• Hellooo.
    Vandaag was het weer zover, een les Nederlands van de Wórtel. Allemaal waren we strontverbaasd wanneer ze aankwam in een - oohjawel - knalgeel kleedje. Doei Wortel, hello banaan. Eerder een citroen, aan haar gedrag. Dat even terzijde.
    De les was zoals gewoonlijk verschrikkelijk saai, maar Mathew besloot om daar eens snel verandering in te brengen. En ja, we hebben het geweten. Mathew is dé droogste jongen van mijn klasgroepding. Ik zit niet zover van hem af, net zoals de rest van mijn vriendinnen. Gelukkig, toch iemand die de lessen wat minder saai maakt. Al is hij dit jaar véél rustiger aangezien hij een contract met school heeft wegens wangedrag in de klas. ><
    Eerst maakte hij allerlei opmerkingen over het gele bananending van de Ex-Wortel, waardoor we al niet meer bijkwamen van het lachen. Maar de Ex-Wortel dreigde met straf en stuff, dus zwegen we een tijdje. Mathew besloot dan maar om een boodschap op een cursusblad te schrijven.
    Met een maarkeerstift / highlighter schreef hij op het blad 'wat een KAMELENK*T'. Hierdoor rolden we bijna van onze stoelen, ik zat nog het hardst te lachen val allemaal. Daardoor zei ze 'Jolien, mogen we ook even meegenieten van jullie binnenpretje?' Aangezien ik niet instaat was te antwoorden en ook echt niet ging zeggen dat ze een kamelenk*t was, wees ik hikkend naar Mathew die met glinsterende oogjes naar de Ex-Wortel keek.
    Ze vroeg dan aan Mathew wat er was, zegt hij heel droog 'Ik zag een duif vliegen en ineens viel hij naar beneden.' Nog meer gelach, natuurlijk, domste smoes ooit.
    Ze geloofde het nog ook. :'D

    weer die wortel :3


    All was well.

    Zoemk.
    Hoe droog :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whaha xD.
    Wat een smoes 'ik zag een duif vliegen en ineens viel die naar beneden.'
    En, ik wil in jou klas zitten :Y)


    -

    Whaha xD.
    Wat een smoes 'ik zag een duif vliegen en ineens viel die naar beneden.'
    En, ik wil in jou klas zitten :Y)

    Dat willen alle vierdejaars in mijn school, enkel de leerkrachten vinden ons niet zo leuk. :'D
    'Jullie zijn een rotklas! Echt waar, de rotste klas ooit!', wat zijn aardrijkskundeleraren toch leeeeeeeeuk.

    Lol wat een excuus :'P
    Een duif die valt, ja tuurlijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MWAHAHAH.
    Die smoes ga ik voortaan ook gebruiken :'D.

    En ik moest vandaag bij Grieks een opdracht doen, maar ik snapte hem helemaal niet :'(.

    Hasper: "Julie, wat heb jij bij die opdracht?" Julie: "Huh?" Hasper: "Huh?". *Klas dubbel*. Hasper: "Doe hem nou maar gewoon." Julie: "Ik weet niet wat een medium tantum is." *bloosbloos* Hasper: "BLABLABLABLASTRONDINJEOOGBLA!"

    Dat was echt een eng moment :'(


    rules don't stop me

    (...)
    Dat willen alle vierdejaars in mijn school, enkel de leerkrachten vinden ons niet zo leuk. :'D
    'Jullie zijn een rotklas! Echt waar, de rotste klas ooit!', wat zijn aardrijkskundeleraren toch leeeeeeeeuk.


    Gosh, ik zat vorig jaar ook in dé rotklas, maar daar heb ik zelf niet veel van gemerkt.. of toch wel ^^ maar bij jullie blijkt het toch leuker te zijn!


    -

    Muhahaha. x'D Wat een droogkloot. x'd Haha!

    whahaah ik houd van droge grappen x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Geweldig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    geweldig =D


    Candycorekid.

    Hahahaha. Omg :'D.
    Best wel goed gevonden van hem eigenlijk, zou zelf niet beter kunnen antwoorden. Je moet het maar kunnen. Respect voor Mathewding. :Y)


    Tanya is de beste.

    Dude, de creatieviteit en droogheid. Gosh, geniaal gewoon. Hij word mijn idool.


    Innocence.

    Whahahaah, melig verhaal ;}


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    Hee ":O Noemt ze je nu eindelijk wel Jolien?