• Een docent van me zei een keer, niemand komt oorspronkelijk uit nederland weten jullie waar je overover(over) opa's/oma's vandaan komen?

    Mijn vaderskant komt uit Griekenland. & die van mijn moeder uit Rusland.

    en die van jullie.?


    So far away..

    Nou die van mij komen heel ver x3
    Beetje te veel denk ik x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    geen idee (:

    Dat heb ik inderdaad ook al eerder gehoord.
    En om eerlijk te zijn zou ik het niet precies weten, een gedeelte uit Nederland en Duitsland ook wel geloof ik.. en volgens m'n opa hebben we spaanse voorouders [weet hij niet eens zeker xD]
    ik heb toch wel een vermoeden dat er ook een deel uit Engeland of Amerika ofzow komt.. Maar spanje is denk ik ook heel goed mogelijk. Sóóów lulverhaal x'D


    x


    It's just me hunney

    oma van papa = indische surinamer
    opa van papa = chinese surinamer x]
    oma van mama = duits,nederlands
    opa van mama = nederlands.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Moeders kant- Nederland
    Vaders kant- Nederland


    Je bent nooit uitgeleerd.

    papa : Duitsland & Italië
    mama : Belg (voor zo ver ik nu weet )

    allemaal nederland tot zover ik weet


    Love is the movement <3

    ik weet dat ik alleen heel erg ver in de familie, familieleden had die zwart waren, dat vind ik op zich wel raar, omdat ik blank ben :P


    Nvt

    uhm mijn moeder weet het niet, mijn vader uit Frankrijk. Ik weet zelfs de achternaam xD
    De koeijer: le coeur


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik weet niet presies wie waar allemaal vandaan kwam maar ik ben nederlands moluks amerikaans engels en duits ><


    A Noble was Born in Chaos

    Nou ja mss als ik heel ver terug ga in de tijd en het is ook wel logisch dat niemand oorspronkelijk uit Nederland komt want Nederland heeft niet vanaf t begin af aan bestaan, dat is later pas gekomen.


    It's heavy but you are not the only one

    uhm mijn moeder weet het niet, mijn vader uit Frankrijk. Ik weet zelfs de achternaam xD
    De koeijer: le coeur

    la coeur, dat betekent toc het hart ofzo?xD


    So far away..

    Beide uit Iran <3

    Mijn moeders kant: Frankrijk
    Mijn vaders kant: Duitsland

    moeder; Marokko
    vader; Marokko