• Oké, dus, mijn laptop deed al een tijd gek, dus ik besloot hem helemaal te formatteren. Gisteren een back-up gemaakt en ik was good to go. Duurde vijf uur voordat m'n pc helemaal gereed was voor gebruik, maar hé alle shit was eraf, toch? Well, het werkt weer, enigszins. Het probleem is dus dat mijn touchpad niet meer werkt en dat is echt rete-irritant. Ik heb vrijwel alles geprobeerd. Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, op de site van Asus zelf naar het probleem gezocht et cetera. Dat werkte allemaal niet, dus in de hoop dat het probleem zich vanzelf zou oplossen, heb ik m'n laptop vandaag weer helemaal geformatteerd. Werkte ook niet...

    Mijn vraag is eigenlijk: Is er hier iemand die dit ook heeft meegemaakt of meer verstand heeft van dit soort dingen dan ik?

    Groetsels


    look at the stars, look how they shine for you;

    Het werkt gewoon helemaal niet meer? Oh bah. (no_chears)

    Ik heb een hoop problemen gehad met mijn vorige laptop, en ook allerlei onverklaarbare shit waar ik in drie jaar nooit een oplossing op heb weten te vinden, maar nooit dat. Hij had wel een keer een moment waarop hij besloot dat het niet meer nodig was dat ik met twee vingers kon tikken voor de rechtermuisknop, en een andere keer vond hij scrollen overbodig, maar dat viel volgens mij toen wel op te lossen door drivers te herinstalleren of updaten. Als je dat al hebt geprobeerd weet ik het ook niet meer, behalve heel veel googlen. Succes, gosh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, eerst werkte dat deel van het touchpad niet meer. Ik kon niet meer scrollen enzo. Mede daardoor heb ik hem helemaal leeggehaald en windows opnieuw geïnstalleerd enzo.
    Het resultaat: het touchpad werkt helemaal niet meer. Super fijn hahaha not.

    Naja, ik wilde sowieso een nieuwe laptop gaan kopen, want Apple wordt aangeraden voor m’n studie, maar dit is wel prut, want ik heb het geld nog niet hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dat heb ik ook met m’n Acer gehad.
    Ik moest Fn + F7 indrukken, zit er ook zoiets op jouw toetsenbord? Of heb je een USB-muis in de buurt?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Oh, thank god. Ik weet niet hoe, maar het is me gelukt. Blijkbaar werkt het wel als je voor de zesde keer de drivers verwijderd en weer opnieuw installeerd.


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Oh, thank god. Ik weet niet hoe, maar het is me gelukt. Blijkbaar werkt het wel als je voor de zesde keer de drivers verwijderd en weer opnieuw installeerd.

    Oh, beter! :3


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    McNuggets schreef:
    Oh, thank god. Ik weet niet hoe, maar het is me gelukt. Blijkbaar werkt het wel als je voor de zesde keer de drivers verwijderd en weer opnieuw installeerd.


    Zes keer scheepsrecht?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ahh super vervelend! Dit heb ik dus met m'n webcam, krijg het op geen enkele manier opgelost.


    Treat people with kindness