• .. Iemand nog een tekening nodig. Mijn handen jeuken en ik was benieuwd of iemand nog in vraag is naar een tekening.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je wilt vast geen Harry Styles tekenen? Anders een mask?


    -

    Ik heb niks nodig, maar ik wil wel even zeggen dat je echt talent hebt! (:


    To infinity and beyond •

    Gemela schreef:
    Je wilt vast geen Harry Styles tekenen? Anders een mask?


    Het is niet zozeer willen- Ik wil het wel als jij het gaat gebruiken of wilt hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Het is niet zozeer willen- Ik wil het wel als jij het gaat gebruiken of wilt hebben.

    Ja, ik wil graag eentje hebben voor me 1D verhaal. Kan je dus eentje van Harry maken met een mask aan?


    -

    thfkdlf schreef:
    Ik heb niks nodig, maar ik wil wel even zeggen dat je echt talent hebt! (:


    Hahaha leuk compliment, dankje!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gemela schreef:
    (...)
    Ja, ik wil graag eentje hebben voor me 1D verhaal. Kan je dus eentje van Harry maken met een mask aan?


    Stuurmawatplaatjes zal kijken wat ik kan doen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Misschien een rare vraag, maar zou je de lippen van Katniss Everdeen [Jennifer Lawrence] kunnen tekenen? Voor kunst ben ik haar aan het tekenen, maar de lippen zijn het enige wat me dus niet lukken.
    Misschien met jouw tekening lukt het me wel. :'D Oh, als je besluit haar te tekenen, graag met gesloten mond.

    Lovina schreef:
    Misschien een rare vraag, maar zou je de lippen van Katniss Everdeen [Jennifer Lawrence] kunnen tekenen? Voor kunst ben ik haar aan het tekenen, maar de lippen zijn het enige wat me dus niet lukken.
    Misschien met jouw tekening lukt het me wel. :'D Oh, als je besluit haar te tekenen, graag met gesloten mond.


    Ben je een foto aan het natekenen of moet ik gewoon haar lippen in het algemeen nemen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Ben je een foto aan het natekenen of moet ik gewoon haar lippen in het algemeen nemen?

    Haar lippen in het algemeen. Ik teken haar niet na, maar heb enkele foto's als voorbeeld voor de vormen van haar gezicht etc.

    Deilia schreef:
    (...)

    Stuurmawatplaatjes zal kijken wat ik kan doen!

    Okay. Ik probeer het via mijn telefoon te doen. Anders duurt het wat langer.


    -

    The joker!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je een anime character wilt tekenen voor mij dan zou dat geweldig zijn. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Misschien moeilijk om te tekenen, maar wil je proberen om een mengeling van een paard en een wolf te maken? En dan de nagels en tanden enzo benadrukken.
    Alvast bedankt, het is niet erg als het niet lukt :p


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Chefspecial 'fzo.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Of heel veel katten.


    "I shut my eyes in order to see.'