• ik moest het aan iemand kwijt.

    Ik vond een jongen leuk; Bobby*. Mijn beste vriendinnen wisten ervan. Ook Madelon* wist ervan. Mijn vriendinnen vonden hem ook wel knap enz. Maar ze lieten hem over aan mij. Een dag kwam Madelon heel blij naar me toe en zei: 'Hij heeft me gevraagt!! we gaan morgen chillen'. Je snapt wel hoe ik reageerde. De ene helft van mijn hart ging verloren. < Het is intussen al 2 maanden geleden. Ik vergat het en werd weer vriendinnen met Madelon. Ze was immers een schat.
    maar nu..
    Ik vind een ander jongen leuk. En al mijn vriendinnen weten het. Ook mijn beste vriendin Diana*. Ze vond hem ook superknap. Maar ik verwachtte niks van haar. Nou, ik stond dus vandaag op het schoolpleintje en toen opeens zag ik die jongen.Ik dacht 'wat doet die nou hier?' en k vroeg het aan Sanne*. Die zei dat hij op Diana wachtte. Ik snapte het niet. Maar later bleek dat ze hadden afgesproken!!!
    toen ben ik weggefietst.
    & die mensen noem je een beste vriendin....!
    Ik was de ene helft van mijn hart al kwijt, daar ging de andere alweer...

    *Namen zijn verandert. ;)


    So far away..

    Probeer te praten met je vriendinnen ?. x3
    Want zwijgen en het maar over je heen laten gaan haalt ook nix uit.


    A. ikmisje.

    Je moet erover hier praten

    En als vriendinnen zoiets flikken zijn het echt geen goede vriendinnen hoe lief ze ook mogen zijn.

    En zeker die Madelon niet (Exuseer me maar als ik da zo hoor ziet het me er een bitch uit, het spijt me da ik zo over je vriendin spreek)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    das supper hard:O als vriendin flik je zo iets gewoon niet, ik zou dr gewoon over praten met hun. en hun er mee confronteren als dat bij hun zo zou zijn, of hun dat leuk zouden vinden,...

    Wauw,
    ikzou ze neer slaan
    wauw, omfg ik omfg omfg
    Wauw, kudwijven

    Sorry xD

    xox


    I'm locked away inside this grave