs laten brengen. Hij kan het hoofd in een chaotische situatie gemakkelijk koel houden en zal zelden panikeren wanneer iets uit de hand dreigt te lopen. Hierdoor lijkt Ace een serene kalmte met zich mee te dragen die een positieve uitwerking op zijn omstanders zou kunnen hebben. Ace is ook niet het type dat om het geringste uit zijn vel zou springen. Er moet een hele hoop gebeuren, wil je hem zo ver willen krijgen dat hij zijn geduld verliest. Het komt dan ook amper tot niet voor dat hij zijn zelfcontrole kwijt dreigt te raken.
    • Standvastig: Als Ace zijn tanden in één of ander doel heeft gezet, bestaan er amper mogelijkheden om ervoor te zorgen dat hij deze weer los zal laten. Ace is erg gedreven en blijft vaak bij zijn standpunt, iets wat door andere mensen snel als vervelend beschouwd kan worden, omdat je hem nooit van mening zult kunnen doen veranderen.
          Je moet allerlei goede argumenten uit de kast halen, mocht je al een poging kunnen wagen om Ace op andere gedachten te brengen. Ace beschikt namelijk over een ijzersterke wilskracht, zelfs als zijn plannen niet eens zo goed uit lijken te pakken dan hij in eerste instantie had gedacht.
    • Zwijgzaam: Ace's laatste, maar misschien niet zijn best eigenschap, is het feit dat hij nogal stilletjes in de omgang kan zijn. Hij is nogal teruggetrokken en zal in eerste instantie vaak op zichzelf aan het werk zijn, omdat hij dit nu eenmaal gewend is.
          Hij is zeker niet verlegen of schuw, en hij kijkt ook nooit de kat uit de boom, maar je moet niet van iemand zoals Ace verwachten dat hij zomaar een gesprekje met je aanknoopt. Ace maakt nu eenmaal niet graag onnodige woorden vuil, en als het niet nodig is om te praten, dan zul je hem ook niet snel horen.

    † Geschiedenis: Ace werd geboren op vierentwintig augustus in Las Vegas, een stad in de staat Nevada. Zijn vader, James Mallon, was lid van de motorclub waar Ace later ook lid van zou worden. Zijn moeder, Leann Foster, was een huisvrouw die zich vooral bezighield met het zorgen van de kinderen. Ace heeft nog een oudere broer, Lucas, en twee jongere zusjes. Zijn zusjes heten Mikaela en Leila. Leila is het enige familielid waar Ace nog enigzins contact mee heeft.
          Ace had een vrij normale kindertijd en groeide ook zonder zorgen op. Hij was geen moeilijk kind, maar hij had af en toe wat problemen met zijn motivatie op school. Zijn moeder vond het lastig om hem daarin te steunen, maar dit heeft Ace haar nooit kwalijk genomen. Als moeder van vier kinderen waarvan de man amper thuis is, is het niet makkelijk om het huishouden op orde te houden én vier jongeren op te voeden.
          Toen Ace twintig jaar oud werd, heeft hij besloten om net zoals zijn vader bij de motorclub te gaan, omdat hij geen ambitie had om een opleiding te volgen en hij toch iets nuttigs wilde gaan doen. Hij bleek een verstandige keuze te hebben gemaakt; Ace vond zijn plek en is inmiddels al bijna negentien jaar lid van de club.
          Zodra Ace vijfentwintig jaar was geworden, werd hij verliefd op een jonge vrouw, Nala. Nala was werkzaam als prostituee, en dit heeft voor vele conflicten tussen het koppel gezorgd. Hij begreep niet waarom ze niet wilde stoppen met haar werk, en zij vond het maar niks dat hij lid was van een motorbende. Ze zijn echter nog twee jaren getrouwd geweest, maar een hevige ruzie tussen Ace en Nala zorgde ervoor dat de jongedame er opeens vandoor ging. Deze periode heeft Ace veel pijn gedaan, en hij is sindsdien nogal huiverig om een nieuwe relatie te beginnen.
          Hij heeft sinds kort de taak gekregen om naar Charming te gaan en de moederorganisatie opnieuw op te bouwen, waardoor hij dus gedwongen was om te verhuizen. Sindsdien heeft hij geen contact meer met zijn familie gehad, behalve met zijn zusje Leila, die hem af en toe eens opbelt en van plan is om hem binnenkort op te komen zoeken.

    † Extra: Ace rijdt op een Harley Davidson, wat een veelgebruikt model is in de organisatie. Hij is rechtshandig. Hij houdt van limoen, de geur van tabak en het geluid van een ronkende motor. Zijn guilty pleasure is het eten van suikerspinnen, iets wat hij verschrikkelijk lekker vindt, maar eigenlijk niet durft toe te geven. Hij heeft een hekel aan felle kleuren en bliksem, omdat hij hier bang voor is. Ook dit is iets wat hij nooit aan iemand zal opbiechten, omdat hij zich er voor schaamt.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 22:43 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    Catlin "Cat" Clifton
    • • •
    "Knife in my back, bullet through your head."







    † Naam: Catlin Clifton. Ze staat echter bekend als Cat.
          Betekenis: Catlin is van oorsprong een Ierse meisjesnaam en betekent 'puur'. Clifton is een Engelse naam en verwijst naar een klif. De bijnaam Cat heeft dezelfde betekenis als de naam Catlin.

    † Leeftijd: Catlin is vierendertig jaar en is geboren op een frisse winterdag. De precieze datum is acht december, wat betekent dat haar sterrenbeeld de Boogschutter is.

    † Uiterlijk: [FC: Angelina Jolie] Uitgesproken, sierlijk en charmant. Dat zijn drie woorden waarmee je Catlins uiterlijk zou kunnen beschrijven. Haar zelfverzekerde houding laat blijken dat ze niet het type is dat iemand over zich heen zal laten lopen, en dat ze is een vrouw is die weet wat ze wil en haar eigen ambitie altijd op de eerste plaats zal zetten.
          Catlin heeft donkerbruin haar, dat hier en daar wat lichtere plukken bevat. Deze plukken zijn niet van haarzelf, maar bestaan uit haarverf. In het zonlicht lijken haar lokken een rode gloed te bevatten. Catlin draagt haar haren over het algemeen los, en ze hebben dan een lichte slag. Toch steekt ze haar lokken ook nog wel eens op, of maakt ze gebruik van een simpele paardenstaart zodat ze niet gestoord kan worden door plukjes die in haar gezichtsveld dreigen te vallen.
          Haar wenkbrauwen zijn vrij licht van tint, alhoewel ze van nature sowieso iets lichter lijken te zijn dan haar haren. Ze zijn dun, strak van vorm, en overduidelijk geëpileerd en ingekleurd met een potlood. Catlins bruingroene ogen stralen een lichtere kleur uit vanwege haar kleine pupillen, waardoor haar felgroene kijkers vaak bij één, enkele oogopslag in het oog lijken te springen. Een stel donkere, lange wimpers maken de blik in zijn geheel compleet.
          Haar neusbrug is lang en loopt vrij smal uit, en haar neusvleugels sluiten hier uitermate goed op aan. Haar lippen zijn rozig van kleur en erg vol, iets wat Catlin altijd als één van haar mooiste uiterlijke kenmerken heeft beschouwd. Daarnaast is ze in het bezit van een stel opvallende jukbeenderen, maar daar tegenover staat wel een onscherpe kaaklijn. Over het algemeen heeft Catlin opvallende kenmerken, maar ze is er zich van bewust dat deze niet bij iedereen in de smaak zullen vallen.
          Catlins lichaamsbouw wordt beschreven als vrouwelijk en sierlijk. Ze heeft ontwikkelde, vrouwelijke rondingen die weliswaar niet direct in het oog zullen springen, maar ze zijn wel aanwezig. Haar lengte van één meter zeventig compenseert dit echter, waardoor haar borsten en billen zeker niet uit proportie vallen. Haar heupen zijn daarentegen niet zo breed, iets wat Catlin stiekem wel jammer vindt.
          Haar kledingstijl zou men als alledaags, maar charmant kunnen beschrijven. Strakke skinny jeans, bovenkleding die haar rondingen omarmen en een stel hakken zijn amper uit Catlins kledingkast weg te denken, alhoewel ze zich ook wel eens op gemakkelijker schoeisel laat zien. Je zult haar echter niet snel in iets slobberigs zien - Catlin draagt graag ietwat strakke kleding die toch wel makkelijk zitten. Op feestelijke gelegenheden wil ze nog wel eens een jurkje aantrekken, maar dit is toch iets waar je haar amper in zult zien. Ze heeft een voorliefde voor leren jasjes.
          Catlin heeft een stel tatoeages, maar deze zijn over het algemeen verborgen onder haar kleding. Ze heeft één tatoeage op haar schouderblad, eentje in haar nek, een kleine tatoeage op haar onderarm en een tekst op haar schouder. Haar laatste en tevens grootste tatoeage is de tekening op haar onderrug. Ze heeft geen piercings.

