• Ik Aurelia om haar eerlijkheid,kalmte en netheid. ze gaat met respect elke user om maakt niet uit wie ze zijn. daarom heb ik respect voor Samantha[Aurelia]

    zo wie bewonder jij en als je jezelf zegt ben je een domme kip xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    OMG JE HEBT MIJN FAKEHEID ONTDEKT

    nee serieus ik ben nou niet bepaald fake x_x ik ben echt zo fcking vaag en irritant in het echt xD en ik zie er ook zo oogverblindend&*kuch* uit in het echt

    en nou ga ik eten xD



    ha-ha -.-


    -

    Ik heb, wérkelijk géen idee!

    Mij.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    Ievs, Char, Madena, Anke en Romy.
    omdat ze lief zijn en altijd naar me luisteren als het nodig is.
    en ik bewonder ze omdat ze met me omgaan. ^^

    Ik heb repect voor Tara [/Pride]
    Ze is altijd erg ristig en heeft geduld. Ze lost dingen goed op en is erg verstandig. Ook heeft ze grappige kanten en is ze niet zoals de meeste denken, ze heeft een soort twee persoonlijkheden. [eigenlijk3] en dan in de form van hoe jullie denken dat ze is en hoe ze is als je haar beter leert kennen.

    En daarom heb ik respect voor Tara. Ik bewonder niemand omdat dat dom is.


    I stole the diamonds from your eyes.™

    xMarishaFATE

    Ik heb bewondering voor iedereen die zichzelf blyft.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb bewondering voor iedereen die zichzelf blyft.

    Toch iemand die me bewonderd . (A)


    Some people make the world special just by being in it

    kirstensnaps door haal enorme genialiteit en prachitge verhalen waardoor ik tenminste over nuttige dingen kan nadenken
    Teddymurder omdat het gewoon mijn mede musketier is en een harstikke lieve en goede vriendin
    Kimmyencore omdat zei gewoon verschrikkelijk grappig is en ook een mede musketier
    en dan natuurlijk :
    Eclipse omdat ik gewoon verschrikkelijk veel van dr houd en neit meer zonder haar kan en natuurlijk ook omdat zei de hoofd musketier is :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    And: Ik bewonder iedereen die naar mij luisterd als ik het moeilijk heb en die me uit de put helpt; Renée, Mika, Nicol, Tanya, Raquel en nog veel andere.

    (...)
    Toch iemand die me bewonderd . (A)

    en mij n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb bewondering voor iedereen die zichzelf blyft.


    dat ook..xD

    Ik bewonder iedereen die het hier gezellig houd, die naderen helpen en die zichzelf durven te zijn.
    Dát soort mensen zijn bewonderenswaardig.


    BAM!

    xEmokidx

    omdah ze gewoon lief is


    love is dead and dead is love

    Ik bewonder Eva (Picture), omdat ze mijn lieve nichtje is dat altijd voor me klaarstaat.

    Ik bewonder Imke (Imperd), omdat zij met het geweldige idee over Frieda kwam.

    En ik bewonder Jolien (Prodigy), omdat ze zo verschrikkelijk briljant is in alles wat ze doet.


    rules don't stop me

    Ik bewonder iedere user niet fake is en die zichzelf durft te zijn, die mensen helpen als ze hulp nodig hebben.
    ;'x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.