• Als je overal mocht wonen.

    Ik simpelweg ergens waar het altijd warm is xP ik kan niet goed tegen de kou. of in Amerika,omdat daar alles eerder uit komt xP hihi xD

    nu jullie ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik woon hier goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij jou :'D

    Nee, ergens waar het warm is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    New York City
    Hollywood


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Amsterdam.


    Life is hard and then we die

    In jou kast, Ninikonijn<3 Nee, ik wil eigenlijk héél erg graag in Ierland/Schotland/Londen wonen omdat ik het daar echt leuk vind ^^ En de Ieren hun accent is like zó schattig :3 En Schotland omdat ik het cool vind ^^ En Londen omdat ik Engels zoals ze in Londen spreken zo bekakt mooi vind ^^ Weetje? Ik koop een buitenverblijf in Schotland en in Dublinn/Ierland dus en dan ga ik in Londen wonen ^^

    Venetië of Londen<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Miami, Florida, Amerika! (A)


    dream, dare, fly!

    Londen, New York, Sheffield, Franklin of ergens in Brazilië.
    Al blijf ik waarschijnlijk toch hier wonen. ;D

    AAHH BRITAIN!! das zooo zeker echt of in wales/schotland/ireland...
    gewoon omdat ze in engeland zulke ECHT VRESELIJK KNAPPE JONGENS HEBBEN! omdat ik het accent echt geweldig vind.. EEENNN omdat ze er echt geweldige humor hebben.. I (H) BRITAIN en omstreken :P

    Of in Azie ergens.. lijkt me ook geweldig.. of in zuid-amerika.. gewoon omdat het daar zoooo anders is dan in nl


    rawr! I'm a pirate

    Engeland, omdat ik gewoon wat met dat land heb ;3 of Amerika, omdat je daar tenminste naar leuke concerten kan :'D alleen is daar alle muziek die ik luister mainstream :/


    There are several things that I have been doing wrong.

    Japan !! ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    londen.. het weer daar is bijna net zo als hier


    Love is the movement <3

    Denemarken. Ik hou van de natuur en winkels enz. daar. :3 Maar dan ga ik mijn vrienden missen dus doe mij toch maar Nederland.


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Amerika, of in Londen lijkt me vet!
    Het valt me trouwens op dat best veel in Amerika willen wonen!
    Misschien kunnen we daar met ze allen gaan wonen? xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    gewoon Nederland. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.