    † Innerlijk: Catlin is in het bezit van vijf, excentrieke eigenschappen die er duidelijk tussenuit springen, alhoewel deze altijd worden aangevuld door kleinere, minder opvallende eigenschappen. Haar karaktertrekken zijn als volgt:

    • Dominant: Catlin is een vrouw die het liefste zelf de touwtjes in handen neemt, en ze is zeker niet het type dat zich door iemand de les zou laten lezen. Ze laat andere mensen niet over haar heen lopen en laat maar al te graag blijken dat ze niet afhankelijk is van andere mensen. Ze is iemand die de leiding neemt en er niet van houdt om andere mensen te volgen.
          Catlin heeft nu eenmaal graag de overhand en kan er al helemaal niet tegen wanneer iemand haar commandeert, en sommige mensen kunnen hier niet zo goed mee omgaan. Ze is erg overheersend in de omgang en het is dan ook erg lastig om ervoor te zorgen dat zij een stapje terugneemt.
    • Scherpzinnig: Een eigenschap waar Catlin wel tevreden over is, is het feit dat ze erg opmerkzaam is. Kleine, onopvallende dingetjes waar mensen in eerste instantie niet op zouden letten, vallen bij Catlin juist snel op.
          Ze is erg oplettend en kan dingen ook snel ontfutselen, waardoor ze het niet moeilijk vindt om iets vlug te begrijpen. Ze heeft dan ook een vlot reactievermogen en is vrij intelligent, omdat ze dingen nu eenmaal snel weet op te pikken. Dit maakt het moeilijk om iemand zoals Catlin een loer te draaien.
    • Temperamentvol: Als er iets is waarmee je wel moet oppassen, is het wel het feit dat Catlin een vurig karakter heeft. Ze kan erg opvliegend uit de hoek komen wanneer je iets doet of zegt dat haar niet bevalt, en ze is ook zeker niet bang om haar mond open te trekken wanneer ze het ergens niet mee eens is.
          Catlin is wel vrij prikkelbaar, en ze is dan ook snel op haar teentjes getrapt. Haar grote mond wordt vaak aangevuld door venijnig sarcasme wanneer je haar overduidelijk tegen het harnas hebt gejaagd, en ze is ook zeker niet bang om zich op fysieke wijze te verdedigen wanneer iemand op de één of andere een bedreiging jegens haar vormt.
    • Trouw: Alhoewel Catlin misschien een katje lijkt te zijn dat je niet zonder handschoenen moet vastpakken, is ze wel een loyale vrouw. Ze zal mensen waar ze om geeft altijd steunen, en ze is ook niet het type dat iemand anders zou verraden wanneer ze een afspraak heeft gemaakt, of als deze persoon nu eenmaal veel voor haar betekent.
          Dit maakt haar een eerlijk persoon die weliswaar niet snel gehecht raakt aan mensen, maar als ze dit wél is, dan is ze ook zo trouw als een puppy. Catlin laat haar naasten niet stikken, en dit zorgt er ook voor dat mensen haar kunnen vertrouwen.
    • Zelfverzekerd: Catlins laatste eigenschap, is een eigenschap waar je nog enkele minuten over zou kunnen twisten. Ze is namelijk erg zelfverzekerd, en daar is ze zich ook zeer bewust van. Ze kent haar capaciteiten en weet dat ze op haar eigen kunnen kan vertrouwen. Sommige mensen beschouwen haar zelfzekerheid als arrogantie, maar deze gedachte is eigenlijk nogal onterecht.
          Catlin is namelijk niet het type dat zal opscheppen over haar vaardigheden. Je zal haar ook nooit over haar potentie horen praten, tenzij iemand haar daar specifiek naar vraagt. Catlin staat nou eenmaal stevig in haar schoenen en dit is ook duidelijk aan haar te merken, maar ze vertoont zeker geen hautain gedrag.

