• Hoi. Volgende week donderdag beginnen ook de examens voor mij maar ik vroeg me af hoe jullie studeren.
    Of in ieder geval ik zal even zeggen hoe ik studeer: ik zet mijn verwarming aan. Ik doe lekkere losse kleren aan. Mijn pantoffels.
    Muziek:). Tja dat was het ook een beetje ik werk heel graag met fluo en met plastieken insteek mapjes(ik ben verslaafd hieraan)!
    Ik leer en schrijf alles over en steek het dan in een plastieken insteek mapje om het bij te houden :)

    Nu mijn vraag is eigenlijk welk gerief gebruiken jullie om te studeren?
    En wat doen jullie om te ontspannen tijdens het studeren en na het studeren?

    het kan zijn dat het topic naar school moet verplaatst worden! Sorry ik ben iets te rap geweest...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Geen probleem, ik heb het voor je verplaatst! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Studeren, wat is dat?
    Ik leer heel weinig. Iets te weinig haha. Als ik het wel doe, dan is dat meestal in een tussenuur met een pak Vivit. Soms wil ik wel eens een quiz op Q maken, wat op zich wel heel goed werkt heb ik gemerkt. In dat geval zit ik lekker met mijn laptop op de bank haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben al een week bezig en eindig volgende week vrijdag.:'D

    Goude raad: blokkeer Q.

    Neem wel voldoende ademruimte en sluit jezelf ook niet op.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ratonhnhake schreef:
    Studeren, wat is dat?
    Ik leer heel weinig. Iets te weinig haha. Als ik het wel doe, dan is dat meestal in een tussenuur met een pak Vivit. Soms wil ik wel eens een quiz op Q maken, wat op zich wel heel goed werkt heb ik gemerkt. In dat geval zit ik lekker met mijn laptop op de bank haha.

    Haha helaas ken ik dit maar al te goed.