• Ik ben dus, met mijn oog in de deurknop gekomen. Vraag niet hoe, want dat is een lang verhaal. Anyway, dat gebeurde dus donderdag en nu is mijn oog pas dik. En word het eronder rood. Bloeduitstorting, misschien loop ik morgen wel rond met of; een blauw oog of; een oog dat niet meer open kan. Heel creepy, en het doet ook best pijn.
    Heeft een van jullie dat wel eens gehad?

    Ik heb wel eens een dikoog gehad.^^ Maar dat komt niet omdat ik er iets tegenaan gehad,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee. Ik heb wel heel veel auw, oorontsteking he.


    Life is hard and then we die

    oh jeetje ö camoufleer het! (;
    succes ermee!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, nog niet gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Omg beterschap xd'


    PoisonTrash on camera

    Ahja, wel eens. Een bal recht tegen mijn oog gehad >< En nu een bloeduitstorting op mijn pols en dat doet ook wel nog pijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    M'n broer drukte vandaag een Boek in m'n oog ;\
    Maar niet echt met een Bloeduitstorting ofzo?

    awtsh, ik heb alleen nog maar eens een blauw oog gehad, door mijn vriendin ^^. maar dat nog niet nee. veel sucses ermee. en hopelijk gaat het snel over.


    c'est mon lamour pour toi.

    oh jeetje ö camoufleer het! (;
    succes ermee!

    Mocht ik ergens foundation in huis hebben.. Anders leen ik wel van iemand (:

    Heb ik ook wel eens gehad. Een jongen die een stuk groter dan mij was, draaide zich plots om. Resultaat: elleboog in mijn oog ><
    Veel beterschap nog <3


    Listen to what we're not saying..

    Nou, dat lijkt me erg pijnlijk. >_<
    Kan je het niet camoufleren ofzo? ö
    Hopelijk heb je er niet meer teveel last van.

    Auw

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Dankjulliewel <3