• Ik keek vanmiddag met mijn vriendin naar 'Colour Blind' een ontzettend mooie film.

    Daarin zegt een priester dat god kleurenblind is.!
    En ik vond dat zo'n mooie uitspraak, eigenlijk zou iedereen kleurenblind moeten zijn, dat je niet meer let op, Zwart, bruin, blank of geel. Gewoon naar de mensen zelf zkijkt en niet naar de kleur.

    Toch?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    helemaal mee eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ja dat wel maar aan de andere kant is wat kleur aan je leven ook wel leuk


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Idd. Wel mee eens,
    maar Kleur maakt de wereld wel mooier,, sometimes.

    Idd..

    weetje..
    Ik heb dus donker neefje en nichtje en veel vrienden van mij discrimineren hen. ze zeggen dingen over ''die zwarten'' zonder dat ze weten hoe ze echt zijn en dan zeg ik dat hetm ijn n eefje en nichtje zijn en dan staan ze plots met hun mond vol tanden xD


    We can only learn to love by loving.

    maar kleuren blind is niet dat je alleen maar zwart wit ziet toch?
    iedergeval mijn oom is een soort van of is kleurenblind en als je daar rood en oranje bij elkaar leg of roze en rood, weet hij het verschil niet, maar hij weet wel wat rood is en wat blauw bijvoorbeeld.


    Nvt

    Daar heb je een goed punt!

    Your right.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Die zin is eigenlijk héél speciaal.
    Wie die gevonden heeft, mag zichzelf geniaal noemen.

    agree.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    nice, ik ben ook een kleuren blind, de meeste kleuren zie ik wel goed maar paars en roze haal ik door elkaar net als blouw en groen, grijs en wit bruin en zwart xD

    helemaal mee eens


    love is dead and dead is love

    Helemaal eens, eidnelijk geen racisme en discriminatie meer. (:


    A. ikmisje.