• heel veel mensen zeggen dat quizlet saai begint te worden.
    daar gaan we wat aan veranderen
    iemand ideen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind Quizlet niet saai! Ik vind het goed zoals het nu is. [/mening]


    You'll never dream alone. <3

    Nee, en eigenlijk vind ik Quizlet wel goed zo.


    Bored.

    We nemen veeeeul meer Lena's online!
    Want die zijn gesellie!=)

    [/Ego:Y)]


    everything, in time

    maar vroeger zat er veel meer leven in als nu..


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Quizlet is goed nu,
    ander word het straks weer rusie en stakingen enzo O.o


    -

    vroeger waren er nog interesante dincussies zonder ruzie nu is iedereen bang als ze iets zeggen dat ze ruzie krijgen en daarna een ban


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind Quizlet niet saai! Ik vind het goed zoals het nu is. [/mening]

    Agrees


    The economy is suffering, let it DIE!

    vroeger waren er nog interesante dincussies zonder ruzie nu is iedereen bang als ze iets zeggen dat ze ruzie krijgen en daarna een ban


    idd!


    Love the way you hate me.

    vroeger waren er nog interesante dincussies zonder ruzie nu is iedereen bang als ze iets zeggen dat ze ruzie krijgen en daarna een ban

    Weet je, wij bannen niet zomaar. Dan moet er echt al heel wat gebeurt zijn. En weet je wat het allemaal nog leuker maakt; je hoeft er toch niet op in te gaan als iemand je uitscheld? Als jij daar niet op in gaat, ontstaat er geen ruzie en krijg je ook geen ban.


    Bored.

    (...)
    Weet je, wij bannen niet zomaar. Dan moet er echt al heel wat gebeurt zijn. En weet je wat het allemaal nog leuker maakt; je hoeft er toch niet op in te gaan als iemand je uitscheld? Als jij daar niet op in gaat, ontstaat er geen ruzie en krijg je ook geen ban.

    agree
    maar mensen doen het toch...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vroeger waren er nog interesante dincussies zonder ruzie nu is iedereen bang als ze iets zeggen dat ze ruzie krijgen en daarna een ban

    Discussietopics vind ik zelf ook erg leuk, mits het zonder ruzie gaat. Je kan zo van elkaar veel leren. Er was een tijdje geleden een discussietopic maar die was op den duur doodgebloed. Uiteindelijk waren ene Barbara en ik de enigen die het in leven hielden... zover het kon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Q Is niet saai xP


    We can only learn to love by loving.

    En natuurlijk het almachtige Wilders topic ^^
    Dat was echt een mooi topic vond ik zelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    agree
    maar mensen doen het toch...

    Dan hebben ze het aan zichzelf te danken, toch?


    Bored.

    ja
    maar daar boeten anderen weer voor...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.