• This is Ben.
    This is Ben's website.
    Ben, ik haat je jongen x'd
    We haat Ben nog meer? ^^

    (...)
    Kind, met de volgende ontmoeting BEN (muhahaha) jij erbij! En dan laten we je kennis maken met Ben. x'D
    x

    JAA ;D
    Met BEN x'd

    (...)
    Nouhou, dat quizje dat we een koekje waren met chocolade ;'D
    En hou die koekjes maar keind x'd
    Ik at er ook van jou :D
    xx

    Ha die ja. x'D Lekkerr! :Y)
    En dat zal nu wel moeten, ik eet die op zo gauw ik weer kan. x'D
    Ja, jij at er zelfs meerdere van me. ;D
    x

    (...)
    Ha die ja. x'D Lekkerr! :Y)
    En dat zal nu wel moeten, ik eet die op zo gauw ik weer kan. x'D
    Ja, jij at er zelfs meerdere van me. ;D
    x

    We hadden gewisseld!
    Jij vond die met chocolade toch lekkerder hé? Want anders jatte ik je koekjes en dat wil ik niet op mn geweten hebben ;'D
    En dat waren zeer lekkere koekjes die opvreette (;

    (...)
    We hadden gewisseld!
    Jij vond die met chocolade toch lekkerder hé? Want anders jatte ik je koekjes en dat wil ik niet op mn geweten hebben ;'D
    En dat waren zeer lekkere koekjes die opvreette (;

    Ja, ik vind die lekkerder. Dan heb ik een calorie meer als je binnen. x'd Nouja, ik wou die eigenlijk toen opeten, maar tsja. Dat stond mijn lijf niet toe. x'D
    En de sterrenkoekjes waren ook lekker? :')
    Ha. Koekjes. :Y)

    (...)
    Ja, ik vind die lekkerder. Dan heb ik een calorie meer als je binnen. x'd Nouja, ik wou die eigenlijk toen opeten, maar tsja. Dat stond mijn lijf niet toe. x'D
    En de sterrenkoekjes waren ook lekker? :')
    Ha. Koekjes. :Y)

    Oké, dan is het goed ;'D
    En neen idd x'd
    Want toen ging nummer 2 eruit ^^
    Die waren lekker ja x'd Die vreette ik op ;'D
    Lekkere koekjes
    xx

    (...)
    Oké, dan is het goed ;'D
    En neen idd x'd
    Want toen ging nummer 2 eruit ^^
    Die waren lekker ja x'd Die vreette ik op ;'D
    Lekkere koekjes
    xx

    Haha, nummer 2. x'D En toen kocht ik pas PILLEN. Muhahahaha. Schaamde je, je niet gelijk ik daar telkens stond te kuiken? x'd
    En ik merkte het. XD Goed!
    x

    Ik niet, want ik ken hem niet.

    (...)
    Haha, nummer 2. x'D En toen kocht ik pas PILLEN. Muhahahaha. Schaamde je, je niet gelijk ik daar telkens stond te kuiken? x'd
    En ik merkte het. XD Goed!
    x

    Pillen die niet leken te werken. Ik vond dat die apotheker je toch weinig water gaf! =o En neen ik schaamde me niet, ik vond het zielig voor je x) waarom zou ik moeten schamen? :'D
    Goed dat je merkte ;)
    xx

    Ik niet, want ik ken hem niet.

    Eenmaal je hem kent, zul je hem haten x'd

    Ben is gek
    ik haat die drol
    met zijn stomme kop (neit dat we die zagen ofzo x'd)
    en die butenlander dan nog met zijn stomme kop en ben --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Pillen die niet leken te werken. Ik vond dat die apotheker je toch weinig water gaf! =o En neen ik schaamde me niet, ik vond het zielig voor je x) waarom zou ik moeten schamen? :'D
    Goed dat je merkte ;)
    xx

    Ha, na een tijdje werkte ze volgens mij toch een beetje. Gelukkig ofzo. :') Enja, ik vond dat ook. Want ik moest er 2 slikken en ik kreeg minder als een half glas. Maar hij was vriendelijk. ;D
    En schamen omdat ik bij jullie hoorde en daar zat over te geven misschien? x'D
    En Ben was echt irritant. ;d
    x

    Ben is gek
    ik haat die drol
    met zijn stomme kop (neit dat we die zagen ofzo x'd)
    en die butenlander dan nog met zijn stomme kop en ben --'

    Haha, Chiaar zag 'm, het was een baby. ;D
    Enja, die waren gewoon allemaal irritant.

    (...)
    Ha, na een tijdje werkte ze volgens mij toch een beetje. Gelukkig ofzo. :') Enja, ik vond dat ook. Want ik moest er 2 slikken en ik kreeg minder als een half glas. Maar hij was vriendelijk. ;D
    En schamen omdat ik bij jullie hoorde en daar zat over te geven misschien? x'D
    En Ben was echt irritant. ;d
    x

    Mooizo! Ja hij was vriendelijk omdat hij water gaf. Maar hij leek me nogal debiel omdat hij niet doorhad welke pillekes hij moest geven tegen misselijkheid. Tot je duidelijk zei: Ik moet overgeven. haha x'd En neen we schaamden ons echt niet keind :'D
    En Ben, sjonge x'd leleke baby ;'d
    x

    (...)
    Haha, Chiaar zag 'm, het was een baby. ;D
    Enja, die waren gewoon allemaal irritant.

    Een baby idd (;
    En ja, en ze stinken x'd

    (...)
    Mooizo! Ja hij was vriendelijk omdat hij water gaf. Maar hij leek me nogal debiel omdat hij niet doorhad welke pillekes hij moest geven tegen misselijkheid. Tot je duidelijk zei: Ik moet overgeven. haha x'd En neen we schaamden ons echt niet keind :'D
    En Ben, sjonge x'd leleke baby ;'d
    x

    Haha, tsja, hij was een beetje oud. En niet ervaren. ;D Enja, gelukkig dat ik dat dan zei ofzo. Maar het riekte daar lekker vond ik. (: En oké, goed dan ofzo, want dat doe ik wel. x'D
    En gelukkig zijn onze baby's niet lelijk. x'd En zekers dat ze stonken!
    x