• check dit even

    http://nl.youtube.com/watch?v=q-IG9znSVMo

    maak een vergelijking met don't jump zijn inhoud en die van deze song de betekenis is hetzelfde!niet?

    bijde vind ik dat deze songs rocken
    GREETZ joyce de tweede eigenaar van dit profiel

    nee de inhoud van het liedje DE INHOUD je moet de teks ontleden dan pas kun je een klik maken vertaal don't jump en breaking the habit hun teksten en de hele inhoud is bijna hetzelfde snappie-vous
    \

    like uhm nee ik doen het nog niet snappen...[is blond(A)]


    Why don't you break my heart

    nee de inhoud van het liedje DE INHOUD je moet de teks ontleden dan pas kun je een klik maken vertaal don't jump en breaking the habit hun teksten en de hele inhoud is bijna hetzelfde snappie-vous
    \

    like uhm nee ik doen het nog niet snappen...[is blond(A)]


    als je de teksten van beide songs 'ns ff vertaald op je gemak dan kun je 'n beetje een vergelijking zien en dat is dat de songs allebij over zelfmoord gaan als je me niet geloofd dan zoek je zelf maar eens de vergelijking :P

    de betekenis is ook niet echt hetzelfde hoor! je moet maar eens de vertaling lezen.. hier is een link:

    http://nedtlyrics.nl/linkin-park/breaking-the-habit

    en verder ben ik het met THndALlover eens je moet niet overal verglijkingen in zoeken want er zijn zoveel liedjes die ongeveer dezelfde inhoud hebben of een melodie die op elkaar lijkt..


    Je moet worden wie je bent.

    Het si algemeen bekend dat Tokio Hotel nummer jat.
    Van Metallica, the rasmus, gossie welke nog meer? Ohja Greenday. :')
    Vergelijk 'wake me up when September ends', maar eens met Vergessene kinder.
    Wel heel toevalling dat het allemaal lijkt op de lievelings bands van onze jongens niet? Nouja niet dat het me veel uitmaakt, maar ergens vind ik toch toch wel zwak.
    Het schrei-album was wel puur van henzelf.

    Misschien kunnen ze dan maar beter nummers van zichzelf stelen. :Y)
    Niet dat het mij wat boeit, als ze goede 'covers' hebben vind ik het niet erg. En hoe f*cking moeilijk is het wel niet om nu nog 'mooie' melodieen te bedenken.

    (Btw, ik vind je voorbeelden niet zeu heeul erg op elkaar lijken. :Y) Maar dat is mijn mening.)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!