• Bed plassen. Ja mensjes ik wil het vandaag over bed plassen hebben.

    Er zijn mensen die wel een keer in het bed hebben geplast. En hier mag je het toegeven of het bij jou een keer was overkomen.
    En we gaan verder niet lullig lopen doen of de roddel als een lopend vuurtje verspreiden, dat Gietje bijvoorbeeld op haar 13e een keer in haar bed heeft geplast door haar te zwakke blaas.

    Verder komt bed plassen bij één op de honderd mensen voor. En dan heb ik het over grote mensen die nog in bed plassen. Ik ben verder nieuwsgierig of er hier mensen zijn die het een keer hebben meegemaakt Verder blijf deze cringe onderwerp tussen deze vier muren en wordt er verder niet op internet verspreid! Graag reacties geven!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 16:10 ]


    Nobody Say It was easy

    ...


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    ...


    Is het dan zo cringe?


    Nobody Say It was easy

    HEFTIG


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Usermeme schreef:
    HEFTIG


    Het is inderdaad heftig en cringe tegelijkertijd, vooral als je al volwassen bent!


    Nobody Say It was easy

    Hahaha, dit topic is zo cringe, en niet door het onderwerp. Sterker nog, het onderwerp is echt wel irrelevant voor de gemiddelde persoon op Q. Hoe lang is het niet geleden geweest dat ik in mijn bed heb geplast. Sterker nog, ik kan mij niet herinneren dat ik in mijn bed heb geplast. En dan nog, als anderen zich dat wel kunnen herinneren, waarom zouden ze er dan jaren na dato nog over willen spreken, hier op een website? En nu komt adulte incontinentie zo weinig voor dat mensen boven de 12 die nog in bed plassen hier op Q zitten.
    Daarnaast, indien mensen het hierover willen hebben -wat ik zoals hierboven niet vermoed- dan zullen ze zich daar niet toe uitgenodigd voelen door het taboe wat je creëert met je "heftig". Dus, ik weet niet wat je met dit topic wilt bereiken, maar meer dan aandacht zul je niet krijgen. (Tenzij dat je doel was. In dat geval: gefeliciteerd.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    26 - 02 - '16

    Oh ja. En het is "het topic", dus het moet "Het grootste Cringe topic!" zijn in plaats van "De grootste Cringe topic!"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hahaha, dit topic is zo cringe, en niet door het onderwerp. Sterker nog, het onderwerp is echt wel irrelevant voor de gemiddelde persoon op Q. Hoe lang is het niet geleden geweest dat ik in mijn bed heb geplast. Sterker nog, ik kan mij niet herinneren dat ik in mijn bed heb geplast. En dan nog, als anderen zich dat wel kunnen herinneren, waarom zouden ze er dan jaren na dato nog over willen spreken, hier op een website? En nu komt adulte incontinentie zo weinig voor dat mensen boven de 12 die nog in bed plassen hier op Q zitten.
    Daarnaast, indien mensen het hierover willen hebben -wat ik zoals hierboven niet vermoed- dan zullen ze zich daar niet toe uitgenodigd voelen door het taboe wat je creëert met je "heftig". Dus, ik weet niet wat je met dit topic wilt bereiken, maar meer dan aandacht zul je niet krijgen. (Tenzij dat je doel was. In dat geval: gefeliciteerd.)


    Ik wil een experiment voeren hoeveel volwassen mensen in bed hebben geplas. en het woord ''Heftig werk voor iedereen wel.' Heb het keer als experiment geprobeerd.


    Nobody Say It was easy

    Ik vind het niet helemaal duidelijk of je dit topic nu echt als serieus beschouwt of niet maar ik wil even zeggen dat ik persoonlijk vind dat je het onderwerp een beetje in het belachelijke trekt zo.
    Ik zit er niets mee in om over bedplassen te praten op Q maar alleen als dit op een beschaafde manier kan.

    Ik ben verder nieuwsgierig of er hier mensen zijn die een keer in zijn eigen plas in bed hadden gezwommen.

    Deze quote hierboven vind ik bijvoorbeeld eerder kwetsend. Misschien komt dat doordat ik als kind (en ja dan bedoel ik ook wanneer ik 12 was) last had van bedplassen. Het is overigens een probleem waar je niets aan kan doen. Er bestaan natuurlijk wel een aantal middeltjes om de kans kleiner te maken dat dit gebeurt, maar zelfs dan nog kan het zijn dat mensen blijven bedplassen.
    Dus zoals ik al zei wil ik hier gerust over praten/discussiëren aangezien dit onderwerp vaak taboe lijkt te zijn, maar dan zou het fijn zijn moest je het topic iets minder sensationeel maken en iets respectvoller ten opzichte van personen die last hebben/hadden van bedplassen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2017 - 16:10 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Jullie kunnen alles hier kwijt hebben over jullie blaas problemen.


    Nobody Say It was easy

    GusWaters schreef:
    Ik vind het niet helemaal duidelijk of je dit topic nu echt als serieus beschouwt of niet maar ik wil even zeggen dat ik persoonlijk vind dat je het onderwerp een beetje in het belachelijke trekt zo.
    Ik zit er niets mee in om over bedplassen te praten op Q maar alleen als dit op een beschaafde manier kan.
    (...)
    Deze quote hierboven vind ik bijvoorbeeld eerder kwetsend. Misschien komt dat doordat ik als kind (en ja dan bedoel ik ook wanneer ik 12 was) last had van bedplassen. Het is overigens een probleem waar je niets aan kan doen. Er bestaan natuurlijk wel een aantal middeltjes om de kans kleiner te maken dat dit gebeurt, maar zelfs dan nog kan het zijn dat mensen blijven bedplassen.
    Dus zoals ik al zei wil ik hier gerust over praten/discussiëren aangezien dit onderwerp vaak taboe lijkt te zijn, maar dan zou het fijn zijn moest je het topic iets minder sensationeel maken en iets respectvolle ten opzichte van personen die last hebben/hadden van bedplassen.


    excuses, ik bedoelde het niet beledigend. en zal het eraan op letten!


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    (...)

    Ik wil een experiment voeren hoeveel volwassen mensen in bed hebben geplas. en het woord ''Heftig werk voor iedereen wel.' Heb het keer als experiment geprobeerd.


    Als je representatieve resultaten wilt hebben, dan kun je het beste een enquête maken en het aan mensen van verschillende leeftijden vragen, in plaats van hier op Q te komen waar een deel van de leden een topic met "heftig" in de titel niet meer serieus nemen. Bovendien is hier het grootste deel van de leden tussen de 13 en 25 jaar, waardoor je resultaten niet echt representatief zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Als je representatieve resultaten wilt hebben, dan kun je het beste een enquête maken en het aan mensen van verschillende leeftijden vragen, in plaats van hier op Q te komen waar een deel van de leden een topic met "heftig" in de titel niet meer serieus nemen. Bovendien is hier het grootste deel van de leden tussen de 13 en 25 jaar, waardoor je resultaten niet echt representatief zijn.


    Okee, dat zal ik ooit doen!


    Nobody Say It was easy

    Ik vind de titel van het topic meer cringe dan het topic zelf.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    Ik vind de titel van het topic meer cringe dan het topic zelf.


    + Het feit dat dit topic is aangemaakt is cringeworthy.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO