• Ik had in 2013 weleens een oog getekend. Vandaag heb ik er ook eentje gemaakt, na een hele lange tijd niet meer getekend te hebben. Wat vinden jullie ervan? ^^

    2013



    Vs.

    2015 (er klopte iets niet aan de tekening dus hier zien jullie nu de gewijzigde tekening)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2015 - 10:37 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Echt super! Mooie vooruitgang (:


    16 - 09 - '17

    Het oog zelf is realistischer en nog mooier dan eerst (in 2013 was het sowieso al beter dan ik kan!='d), maar de wenkbrauw van 2013 vind ik dan wel weer gedetailleerder.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Het oog zelf is realistischer en nog mooier dan eerst (in 2013 was het sowieso al beter dan ik kan!='d), maar de wenkbrauw van 2013 vind ik dan wel weer gedetailleerder.^^


    Haha ja klopt maar wat ik nu heb gemaakt ging het meer om het oog zelf namelijk. Daar heb ik dit keer de nadruk op gelegd. ^^ Dankje!


    The sun will rise and we will try again.

    Thominho schreef:
    Echt super! Mooie vooruitgang (:


    Bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Haha ja klopt maar wat ik nu heb gemaakt ging het meer om het oog zelf namelijk. Daar heb ik dit keer de nadruk op gelegd. ^^ Dankje!


    Dan heb ik niks gezegd over de wenkbrauw.=3 Graag gedaan.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dan heb ik niks gezegd over de wenkbrauw.=3 Graag gedaan.=3


    Haha maakt niet uit hoor! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind ze allebei echt vet mooi. Je bent wel inderdaad een stuk beter geworden.

    Krampus schreef:
    Ik vind ze allebei echt vet mooi. Je bent wel inderdaad een stuk beter geworden.


    Bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind ze allebei eigenlijk al echt heel mooi! Ik mocht willen dat ik half jouw talent had haha (en wss geduld)! Echt heel cool! c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Ik vind ze allebei eigenlijk al echt heel mooi! Ik mocht willen dat ik half jouw talent had haha (en wss geduld)! Echt heel cool! c:


    Ahw heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Ze zijn beide echt heel mooi!
    Wel vind ik van de eerste de wenkbrauw mooier, maar ik snap nu waarom c:
    Wat betreft het oog zelf ben je echt vooruit gegaan trouwens (:

    Ik snap echt niet hoe mensen ogen zo mooi kunnen tekenen, maar dat zal wel aan mij liggen haha.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:18 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Ze zijn beide echt heel mooi!
    Wel vind ik van de eerste de wenkbrauw mooier, maar ik snap nu waarom c:
    Wat betreft het oog zelf ben je echt vooruit gegaan trouwens (:

    Ik snap echt niet hoe mensen ogen zo mooi kunnen tekenen, maar dat zal wel aan mij liggen haha.


    Bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw, dat oog zoals je in 2013 hebt getekend, zo teken ik ze ook :Y) lang leve tutorials om 'realistic eyes' te kunnen tekenen :')

    Maar wauw, dat oog dat je dit jaar hebt getekend, dat kan zo uit een zwart-wit foto geplukt zijn :o


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Wauw, dat oog zoals je in 2013 hebt getekend, zo teken ik ze ook :Y) lang leve tutorials om 'realistic eyes' te kunnen tekenen :')

    Maar wauw, dat oog dat je dit jaar hebt getekend, dat kan zo uit een zwart-wit foto geplukt zijn :o


    Die had ik inderdaad van een tutorial haha!

    Wow heel erg bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Wow. De vooruitgang is echt duidelijk zichtbaar. Het licht in de iris van het tweede oog is zo mooi. Ik vind het ook zo knap dat je het oog van 2015 zo bol hebt kunnen maken, de eerste is echt 2D, maar in de tweede zie je echt dat het bijna 3D is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.