• Hoort dit bij lifestyle? Vast wel, het is mijn levensstijl om onhandig te zijn.

    Hallo allemaal! Bijna twee weken geleden kreeg ik mijn kleine teen onder de deur. De punt van de deur stak dus in mijn voet en hoewel het niet bloedde, deed het wel mega veel zeer en was het duidelijk open. Later ging het wel bloeden.
    Anyways, ik heb het zo veel mogelijk open gehouden, zodat het snel zou genezen, maar het vertoont nog geen enkele verschijning van genezing. Er zit wel een soort korst op, maar dat is eerder een soort korstachtige blaar.
    Het probleem is echter dat de huid erom heen aan het af vallen is, het nog altijd wondvocht lekt en nu ongeveer mijn halve teen niet meer bedekt is met huid haha. Oh en het steekt soms erg.

    Nu weten jullie vast ook niet wat het is, maar hey, misschien herkent iemand het of doet iemand geneeskunde ofzo haha.

    Moet mijn been nu geamputeerd worden? (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Oh jee, die teen moet er dringend af! Haha nee, misschien eens langs de dokter gaan?


    16 - 09 - '17

    Misschien naar de dokter gaan ;D ? Anders app ik mijn zus wel even voor je.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja maar dokters zijn stom D;

    @cheryl, oh als dat mogelijk is, zou dat wel fijn zijn c:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maar de dokters die stom zijn, kunnen er waarschijnlijk wel voor zorgen dat die steken in je teen weg gaan. Is misschien wel een prikje en wat gehannes aan je teen voor nodig. Maar dan ben je er zeker van dat het goed gaat genezen en het waarschijnlijk geen pijn meer gaat doen. Hoewel ik volledig kan begrijpen dat je liever niemand aan je pijnlijke teen wilt laten zitten.


    Physics is awesome

    Mijn advies is een voetenbadje met van dan spul wat ontsmet en vreselijk kut is en ik de naam niet van weet
    Is het soda??
    Qua tenen stoten herken ik het goed opletten dat het niet gaat ontsteken ik had dat door pluisjes van sokken dat het dat ging doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ huisarts.


    Ik had een keer een ontsteking gehad en nam ik elke dag een voetbad met soda. Het is een ouderwetse methode, maar wel effectief. Als het echt pijnlijk wordt, puf eruit komt en een rare kleur krijgt zal ik zeker weten naar de dokter gaan :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Ja badje biotex of soda. Ik heb ook wel eens dat bij mijn teen het onsteekt. Als je het niet vertrouwd naar de huisarts gaan tho, dit klinkt anders dan wat ik meestal heb.


    The truth is out there.

    Geduld hebben en naar de arts toe gaan!

    Ik had dat ook op een wond op mn arm een paar weken gelden. Ik liet t gewoon wachten, eventueel een gaasje dr op doen. En nu is-ie dicht. Alleen niet zo mooi, helaas. Ziet dr naar uit dat t een mooi litteken wordt.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]