• Als je een CD koopt steun je de artiest...
    Maar je kunt leuke liedjes ook gwn downloaden.
    Wat doe jij?

    Ik download

    Downloaden straks ben je later geen fan meer. Zonde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    downlaoden
    verspil mn geld niet aan CD's (=


    Gilles (ll)

    Downloaden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hangt van de prijs van de cd af. Maar meestal gewoon downloaden. Veel sneller. Zoals mijn laatste Kelly Clarkson cd. Binnen 2 minuten binnen:Y)


    Music is the new sex

    douwnloade...
    tenzij ik een cd bon kreeg voor b- day ofzo dan moet ik wel :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ligt eraan welke artiest/CD. als ik het echt een leuke artiest/CD vind koop ik hem -meestal via internet- maar meestal download ik eerst wel ;x
    Maar al die artiesten zeggen wel altijd dat we hun CD moet kopen. maar dan mogen ze die eerst wel uitbrengen hier -_- [al ben ik ergens wel blij dat ze hier niet uitkomen]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Pas maar op, straks komt de politie op dit forum en worden jullie allemaal gearresteerd! xD


    One who knows nothing can understand nothing.

    ligt eraan van wie het is.. maar meestal download ik.. xD

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Downloaden. De artiesten die ik leuk vind zou ik toch vanuit andere landen moeten laten overkomen.
    Extra kosten voor niets.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ow misschien voor de mense die wel willen downloaden mar niet een CD wille en toch de artiest steune (lange uitleg voor degenen die het snapt) moet je zo'n nummer downloaden op iTunes.com

    Downloaden. Alles eigenlijk.

    Ik heb 400 cd's en ze zijn allemaal illegaal. Daarnaast staan er ook nog 300 in me pc :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik download en ik koop, sommige albums moet ik gewoon hebben terwijl ik ze gewoon al op de computer heb staan :'3. Dat heb ik nu uiteindelijk met Avril lavigne, Bring me the horizon, Simple Plan, Family Force 5, Nick & Simon en Paramore :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Downloaden.
    Maar bij sommige artiesten koop ik wel gewoon de cd. Geen idee waarom.


    Protège moi de mes désirs.

    Eerst begin ik met Youtube fs en dan downloaden, maar als 't zo'n massas goeie band is ga ik lkkr kopen. Doe ik wel veel de laatste tijd.:X


    If music be the food of love, play on!