• Ik doe me anders voor. Sommige dingen weten mensen niet van me en zou ik het liefst kwijt willen hebben. Maar de éen is genant. De ander is beschamend en niet wetend wat hun reactie zou zijn. Daarom hou ik het voor me. Kijk; ik schrijf verhalen, en daar ben ik veel anders in dan op school, thuis etc. Ook zit ik over de liefde in. Het is raar. Heel raar. Maar ik kan me op Q mezelf zijn. Niet dat ik me niet mezelf voel als ik anders doe. Nee, dan voel ik mij ook prettig. Maar dat ben ik niet; denk ik wel eens. Soms dan ga ik ook anders doen als er een jongen bij is. Dan ga ik lachen, het geeft me ook wel een goed gevoel. Hebben jullie dit ook? Vertel het hier!


    EGYPTIAN GOD

    jah ik heb dit ook wel vaak... ik ben thuis zoveel anders dan op school of met vriendinnen!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Jup,
    Thuis en op intetnet ben ik zo veel opener. Op school ben ik lekker een stille muis.


    I am an idiot, I move.

    Jup,
    Thuis en op intetnet ben ik zo veel opener. Op school ben ik lekker een stille muis.


    Dat heb ik dus ook, en dan vragen mensen uit me klas op msn soms van, wrm ben je in de klas nooit zo? x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    heb ik ook, op school ben ik anders, tegen mijn vriendinnen en mijn ouders en mijn familie :(

    hmm ik heb het vooral thuis,thuis lijkt het alsof ik mezelf niet kan zijn.
    is ook wel zo,mn moeder luisterd toch niet en me vader...
    ach die zitten met hun eigen problemen,ik hou me thuis wel op de achtergrond,ik heb mn vrienden waar ik altijd eerlijk tegen kan zijn.
    het geeft een goed gevoel.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Thuis ben ik rustiger :]
    Op school heb ik best grote mond & arrogant enzo eigenlijk :]. Leraren vinden me aso :'D.

    Maar tegen me moeder ben ik wel vet lief, en tegen vriendinnen enzo ook. Ik haat leraren gewoon :$


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Neen,
    ik zou mezelf niet elke dag kunnen faken, maar ik houdt ook dingens achter die te persoonlijk liggen.
    niet slecht bedoelt ofzo.


    -

    Oke, dat is mooi. Ik kan ook mezelf zijn in het echt maar zo ben ik ;)


    Life is hard and then we die

    Jup,
    Thuis en op intetnet ben ik zo veel opener. Op school ben ik lekker een stille muis.

    Zo gaat het nou ook bij mij!
    Op school ben ik verlegen, en thuis en op Q ben ik spontaan en veel meer open.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik kan niet niet mezelf zijn. ik ben altijd mezelf, waar ik ook ben, bij welke mensen ik ook ben. niemand heeft invloed op mijn persoonlijkheid. soms is het moeilijk, maar ik doe m'n best om overal dezelfde te zijn. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik voel me thuis op Quizlet en HP sites. Ik weet niet waarom, daar ben ik open en in RL ben ik heel gesloten + verlegen....:S


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Neen,
    ik zou mezelf niet elke dag kunnen faken, maar ik houdt ook dingens achter die te persoonlijk liggen.
    niet slecht bedoelt ofzo.

    Thuis ben ik nóg meer mezelf als op school. ^^


    it's cool to know nothing.

    Iedereen doet zich soms wel anders voor, of dat denken ze. Maar je laat gewoon bij verschillende mensen verschillende kanten van jezelf zien (:


    Love is more than just 4 characters.

    Op school lach ik vaak, heb ik plezier met men vrienden. Amuseer ik mij.
    Maar als ik thuis op mijn kamer, alleen zit, ga ik nadenken over het leven enzu [/like best wel intressant ^^] en dan heb ik zo het gevoel dat ik nix ben, gwn 1 klein ding op aarde dat geen waarde heeft. En dat maakt me dan weer depri >__<. Best wel weird.


    So silently, you make my day so unreal and never ending