• Ik heb een liefdesverhaal naar mijn crush gestuurd, daar stond in dat ik al lang gevoelens voor hem had enzo. Ik was omgekregen. De wereld draait ook verder zonder hem. Ik moet het weten, alleen is hij de hele vakantie weg. -_-' Ik heb er een beetje spijt van.
    Domme zet of goede zet?

    Ik eh snap je niet?


    Life is hard and then we die

    hmm..tussenin denk ik..


    Love is the movement <3

    Ik eh snap je niet?

    Ik had een verhaal geschreven, over hem. Hoe ik over hem dacht, en dat ik verliefd op hem was. Zegmaar. Dat heb ik dus naar hem gestuurd,
    Was dat goed, of slecht van mij. =D

    Het is een mooie manier om jezelf te uiten. : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    als ie er raar op reageert kan je toch altijd nog zeggen dat je het naar de verkeerde heb gestuurd ;)

    geen slechte zet, maar ook niet echt om te zegge dat het een goeie was.


    don't Worry...Be gay.

    als ie er raar op reageert kan je toch altijd nog zeggen dat je het naar de verkeerde heb gestuurd ;)

    Helaas, ik heb zijn naam er bij gezet.
    Dit heb ik hem gestuurd. (nerd)
    Jordan. Ik moet je iets toegeven, en dit hieronder heb ik zelf geschreven. Maar eerst, ik wil dat je eerlijk bent. Ik wil niet langer leven in een fantasie of een leugen. Ik wil het horen van jou. Je kwetst me niet, want de wereld gaat verder. Ook zonder jou.
    [en dan staat hier het hele verhaal enzo]
    Zo, dat was het.
    Nogmaals, ik wil graag eerlijk antwoord van je en ga me nu niet uitlachen ofzo.
    Ik hooop dat je wat terug stuurt, ook als je het niet gelezen hebt. Dankjewel. (L)

    Langs de ene kant is het goed omdat hij het dan weet wat je voor hem voelt. Maar langs de andere kant misschien ook niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Valt wel mee denk?


    I don't need words to feel those lips.

    Goede set vind ik dan toch wel :]
    Dan weet je straks teminste waar je aan toe bent toch ! ;"D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Goede set vind ik dan toch wel :]
    Dan weet je straks teminste waar je aan toe bent toch ! ;"D

    Jij, begrijpt mij =D

    SUPERGOEIE zet! =D


    Where there is a sea there are pirates...

    goede, ik denk dat je wel duidelijkheid krijgt zo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Goed !
    jij durft teminste ;)
    en misschien heb je na de vakantie wel wat met hem ! =)
    Dus het was een goeiezet


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik denk dat het wel goed is. Om nooit iets te zeggen schiet ook niet op dus ja. Ik vind dat je lef hebt =) Waarschijnlijk zou ik het niet durven.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle