• HOIII!!! =]

    Weetje,Ik ben facking bang ,Ik durf straks niet naar me bedje toe! x'] Weetje waarom.Ik keek net samen met me mams,en broer een enge film,Maybe kennen jullie t wel. " Shutter " Ik schrok me rot soms. Najaa,ik verveel me dus wou ff melden dat ik bang ben x'] Ik heb een keer een film gezien,waardoor ik een half jaar niet meer kon slapen zowat :| Wel slapen,maar heel angstig ensoow. Maar jah, dat is nu over x'] hebben jullie ok wel eens zoiets gehad met een enge Horror film?

    x (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    (...)

    haha xD jaa dat was een blunder, en het werd ook nog fijn door men oude school verteld xD hahaa, but i don't care x'] laat ze maar lachen.. Oeh dat heb k zelf gelukkig niet meegemaakt van een oud vrouwtje xD hahaha, wel dak werd achterna gezeten door megaspinnen.. ik haat spinnen ><



    Ik haat spinnen ook! Ö Griezel beesten. :P


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Ik haat spinnen ook! Ö Griezel beesten. :P


    idd. maar k hb wel een spinnenfilm gezien.. x'] maar, die spinnen waren gewoon fake. haha


    PINKPOP WAS SUPER=D

    (...)

    idd. maar k hb wel een spinnenfilm gezien.. x'] maar, die spinnen waren gewoon fake. haha



    Haha, ik denk wel te weten over welke jy het hebt. Van die megaaa grote spinnen die binnen vallen in een klein stadje/Dorpje? x']


    Sometimes it's best not to care.

    IK sliep niet na mirrors :X


    Love is the movement <3

    IK sliep niet na mirrors :X



    Hmm, die ken ik zo niet Ö

    x


    Sometimes it's best not to care.

    WhahahxD Er is maar 1 horrorfilm waar ik bang voor ben, en dus nog steeds na 3 jaar nog nachtmerrie's heb. En dat is IT. Kent iemand die?


    HouvanjeHen! (H)


    Scream for mercy!

    WhahahxD Er is maar 1 horrorfilm waar ik bang voor ben, en dus nog steeds na 3 jaar nog nachtmerrie's heb. En dat is IT. Kent iemand die?


    HouvanjeHen! (H)



    IT, Omg met die clown? x']


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    IT, Omg met die clown? x']


    Jaa, die ja! ><


    Scream for mercy!

    horrorfilms ken ik gwn kijke zonder dat ik nachtmerries krijg ofzo.. maar ik was oowk naar halloween in walibi gegaan.. nah kheb me af en toe kapot geschrokken en wat af gegild.. in die huize pakke ze ook gwn af en toe bij je poten door van die gaten in de muur nah dan ren je hem cker wel x'D


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Van The Ring kon ik een hele week niet meer slapen want dat kind kwam je de zevende dag om 10 uur vermoorden en toen ze niet was geweest wast ik niet meer bang x)


    All was well.

    die film is tg niej zoo heel eng


    love is dead and dead is love

    Ik kan heel slecht tegen horror. Das niet normaal gewoon >.<'


    Ik ook niet.
    Maar toch kijk ik ze altijd.


    Can I crash into your life?

    De hele Saw-serie viel me tegen. 3 en 5 vond ik dan nog het ergste.


    Can I crash into your life?

    die film is tg niej zoo heel eng




    Hij was een klein beetje eng,Maar vooral Schrik achtig,en dat is iets wat ik haat! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Whaha, x'D
    die film heb ik nog niet gezien :O