• Ooke, Ik moet eerlijk zijn, Ik ben een hopeloos geval,
    Ik heb een vriendje, Aan begin was hij zo lief, Later vertelde, hij my dat hij 2 verschillende bijbels heeft. Satan (duivel)
    bijbel en Vampier(bijbel)
    Later draagt hij ook nog een vampieren ketting, En laat ik nou via quizlet iemand hebben leren kennen die meer Van af wist,
    Die vertelde me, Meer over die boeken,Dat er instaat,Dat vrouwen soort van slaven zijn
    .(ffmakkelijk) Maar,Sinds hij die kud,bijbels heeft, doet hij dus weird,vreemd gewoon, minder waardigt hij my,
    Als ik zeg dat het slecht gaat.
    Oke,
    xd
    jha,
    idd
    Van die lompen antwoorden,
    Wat moet ik doen? O_o

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Uitmaken?
    een deel van een goede relatie is goed kunnen praten en als een normaal gesprek niet eens meer mogelijk is.. oei.. :l


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    idd
    Ik heb ook weer het kud gevoel dat
    Ie veel voor me verbergt.
    das zekker!
    xox


    I'm locked away inside this grave

    met hem praten of hem dumpen


    love is dead and dead is love

    Jullie Hebben makkelijk PRAATEN..

    Ik kan hem niet zomaar dumpen,Zo als een oud stom mobieltje, Ik heb er gevoelens voor,
    Voor dat Stomme Oud mobieltje,
    En hoe zorg ik dat Dat stomme mobieltje tegen me terug praat?

    hoe moet ik op het gesprek beginnen

    Hilf ;l

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Pedofieeeeeeeeeeel. x_x
    niemand mag een meisje misbruiken ! O.o


    waahaaa xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Cut it to an end. Dit soort verhalen komen me bekend voor, vaak zijn het tieners die hun eigen identiteit nog niet gevonden hebben en gedragen zich zo obsessed zodra ze iets interessants hebben gevonden. Maar dat is geen reden om je geliefde zo te behandelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cut it to an end. Dit soort verhalen komen me bekend voor, vaak zijn het tieners die hun eigen identiteit nog niet gevonden hebben en gedragen zich zo obsessed zodra ze iets interessants hebben gevonden. Maar dat is geen reden om je geliefde zo te behandelen.


    Sorry maar ik weet wie ik ben
    Ik zou dan ook niet voor hem willen veranderen,
    Ik ben wie ik ben en dat zou hij dan maar moeten accepteren, maar, Het is nu trouwens al weer uit (A)

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Jullie Hebben makkelijk PRAATEN..
    Ik kan hem niet zomaar dumpen,Zo als een oud stom mobieltje, Ik heb er gevoelens voor,
    Voor dat Stomme Oud mobieltje,
    En hoe zorg ik dat Dat stomme mobieltje tegen me terug praat?
    hoe moet ik op het gesprek beginnen
    Hilf ;l
    xox

    I understand, maar als je verliefd bent, ben je vaak niet in staat normaal na te denken, omdát je verliefd bent. Natuurlijk hebben wij als buitenstaanders makkelijk praten maar je geeft al aan dat praten niet helpt. En wie niet horen wil, moet maar voelen. Ik vrees dat als hij zich niet wil openstellen voor je, dat het uitmaken de enige optie is, puur om jezelf te beschermen en verdere ellende te voorkomen. Je geeft om hem, maar zorg ervoor dat je in de állereerste plaats om jezelf geeft.
    EDIT: beschouw dit als niet geschreven, aangezien het al over is


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)Sorry maar ik weet wie ik ben
    Ik zou dan ook niet voor hem willen veranderen,
    Ik ben wie ik ben en dat zou hij dan maar moeten accepteren, maar, Het is nu trouwens al weer uit (A)
    xox

    Tieners verwijst naar die jongen ;]
    ken ook personen die zo ongelofelijk obsessed door iets zijn dat ze het helemaal gaan overdrijven en gaan opdringen aan anderen. Mensen gaan hun gedrag aanpassen, waarschijnlijk alleen om hun onzekerheid te verbergen, wat alleen maar averechts werkt omdat ze nog onzekerder worden omdat ze alsmaar meer afdwalen van hunzelf.
    tenminste, dat zijn mijn ervaringen ;]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oehlala
    Vampier, da's wel cool weetje xd.
    Ik zou maar mee die bijbels lezen als ik u was. :9~
    Phaha xd, nene ^^
    Mwaa, schrijf hem een brief en zet daarin dat als hij u niet terug normaal gaat behandelen, dan maak je het uit. Want hij moet niet veranderen. Dat kan je niet maken, dat is zijn eigen keus.
    Misschien helpt een brief wel, anders als hij niet wil luisteren of lezen ga je met zijn ouders praten en als dat niet helpt, negeer hem dan gewoon. Praat niet meer tegen hem, ga andere vrienden zoeken.
    Veel succes. :3


    Where there is a sea there are pirates...