• Ik ga kapot van pijn, mentale pijn.
    Mensen in mijn klas vinden het heerlijk om mijn zelfvertrouwen te verpesten waardoor ik bijna elke avond huilend in bed lig en mezelf in slaap huil, daardoor heb ik bijna alleen vrienden op het internet, aangezien de rest me haat of zo. Ik ben er gewoon helemaal niet bij, en daarom lukt het me ook gewoon niet om HW te maken en/of te leren. En ik voel me zo rot, en ik ga er kapot van, want ze weten me met elk woordje te pakken. En naar de mentor gaan is geen optie, het zijn de 'populairste' jongens, en de helft van heel die vriendengroep mag me al niet. Verder voel ik me echt heel gestrest door al dit, slaap ik heel slecht en ben daardoor chagrijnig tegen me ouders waardoor ik nog meer problemen krijg, wat moet ik doen?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 21:59 ]


    live the life you love

    Tegen je ouders zeggen wat de situatie op school is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Err, een paar leuke vrienden zoeken die voor je opkomen? En zelf er wat van zeggen. En toch naar je mentor gaan.
    Succes<3


    Me so good.

    Ahw dat klinkt erg rot.. Heb je het er al over gehad met je ouders? Zo niet: doen. Zo ja: wat zeiden die? Vraag misschien of je naar een andere school kan/mag?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tegen je ouders zeggen en hulp gaan vragen en misschien een andere school.

    Je moet inzien dat er niks mis met je is zodat ze je zelfvertrouwen niet kunnen verpesten. En je moet even relaxen. Doe leuke dingen etc. Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik doe mijn best :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je ouders vertellen &
    mss van school veranderen? Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, en soms lijkt dat wel de beste oplossing. ;s

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:38 ]


    Let us die young or let us live forever.

    Flamingo schreef:
    Ahw dat klinkt erg rot.. Heb je het er al over gehad met je ouders? Zo niet: doen. Zo ja: wat zeiden die? Vraag misschien of je naar een andere school kan/mag?


    Ja, ik heb met ze gepraat, maar hun denken dat het MIJN probleem ben, aangezien ik heel 'druk' ben, omdat mijn mentor in de eerste klas zo'n indruk gaf, maar dat is niet zo. Ik ben echt superstil. En ik mag geen andere school, aangezien er maar twee scholen van de havo zijn en de andere school haten mijn ouders, en daar mag ik never nooit heen.


    live the life you love

    Dat is mentale pijn.
    Dat is niet leuk. Maar heus niet iedereen haat je. Zoek vrienden die jou wél respecteren. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik snap wat je doormaakt, zoiets heb ik ook ongeveer en het helpt toch niets. En ga naar een andere school ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    reyon schreef:
    Dat is mentale pijn.
    Dat is niet leuk. Maar heus niet iedereen haat je. Zoek vrienden die jou wél respecteren. (flower)


    Ik heb er een paar, maar ik weet dat 't geen echte vrienden zijn, ik sta alleen bij ze in de pauze. Eigenlijk heb ik maar 1 echte vriendin, maar die zit niet bij me op school.


    live the life you love

    niet iedereen haat je en waarschijnlijk haten ze je niet want meestal zijn het meelopers. als éen je haat; haat de rest je ook. en meestal is haten jaloers zijn. jaloers zijn is aanbidden. dus eigenlijk zijn het fans. maar ik zal proberen er niks van aan te trekken en als dat niet lukt kan je misschien naar andere klas/school gaan?


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    OHMYNICK schreef:
    (...)

    Ja, ik heb met ze gepraat, maar hun denken dat het MIJN probleem ben, aangezien ik heel 'druk' ben, omdat mijn mentor in de eerste klas zo'n indruk gaf, maar dat is niet zo. Ik ben echt superstil. En ik mag geen andere school, aangezien er maar twee scholen van de havo zijn en de andere school haten mijn ouders, en daar mag ik never nooit heen.

    Ahw is er geen vertrouwenspersoon op jouw school? Doorgaans zijn die er wel. Maar ff serieus, zo kan het niet doorgaan o.o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vraag of je overgeplaatst mag worden naar de andere klas.
    Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, alleen heb ik de fout gemaakt nooit te vragen of ik overgeplaatst kon worden, maar ben ik uiteindelijk blijven zitten. Ik deed niets aan mijn huiswerk, maakte constant ruzie, was vaak niet op school, enzovoorts. Het was zelfs zo erg dat ik een keer een hele wintermiddag naast het huis heb gezeten (tot mijn ouders me ontdekten), mezelf een keer voor een aantal uren heb opgesloten op de wc en een stukje ben gaan fietsen en dan ergens halverwege de rest van de dag blijven tot het tijd was weer naar huis te gaan. Allemaal om maar niet naar school te hoeven.
    Dus ik zou zeggen; zoek een andere klas. Ga daar weg. Ik ben blijven zitten en zit nu in een geweldige klas, maar ja, blijven zitten is geen aanrader, want nu zijn de rest van mijn friends allemaal van school af en die zie en spreek ik nooit meer. Doe er wat aan.

    Sterke × <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vertel het aan je ouders en vraag of je naar een andere school mag. Dat lijkt misschien een overdreven grote stap, maar aangezien ik me kan inleven in je ongelukkigheid, moet je jezelf niet langer blijven kwellen door in die klas te blijven. Een totaal nieuwe start is in sommige gevallen het beste, als je echt een probleem met jezelf aan het ontwikkelen bent.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Qlimax schreef:
    Tegen je ouders zeggen wat de situatie op school is.


    None but ourselves can free our minds.