• Echt niet normaal!
    Ze draaien weet ik hoevaak en dan ook super hard muziek, en soms gaan ze nog langer dan 12 uur s'nachts door!
    En dan kan ik weer niet slapen!
    Ik hoor zelfs wat ze allemaal zeggen enzo.
    En volgensmij zijn die gasten daar allemaal dronken O_o
    En ik klaag steeds tegen mijn moeder zo:'Zeg dr nou eens een keer wat van!' En dan zegt zij zo van:' Ja iemand is jarig' Of 'Het is Carnaval' of 'Ze gaan toch zo naar de stad'
    En niemand van de andere buren(want we wonen in een flat) zegt er wat van.
    Ik heb het verdomme helemaal gehad met die *** buren hiernaast! En het ergste is: mijn slaapkamer zit naast hun woonkamer, dus ik hoor alles extra hard n_n
    Dit moest er gwn even uit!
    Hebben jullie ook zoiets?
    (baby)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Je kan de politie bellen wegens geluidsoverlast.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nop, 'k woon in een huis met een redelijk grote tuin rond. Komt er boven op dat onze buren en achterburen eigenlijk allemaal bejaard zijn, en je er dus geen last van hebt. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nee, woon ergens in een groot huis zonder buren. (: geloof mij, dit wil jij ook niet.


    PoisonTrash on camera

    Je kan de politie bellen wegens geluidsoverlast.

    Inderdaad, daarbij tussen 10 uur 's avonds en nog een getal 's morgens is dat nachtlawaai.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat heb ik zo vaak x________x
    Ik schrok vannacht wakker omdat me buurmeisje aan het gillen was :[

    Dat heb ik zo vaak x________x
    Ik schrok vannacht wakker omdat me buurmeisje aan het gillen was :[

    Misschien had ze gewoon een nachtmerrie?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nop, vrijstaand huis you know.. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wij hebben een open bebouwing ofzo.. Je kan de politie bellen wegens geluidoverlast ? x3


    A. ikmisje.

    Als ik een topic over mijn buren zou maken dan zou ie nog gesloten worden omdat er zoveel scheldwoorden en doodswensen in voorkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    neaa..
    k heb 3 buurjongens. 1 speelt drum, 1 gitaar en 1 bas. dus k hoor de hele dag wel wat. dus hun hebben ook nix te zijken over ons x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb niks te klagen over onze buren. Vrijstaand huis. Het zou eerder zijn dat de buren over mij zouden klagen xD


    Think before you act.

    gelukkig niet,
    aan de ene kant heb ik geen buren (leeg huis) en de andere buren gaan altijd om 10 uur naar bed:)


    I am an idiot, I move.

    Aa vervelend! Gelukkig woon ik in een boerengat en zijn mijn buren ver van ons huis.. Goed voor als ik ga zingen x'D

    ja zoiets heb ik ook
    Vooral in de zomer enzo
    Dan zitten mijn buren tot midden in de nacht buiten te praten en mijn kamer is vlak bij hun tuin en dan kan ik niet slapen
    M'n moeder heeft er wel eens iets van gezegd maar ze doen er niets op uit :(


    Keep on rockin' in the free world!

    Ik woon in een vrijstaand huis en nog hoor ik iedere nacht het drumstel van dat joch langs ons ><
    Onze buren, stuk voor stuk arrogant. Onze buren zijn echt, aargh. Ze wilden zelfs eens een klacht indienen tegen ons omdat ons huis zogezegd 'hun zonlicht ontnam'. Als we de vergunning niet thuis hadden konden we het nog echt gaan afbreken ook, weet je wel.


    Listen to what we're not saying..