• En ik woon dus in Haarlem.
    Het gaat er dus om dat er een vliegtuig is neergestort; Turkisch Airlines. Ruim 80 gewonden, 6 zeer zwaargewonden, 9 doden onder wie 2 piloten en waarschijnlijk 1 stewardess.
    Ik vind het echt heel erg. x_x
    Het ligt in drie stukken en is gebeurd om 10.31 vanochtend.
    Wat is jullie mening hierover?

    Sorry als hier al een topic over is.

    Edit: Het was in het weiland gecrashd. Meer informatie en foto's: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/02_februari/25/binnenland/0225_1200_kijkersbeelden_schiphol.xml


    Can I crash into your life?

    Ik vindt het echt vreselijk, o_O

    Ik vind het sowieso erg als er een vliegtuig crasht.. dus deze is ook wel erg.. maar ze hebben geluk dat hij niet in de fik is gevlogen.. want veel vliegtuigen vliegen na een crash in de fik..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik weet het, echt verschrikkelijk voor die mensen :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het afschuwelijk o-o


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het sowieso erg als er een vliegtuig crasht.. dus deze is ook wel erg.. maar ze hebben geluk dat hij niet in de fik is gevlogen.. want veel vliegtuigen vliegen na een crash in de fik..

    Xx


    Inderdaad.


    Can I crash into your life?

    En het waren toch 9 doden? Ö

    ik vind het ook erg!! ik kan het eigenlijk niet geloven, ik heb zo'n medelijden met die familie van de genen die het niet overleeft hebben joh!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ja er waren 9 doden .

    Ik vind het heel erg en ben nu zelf ook een beetje bang om het vliegtuig in te gaan !


    .

    En het waren toch 9 doden? Ö


    Oeps, foutje.


    Can I crash into your life?

    Hier is al een topic over.
    Slotje.


    Bored.