• Ik heb sins gister het gevoel dat ik doodga..

    1 x gedroomt: Dat ik op mijn 16de doodga
    1x gedroomt dat ik ter plekke doodga
    1x dat mijn vriendje doodging

    die laatste keer.. ik belde hem meteen hij nam niet op,, smsde steeds maar.. hij smst niet trug.. ik word gek!!

    Gelukkig heeft hij net gezegd dat zijn beltegoed op was,, maar,ik ben nu echt bang dat ik deze week doodga.. ik heb echt het gevoel dat dit mijn laatste dagen zijn..


    --

    Ik heb de laatste 3 dagen ook rare dromen gehad O_osuper eng :S alledrie over vreselijk veel bloed :S.... je word er gwoon fakking bang van Ö


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Heb eens gelezen dat zo'n droom betekent dat er een verandering komt in het leven van iemand, een kleine of een grote kan beide, het kan zelfs zo zijn dat je alleen maar een slechter of beter cijfer haalt voor iets...
    Maar heb het zelf ook weleens idd eng. Maar denk er niet te veel aan, waarschijnlijk leef je nog zo'n 70 jaar..
    xx


    hoi, jij bent leuk.

    Dat is veschrikkelijk eng. Maar ik denk niet dat je dat serieus moet nemen.


    A. ikmisje.

    Een paar dagen geleden heb ik gedroomt dat ik Leukemie kreeg. En dat ik dood ging. Maar gelukkig werd ik wakker, van mijn zus. Maar toen ging ik weer slapen en toen ging de droom gewoon verder. Maar ik voelde me erna, toen ik wakker werd, best wel raar. Is het niet van: dromen worden werkelijkheid ofzo Ö?


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik had een x gedroomd dat mijn moeder mij wou vermoorden ik was egt bang xD !