• Hello People,
    eerst en vooral iedereen die hier op geklikt heeft een probleem met zichzelf!
    Duzzz,
    waarom laten we hier niet klagen over onszelf.
    ik vind mezelf namelijk vèèl te dik xD
    nu jah,
    de ene dag eet ik erop los terwijl ik andere dagen niets dan weer wil eten xD
    Ik ben dus 1m 66
    en weeg 60-62 Kg xD
    Vèèl te vèèl duz hè ;)
    Nu jah,
    klaag maar mensen!
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik ben heel dik, maar ik doe er wat aan. Ik wil dit niet stom bedoelen, maar je kan allemaal wel zeggen dat je dik bent en blablabla.. Maar als je er een probleem mee hebt, heb je er niets aan om het hier te gaan zeggen. Ga dan ook wat ondernemen.. Ga op dieet en ga naar de sportschool. Als je het vol houdt val je per week 1 of meer kilo af.


    bla bla bla

    Ik ben 1.61 en weeg 42 :')


    I recycle my thoughts.

    en trouwens diegenie die tip topic is gestart: als je zegt: Ik ben veel te dik, want ik ben 1.66 en ik weeg 60-60, dan vind ik je zielig. Sorry, maar er zijn mensen die echt te zwaar zijn en een probleem hebben en jij gaat er een beetje grapjes over maken. Sorry, maar dat vind ik echt belachelijk! Daar kan ik echt kwaad om worden, DUS DOE NIET ZIELIG!


    bla bla bla

    en trouwens diegenie die tip topic is gestart: als je zegt: Ik ben veel te dik, want ik ben 1.66 en ik weeg 60-60, dan vind ik je zielig. Sorry, maar er zijn mensen die echt te zwaar zijn en een probleem hebben en jij gaat er een beetje grapjes over maken. Sorry, maar dat vind ik echt belachelijk! Daar kan ik echt kwaad om worden, DUS DOE NIET ZIELIG!

    Go one girl. <3

    Gaaaaaaaaawd, wat zijn jullie dik. .__.
    Get a life. ><

    Gaaaaaaaaawd, wat zijn jullie dik. .__.
    Get a life. ><

    ZegzegzegJolien (N)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Go one girl. <3

    Hihi :] Tja, sorry maar ik kan me hier kwaad om maken --' ach waarom eigenlijk? dat kind is toch zielig --'


    bla bla bla

    (...)
    ZegzegzegJolien (N)

    Sorrieee.
    Ik zal je niet meer dik noemen.
    Maar de rest is nog steeds huuuuge. O.O

    1.86 && ongeveer 60
    ik eet ook de ene dag hell veel de andere nauwelijks iets.
    Ik vindmezelf wel te dik ;[


    I Know It's All Just A Bad Dream Now.

    1.86 && ongeveer 60
    ik eet ook de ene dag hell veel de andere nauwelijks iets.
    Ik vindmezelf wel te dik ;[

    Omg 13 jaar en nu al 1.86 :|
    en je moet je mond houden met je te dik want dat ben je niet. PUNT KLAAR UIT EINDE DISCUSSIE.


    I recycle my thoughts.

    Nou. Ik ben niet helemaal tevrden met mezelf. Maar ik neme mezelf hoe ik ben. x'3. Ik ben 1m 63 en ik weeg 45 kg.


    A. ikmisje.

    (...)
    Omg 13 jaar en nu al 1.86 :|
    en je moet je mond houden met je te dik want dat ben je niet. PUNT KLAAR UIT EINDE DISCUSSIE.


    mee eens! waarom zeggen dat je dik bent als je dat niet bent? mensen zeggen het vaak ook, omdat iedereen het zegt. "Oh ik ben zo dik!" "Echt niet ik ben veel dikker, kijk mijn vetrollen maar" en dan knijpen ze hun stukje vel helemaal bij elkaar om te laten zien dat ze "vet" hebben. --'


    bla bla bla

    Ik ben 1.68 ofso :]
    & 55 kilo --'

    Ik vind mezelf te dik :X


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Als jullie je zelf o zo dik vinden ga dan op diëet of whatever. O_<


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Damn jullie weten echt niet wat dik is he ='D dit is te komisch gewoon XD "Oh ik ben zo zwaar ik weeg wel 60 kilo" Come on xD!


    Life is hard and then we die