• Oké waarschijnlijk hoort dit helemaal niet hier, maar omdat het toch wat te maken heeft met media zet ik het maar hier :-)

    De laatste tijd gaat er nogal wat gedoe rond over Linker Twix en Rechter Twix. Naar mijn idee hebben die allebei altijd gewoon hetzelfde gesmaakt xd
    Nu was mijn vraag dus: Weet iemand wat het verschil is? Smaken ze ineens anders?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Gewoon gezeik promotie van twix zelf volgens mij. (;


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Gewoon gezeik promotie van twix zelf volgens mij. (;


    Jep, als ik het goed herinner kregen de twee bedenkers van Twix ruzie waardoor ze elk een eigen fabriek bouwde. De één produceerde de linker Twix en de Ander de rechter Twix/


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    Jep, als ik het goed herinner kregen de twee bedenkers van Twix ruzie waardoor ze elk een eigen fabriek bouwde. De één produceerde de linker Twix en de Ander de rechter Twix/


    :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lol geloof je die truc echt? :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is dat niet gewoon een promotiestunt? :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scully schreef:
    Gewoon gezeik promotie van twix zelf volgens mij. (;


    Life is a beautiful struggle

    ... dat is reclame? Zo duidelijk en obvious reclame dat nep is?


    Your make-up is terrible

    Scully schreef:
    Gewoon gezeik promotie van twix zelf volgens mij. (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    I pick the troll twix!


    No growth of the heart is ever a waste

    Die linker smaakt altijd beter.

    De rechter is lekker. De linker gooi ik altijd weg want die vind ik dus echt vies.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kishimoto schreef:
    De rechter is lekker. De linker gooi ik altijd weg want die vind ik dus echt vies.

    Die mag je wel aan mij doneren dan. :Y)

    Kishimoto schreef:
    De rechter is lekker. De linker gooi ik altijd weg want die vind ik dus echt vies.


    Well, als je de rechter lekkerder vindt, kun je het pakje ook omdraaien en heb je nog een keer een rechter ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.