• Ik ben van plan (klinkt heel lullig) om dat niet zelf te doen, maar ik dacht: wat nou als alle comic-con en fantasy fans hier hun tips geven? Is dat niet tof! Want zeg nou even: de bijzondere en awesome fantasy dingen zijn altijd te duur of te ver :'(. Of er komen geen coole dingen (bv. Nikita, X-men alle mensen, Matrix cast ofzo, Sense8 en alle andere futuristische dingen)

    Waarom komt er niet een awesome iets in Amsterdam ofzo, of nog beter: Ergens in Utrecht de jaarhallen (ding is toch groot genoeg??). Like: ze hebben gewoon het geld niet :'(.


    Nerds & Romanticussen & Iedereen die overal van houdt, maar vooral Fantasy : Hier bent u welkom!

    Regels:
    -Je tips krachtig en kort verwoorden, dan komen ze op de lijst
    -Anderen respecteren
    -Niet te veel spammen
    -Verder mag alles :')


    Tips:

    Comic-con data (waar, waarom, hoe duur etc) :

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 19:58 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik mag dus ook , ondanks dat ik genoeg geld heb en ik gewoon enkel leuke dingen zie, niets kopen want dan denkt ze dat ik blut ben (like spaarrekening 3400 hoor)


    Aan niets denken is ook denken.

    Sense8 zu cool zijn (:
    Leuk idee though. ik volg dit even ^ (het enige wta ik nu kan bedenken is een gothicbeurs, maar dat is niet echt een conventie ofiets)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja he!!!
    OMG ik wil dat zo graag.
    Ik ben heel Geeky maar de meeste van mijn vriendinnen niet. En Mariel zou wel willen maar die zit in Wageningen of neemt andere geekies mee die ik niet ken :'(

    Ook al vet!
    Onze vette Fantasy winkel (like was zooo mooi maar te exclusief, studenten kochten wss niets) is gewoon direct weggegaan MEEEEHHH


    Aan niets denken is ook denken.

    Innsaei schreef:
    Ja he!!!
    OMG ik wil dat zo graag.
    Ik ben heel Geeky maar de meeste van mijn vriendinnen niet. En Mariel zou wel willen maar die zit in Wageningen of neemt andere geekies mee die ik niet ken :'(

    Ook al vet!
    Onze vette Fantasy winkel (like was zooo mooi maar te exclusief, studenten kochten wss niets) is gewoon direct weggegaan MEEEEHHH

    Je kan altijd op internet meer gelijkgestemden vinden (:

    Ah no. dat si wel jammer /: Zo'n winkels zijn altijd leuk om in te kijken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ja, ehm, waar is dat goede Fantasy forum daar -no offence maar mensen die niet geheel autistisch zijn en een beetje slim enzo- ?

    Idd, maar ze halen het vanwege de redenen: zo goedkoop mogelijk , prullaria voor iedereen en we kopen niet de iets duurdere kwaliteit (Steps, Bijenkorf, Villa, Only, COSTES!)
    In Groningen wonen de meeste studenten. Leuk, maar dan kopen er te veel prullaria. Waarom zit dan die ene KUT Starbucks in ONZE bibliotheek (kom je toch wel in hoor hoezo geen hbo, zelfs zonder studie soms ook hoor). Heel vreemd.

    -> Ik zou een locale business er in zitten + goede ECHTE koffie (niet 10.0000 mogelijkheden), geen namen op bekers maar SMILEYS (* Goede morgen, Goede middag of Goede Avond kan toch iedereen goed spellen?? Met een SMILEY (gewoon een leuke laat je ze steeds andere 'unieke' doen maar wel vrolijke) maar ZELF BEKER MEENEMEN KORTING. Hallo duurzaamheid! Groene planten! Medewerkers en studenten achter de kassa enzo, die laten werken (immers je kan dan altijd een gezellig praatje maken en ze doen dingen snel!!)

    Komt ooit wel iets nieuws.


    Aan niets denken is ook denken.

    Er komen elk jaar Comic Cons in Amsterdam en (Zelfs 2x per jaar) in de Jaarbeurs Utrecht? Ik denk mij (goed te herinneren) dat een van de X-Men acteurs naar die van Amsterdam was gekomen dit jaar?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Echt?

    Ik was gewoon een keer in fucking San Francisco en we zagen iedereen met die kaartjes lopen. HUILEN!!!!

    Ik vind ze nooit... Naja, ach tja

    Kan, maar dat is 1. Ik heb een nogal kieskeurige smaak en in Nl komen niet de besten. En niet iedereen verkleed zich. Je snapt: Ik doe de hele outfit en make-up van Blink (Flink)

    [ bericht aangepast op 10 sep 2017 - 20:17 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zou in ieder geval die conventie sites in de gaten houden, gewoon Googlen dan kom je de juiste site wel tegen. Ik ben zelf al 2x naar die in Utrecht geweest, 1x inderdaad ook in cosplay en ik ga deze winter weer, weer in cosplay; zeker niet iedereen komt in cosplay maar dat maakt niet uit, want de meerderheid doet dat wel en je bent er allen met hetzelfde doel; gewoon een hele leuke dag beleven met wat mede-mensen met dezelfde interesses! In Nederland zijn ze wel wat minder inderdaad met de gasten, maar als je dan net geluk hebt dat een van je favoriete acteurs komt is het het zeker waard om die kosten voor de photoshoot / handtekening te betalen. Zelf echter nog nooit gehad, maar ik ken wel mensen die dat hadden en die waren dolgelukkig.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmm alleen ffe een friend fixen die mee wil.
    Blink 😇


    Aan niets denken is ook denken.