• Ik ben de laatste tijd nogal erg depri
    Dat had ik een paar jaar geleden ook maar dat ging vanzelf weer weg of dat dacht ik.
    Maar nu is het gewoon nog erger dan voorheen, ik heb zelf een slechte jeugd gehad (lang verhaal)
    Ik voel me zo slecht ik kan er niet meer tegen ik maak me werkelijk druk om alles..
    Mijn (gescheiden)ouders willen geen hulp voor me regelen ze dneken alleen maar aan zichzelf.
    Ik heb eigenlijk niet echte vrienden ofzo meer, ik praat wel met mensen opschool maar het zijn allemaal mensen die deheldag stoer wille doen-.-(ik word niet gepest ofzo maar ik kan mezelf niet zijn en ik zit daar ook heel erg mee)
    En bij mij in de buurt wonen geen leeftijdsgenootjes.
    kortom een zuigleven kweet niet wat ik moet doen!

    weet iemand hoe ik met dese situatie om moet gaan miss??

    zoek afleiding ofzo


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    zoek afleiding ofzo

    naja ik zat wel op paardrijden maar de lessen vond ik ook niet leuk meer. allemaal hetzelfde!:8

    ho, ho ho, paardrijden is leuk, en word niet saai, want elk paard springt wel es weg, en dan krijg je zo'n keileuke rodeo-les ^^ [/rijdt al 6 jaar]


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ho, ho ho, paardrijden is leuk, en word niet saai, want elk paard springt wel es weg, en dan krijg je zo'n keileuke rodeo-les ^^ [/rijdt al 6 jaar]

    hahah paardrijden opzich is wel leuk alleen die lessen vind ik niet leuk meer worden(A)

    ohjah nog een ding mijn klas bestaat uit niggers wiggers en huppels:8 om moevan te worden

    (...)
    naja ik zat wel op paardrijden maar de lessen vond ik ook niet leuk meer. allemaal hetzelfde!:8


    Heeee, da's niet waar ;o
    Da's juist leuk x).
    *Nu niet gaan discussieren, het is maar mijn mening* x)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik kan niet leven zonder mn vrienden..
    ik ben ook vaak depri omdat ik mezelf niet kan zijn.. ik weet hoe je je op dat punt voelt, ik doe wel een beetje mn eigen ding maar niet helemaal.. ik ben al alternatief maar kzou bijv. graag een kleurtje in mn haar doen of het verfen.
    maar ik wordt door sommige gasten op school al uitgescholden, dan houd je je vanzelf in..
    maar ik zet me er steeds meer overheen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ohjah nog een ding mijn klas bestaat uit niggers wiggers en huppels:8 om moevan te worden


    effe duidelijk
    een mens is een mens welke stijl die ook heeft.
    bij mij in de klas zitten ook allemaal van dat soort kinderen maar toch zijn ze mijn beste vrienden!dus probeer gewoon meer conctact te maken met de mensen in je klas.ze vallen waarschijnlijk heel erg mee.
    een rot jeugt daar kan je eigenlijk niets aan doen ik heb ook een rot jeugt gehad maar je meot je concentreren op hier en nu en niet over vroeger of morgen.
    als je elke dag weer gewoon begint als een nieuwe dag is een dag al snel wat beter dan als je alleen naar je eind doel kijkt.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    effe duidelijk
    een mens is een mens welke stijl die ook heeft.
    bij mij in de klas zitten ook allemaal van dat soort kinderen maar toch zijn ze mijn beste vrienden!dus probeer gewoon meer conctact te maken met de mensen in je klas.ze vallen waarschijnlijk heel erg mee.
    een rot jeugt daar kan je eigenlijk niets aan doen ik heb ook een rot jeugt gehad maar je meot je concentreren op hier en nu en niet over vroeger of morgen.
    als je elke dag weer gewoon begint als een nieuwe dag is een dag al snel wat beter dan als je alleen naar je eind doel kijkt.

    naja voor de duidelijkheid mn hele school leven is verpest word er gewoon moe van je hebt gee nidee hoe erg ze zijn-.-

    (...)
    naja voor de duidelijkheid mn hele school leven is verpest word er gewoon moe van je hebt gee nidee hoe erg ze zijn-.-


    oeii ik voel je depressie gewoon =o
    zoals ik al zei denk aan hier en nu
    je school leven is maar een klein deel vna je leven ;)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    oeii ik voel je depressie gewoon =o
    zoals ik al zei denk aan hier en nu
    je school leven is maar een klein deel vna je leven ;)

    thanks je hebt gelyk:)

    ik begrijp je helemaal.

    [/heb hetzelfde]

    x

    (...)
    thanks je hebt gelyk:)


    jeah i know :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    zijn er geen vrienden oin een andre klas wr je mee om kunt gaan?


    love is dead and dead is love