    † Geschiedenis: Catlin werd op acht december geboren in het stadje Charming, wat in de staat Californië ligt. Haar vader, Sebastian Clifton, is een tijdje lid geweest van een motorclub toen deze werd opgericht. Haar moeder, Adalyn Morgan, was een verpleegster in het lokale ziekenhuis van de stad. Catlin heeft geen broers of zussen, en dit maakt haar dus enigs kind.
          Catlin groeide op als een meisje dat al snel leerde om haar eigen boontjes te doppen. Haar vader besteedde niet veel aandacht aan het huishouden omdat hij constant met zijn club bezig was, en haar moeder bracht vaak hele dagen en nachten door in het ziekenhuis. Hierdoor heeft Catlin geleerd dat ze nooit afhankelijk van anderen hoeft te zijn. Het enige waar ze last van heeft gehad, was het feit dat ze vaak eenzaam was. Catlin was namelijk niet bepaald geliefd op school vanwege haar vader, en de moeders van haar klasgenoten wilden niet dat iemand bij zo'n 'gevaarlijk' meisje in de buurt kwam.
          Toen Catlin achttien jaar oud was, kwam haar moeder op onverwachte wijze te overlijden. Dit heeft ervoor gezorgd dat haar vader uit de club stapte. De man had geen energie meer om uit zijn bed te komen, en Catlin moest er maar voor zorgen dat er brood op de plank kwam. Ze is naar haar vaders club gestapt en heeft om hulp gevraagd, en ze kon uiteindelijk terecht bij een oudere vrouw die handelde in illegale medicijnen. Ze heeft voor haar gewerkt, totdat haar vader besloot om Charming te verlaten.
          Catlin is al die jaren in Charming blijven wonen, en ze heeft de medicijnenhandel voortgezet nadat ze haar studie had afgerond. Inmiddels werkt ze als behandelend arts in het ziekenhuis, en verdient ze een zakcentje bij door de illegale handel die ze drijft. Ze beseft zelf maar al te goed dat het verduisteren van medicijnen haar -haar baan kan kosten, maar het geldbedrag dat ze ermee bij elkaar weet te harken, is veel te verleidelijk om te missen.

    † Extra: Catlin is linkshandig. Ze houdt van lelies, de geur van benzine en het geluid van regendruppels die op het asfalt vallen. Haar guilty pleasure is het gevoel wanneer iemand zijn of haar vingers door haar haren haalt, ook al zou ze dit nooit openlijk toegeven. Ze heeft een hekel aan sneeuw en hoogtes, omdat ze last heeft van hoogtevrees.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 23:44 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."