• ik zat te denken he..
    en ik realiseer me net hoe erg kanker eigenlijk wel niet is :O
    Ik bedoel...Als je het hebt...dan kun je er aan dood gaan en je maakt een VREESENLIJKE tijd en pijn mee.
    hersenkanker
    borstkanker
    longkanker
    huidkanker
    botkanker
    en noem maar op.
    en als ze het te laat vinden,en je gaat er uiteindenlijk aan dood...Dan is het echt gwn..Afgelopen met je
    Gwn Voorbij ALLES je heele leven.
    en bij sommige mensen word het zelf zo laat pas ondekt dat het te laat is om afschijd te nemen van alles en iedereen die je op dat moment lief is..
    en niet all mensen realiseren dit!
    het klink miss raar,maar deze gedachte gaat al een tijdje rond door mijn hoofd.
    en ik ben blij dat ik het nu hiet in een topic jheb gezet^^
    Xpatricia.


    don't Worry...Be gay.

    nu staat ie er 2 keer -.-


    don't Worry...Be gay.

    Klopt en weet je wat ik nog erger vind? Dat mensen ermee gaan schelden en het in zinnen gebruiken alsof het een gewoon woord is. En die beseffen niet hoe zeer ze iemand daar mee kunnen kwetsen. Of het boeit ze gewoonweg niet hoe zeer ze daar iemand mee kwetsen.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    uhuh... Die kinderen die ermee schelden zijn gewoon niet helemaal 100%

    uhuh... Die kinderen die ermee schelden zijn gewoon niet helemaal 100%


    Agreed


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    waarschijnlijk schelden ze ermee omdat ze het zien als scheldwoord en niet als zow iets ergs

    idd.
    mijn haslfe familie gaat hier aan dood!


    don't Worry...Be gay.

    uhuh... Die kinderen die ermee schelden zijn gewoon niet helemaal 100%
    idd vind ik nou ook! daar gaan dagelijks mensen aan dood daar scheld je toch niet mee? dat vind ik echt respectloos!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    INDERDAAD MENSEN :)


    don't Worry...Be gay.

    Maar geldt dat niet voor elke ziekte? Want ik geef toe ik zeg ook wel eens: "Daar heb ik een pesthekel aan." Maar de pest was ook een ziekte. Waar ook veel mensen aan gestorven zijn. Dus dat is dan toch ook respectloos?


    Why don't you break my heart

    Ik heb er ooit eens over nagedacht in men bed, en dacht na over, hoe ik me zou voelen als ik kanker zou hebben, en ik leefde er zo mee mee dat ik gewoon begon te huilen en toen men ma me vroeg wat er scheelde zei ik gewoon 'Ik wil geen kanker, Het is zo erg' maar stel je voor dat de dokter plots tegen je zegt dat je een kwaadaardige kanker hebt, die je niet meer kunt genezen, dan kun je al gaan beginnen aftellen naar je dood hé ö en dat is er net zo verschrikkelijk aan

    ja idd :O net zoals Tyfus,Aids,Pest ;|


    don't Worry...Be gay.

    Maar geldt dat niet voor elke ziekte? Want ik geef toe ik zeg ook wel eens: "Daar heb ik een pesthekel aan." Maar de pest was ook een ziekte. Waar ook veel mensen aan gestorven zijn. Dus dat is dan toch ook respectloos?
    Kanker is anders. Voor de pest, tyfus, tering enzo zijn nu goede medicijnen. Voor kanker ook, maar daar sterven alsnog miljoenen mensen per jaar aan. En al die andere valt best mee. Al hoewel, ik vind niet dat je even zomaar op straat daarmee kan schelden, er zijn namelijk nogsteeds mensen die iemand aan die ziekte hebben verloren, en die doe je dan verdriet. Gewoon thuis, of even in jezelf, of niet zo hard, dat ik heus niet erg... Maar effe heel hard in het dorp roepen: "Ik ben tering leip ouwe tering gast vet tering dat dat koel is man! Tering!" vind ik niet kunnen.

    Precies, ik ben bang dat het bij mij in de familie zit of dat ik het krijg ofzo. En ik ben ook bang dat mijn vader het krijgt omdat hij rookt ofzo. Iemand zo verliezen is heel erg, en ik weet het, heb het verschillende keren meegemaakt. Zo wie zo is iemand verliezen erg, maar als die persoon daar ook nog pijn aan heeft gehad.:'(


    Why don't you break my heart

    Ik heb er ooit eens over nagedacht in men bed, en dacht na over, hoe ik me zou voelen als ik kanker zou hebben, en ik leefde er zo mee mee dat ik gewoon begon te huilen en toen men ma me vroeg wat er scheelde zei ik gewoon 'Ik wil geen kanker, Het is zo erg' maar stel je voor dat de dokter plots tegen je zegt dat je een kwaadaardige kanker hebt, die je niet meer kunt genezen, dan kun je al gaan beginnen aftellen naar je dood hé ö en dat is er net zo verschrikkelijk aan
    ja precies xD ik lag echt met tranen bij me opa toen hij kanker had...ik was zo bang!
    Zo bang dat hij dood zou gaan,zo bang dat ik hem zou verliezen!
    tot dat het echt Afgelopen was... Toen was ik er ZO kapot van,ik had gwn nergens zin meer in.


    don't Worry...Be gay.

    (...)ja precies xD ik lag echt met tranen bij me opa toen hij kanker had...ik was zo bang!
    Zo bang dat hij dood zou gaan,zo bang dat ik hem zou verliezen!
    tot dat het echt Afgelopen was... Toen was ik er ZO kapot van,ik had gwn nergens zin meer in.

    jah, mijn opa heeft ook kanker, maar hij is geopereert, maar wil geen medicijnen nemen (te koppig) maar ik dacht eens dat ik kanker had, en echt waar ik was zo bang, ik kon nergens anders meer aan denken