• Ik heb een week vakantie, maar ik moet een reading file (houd in 5 artikelen over vanalles in het bestaand en engels opzoeken, verslagen over maken in het engels en al dat soort rotzooi) maken, 5 proefwerken en 2 SOs leren!!! Voor 1 week hè? na de vakantie heb ik die week al 4 proefwerken en 1 so die week daarop nog een proefwerk!
    En dan hebben ze ook nog het excuus om te zeggen: Ja vwo hè? voor de BRUGKLAS
    Man daar word ik gwn gek van! Zo heb ik geen vakantie meer. Het is alleen maar leren, leren, en werken!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    O:
    Ik heb zelfs als ik school heb geen huiswerk.
    Zit op een huiswerkvrije school 8D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    O:
    Ik heb zelfs als ik school heb geen huiswerk.
    Zit op een huiswerkvrije school 8D

    :O da meen je nie! Wij krijgen bakken met huiswerk. alleen op de maandag na de vakantie niet -_-


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    VAKANTIE :O IK WIL OOK!!!

    HMM.. leraren zijn domme levenloze wezentjes.. houden geen rekening met mensen die een leven hebben...


    rawr! I'm a pirate

    (...)
    :O da meen je nie! Wij krijgen bakken met huiswerk. alleen op de maandag na de vakantie niet -_-


    OMG O:
    pooor you.
    Wij hebben NOOIT huiswerk :] En voor SO &shizzle moeten we leren, maar daarvoor krijgen we spreciaal tijd op school :'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    OMG O:
    pooor you.
    Wij hebben NOOIT huiswerk :] En voor SO &shizzle moeten we leren, maar daarvoor krijgen we spreciaal tijd op school :'D

    Wij krijgen 2 uur in de week om SOs of huiswerk te maken en of leren. Stomme schhool O.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zeik toch zo niet.
    Ik zal mogen leren voor twee toetsten en nog veel meer shit EN daar komt nog eens bij dat ik zal moet koken, kuisen, strijken en nog dingen binnenshuis.


    Innocence.

    Zeik toch zo niet.
    Ik zal mogen leren voor twee toetsten en nog veel meer shit EN daar komt nog eens bij dat ik zal moet koken, kuisen, strijken en nog dingen binnenshuis.


    Waarom moet je dat allemaal ook nog doen? O:


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Zeik toch zo niet.
    Ik zal mogen leren voor twee toetsten en nog veel meer shit EN daar komt nog eens bij dat ik zal moet koken, kuisen, strijken en nog dingen binnenshuis.

    Ik moet er ook nog dingen bij doen.
    Broertje naar school brengen, broertje van school afhalen en dat 2x per dag. Opruimen, afstoffen. ensow -.-


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    Waarom moet je dat allemaal ook nog doen? O:

    Omdat mijn ma in het ziekenhuis ligt.


    Innocence.

    (...)
    Omdat mijn ma in het ziekenhuis ligt.

    oww... men ma is ook siek maar die is gwn thuis en pa ook geestelijk ziek, maar daar ga ik jou nie mee lastig vallen
    BETERSCHAP!!!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat mag bij ons alleen niet op maandag maar voor derest :P


    Life is hard and then we die

    O:
    Ik heb zelfs als ik school heb geen huiswerk.
    Zit op een huiswerkvrije school 8D

    Dan heb jij echt geluk. ;D
    Al heb ik het ook wel chill sinds dit jaar. Met tijden is het druk, maar met tijden niet zo. Al heb ik deze week weer zo'n drukke tijd. >_< Maar gelukkig is het volgende week vakantie! ;d

    (...)
    oww... men ma is ook siek maar die is gwn thuis en pa ook geestelijk ziek, maar daar ga ik jou nie mee lastig vallen
    BETERSCHAP!!!

    Wel mijn ma is depressief en drankverslaafd enal. Daarom ligt ze ook in het ziekenhuis.


    Innocence.