• Maar het is geen wijn. Nee, nee, nee. Charbonneau is de achternaam van Joelle. Joelle Charbonneau. De schrijfster van de Test Trilogie waar ik zo dol op ben. Het werd echt eens tijd voor een nieuwe username, want Rudolf kon echt niet meer. De kerst is alweer een poosje voorbij. Hoogswaarschijnlijk komt die gewoon weer terug aan het einde van het jaar. Maar dit zal mijn nieuwe username zijn voor een tijdje! Mijn profiel is ook gepimpt met een beetje heel veel hulp van Veerle/Hawke. She is amazing. Voor de rest heb ik ook een nieuw plaatje gekozen. Dus op dit moment zal iedereen vraagtekens zetten bij wie ik nou precies ben. :Y)

    Rudolf -> Charbonneau

    Vraag van de dag: Wat is je favoriete koekje?


    Pretty is just a pretty word.

    I approve of this change. :Y)

    Ga Rudolf wel missen, tho. En favo koekje, oei. Chocolate chip denk ik toch maar. :'D


    The truth is out there.

    Het klinkt inderdaad als Chardonnay of zo (cat) Maar hij is heel fancy dus ik mag hem :Y)

    Mijn favoriete koekje is... eh... moet ik echt kiezen? Dan maar een zeer normale sprits ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I like!(:

    En je laat mensen niet kiezen tussen koekjes!(N)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind hem leuk! Al vrees ik dat Chardonnay ondertussen een beetje in mijn hoofd zit...
    Je profiel ziet er echt heel erg leuk uit!


    What would Emma do?

    Naw Veerle, je hoeft de naam maar twaalf maanden te missen. Wat zijn twaalf maanden, right? (joehoe)

    Ik vind de naam ook heel fancy klinken, Lisanne. En ik dacht inderdaad ook aan die wijn!

    I just did, Jarne. Dus kies wijs. (cat)

    Dankjewel, Felicia!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    Naw Veerle, je hoeft de naam maar twaalf maanden te missen. Wat zijn twaalf maanden, right? (joehoe)

    Ik vind de naam ook heel fancy klinken, Lisanne. En ik dacht inderdaad ook aan die wijn!

    I just did, Jarne. Dus kies wijs. (cat)

    Dankjewel, Felicia!


    Maar... Maar... D':

    Oreo dan.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Charbonneau schreef:
    Naw Veerle, je hoeft de naam maar twaalf maanden te missen. Wat zijn twaalf maanden, right? (joehoe)

    Ik vind de naam ook heel fancy klinken, Lisanne. En ik dacht inderdaad ook aan die wijn!

    I just did, Jarne. Dus kies wijs. (cat)

    Dankjewel, Felicia!


    True true, we gaan 'm tenminste nog terug zien. :'D


    The truth is out there.

    Ik dacht gelijk aan Wijngaard.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 13:59 ]

    Ik moest serieus twee keer kijken om zeker te zijn dat jij het was, haha. Maar leuke username (:
    Ik ga geen favo koekje kiezen, da's te moeilijk.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik moest serieus twee keer kijken om zeker te zijn dat jij het was, haha. Maar leuke username (:
    Ik ga geen favo koekje kiezen, da's te moeilijk.

    Haha, dat snap ik. Ik kan de naam zelf nog niet eens onthouden. Dikke verandering ineens. ;p
    Awh, ik weet zeker dat je gelijk aan een bepaald koekje dacht!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Haha, dat snap ik. Ik kan de naam zelf nog niet eens onthouden. Dikke verandering ineens. ;p
    Awh, ik weet zeker dat je gelijk aan een bepaald koekje dacht!


    Nee serieus, dan springen er zo gelijk allerlei koekjes in mijn hoofd, haha xD


    16 - 09 - '17

    Dat plaatje is echt zo mooi. _O_


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Dat plaatje is echt zo mooi. _O_

    Het was wel even een zoektocht voor ik zoiets moois vond. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    I like. :Y)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 16:03 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    I like. :Y)


    26 - 02 - '16