• Meestal loop ik nooit echt te klagen, maar ik moet dit even kwijt.

    Het kwam langzaam weer omhoog. Ik had een tijdje geleden iemand die beweerd een vriend te zijn. Hij zei zelf op de middelbare dat we vrienden waren. Maar die persoon snitch graag over mij, kan geen geheimen bewaren, is onbetrouwbaar, liegt, bedriegt, bedreigd me met geweld. Hij heeft zelf aangegeven dat het hem niet boeit hoe ik me voel en wat ik meemaakte. Het interesseert hem niet mijn interesse en dat ik er voor hem wilde zijn en dat ik moeite doe. Hij zei zelf dat hij nooit om mij geeft en nooit om mij zal geven en enkele jaren later zei hij dat we nooit vrienden zijn geweest en dat ik in zijn ogen een zielige waardeloze clown ben waarvan niemand om mij geeft.

    Betekent dit dat we nooit vrienden zijn geweest? Want als ik naar YouTube video's kijk van meiden die bevriend zijn met jongens heb ik het gevoel dat ik nooit zo guyfriend heb die gezond en normaal is en dat ik altijd mislukt maakt met vrienden. Ik heb nooit close vriendschappen meegemaakt waar ik echt close ben. En ik heb het gevoel dat hij die nare persoon een mislukte vriend van me is. Is het zo of waren we nooit vrienden geweest?

    [ bericht aangepast op 10 jan 2024 - 10:58 ]


    Let's drink Jasmin tea!

    Als je vaker wat kwijt wilt, dit topic is daar speciaal voor gemaakt! Hier dumpt iedereen wat hen zwaar op het hart ligt om te voorkomen dat het hele forum overspoelt raakt met losse topics, je bent meer dan welkom in deze community (flower)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2024 - 12:42 ]

    Frey_ schreef:
    Als je vaker wat kwijt wilt, dit topic is daar speciaal voor gemaakt! Hier dumpt iedereen wat hen zwaar op het hart ligt om te voorkomen dat het hele forum overspoelt raakt met losse topics, je bent meer dan welkom in deze community (flower)


    Ik wil gewoon antwoorden, punt. En dat krijg ik vaak niet bij die topic!


    Let's drink Jasmin tea!

    Of deze jongen heeft geen gevoel in zijn lijf of jullie zijn inderdaad geen vrienden. Een normaal persoon gaat nou eenmaal niet zo met vrienden om.
    Either way: dumpen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Frey_ schreef:
    Als je vaker wat kwijt wilt, dit topic is daar speciaal voor gemaakt! Hier dumpt iedereen wat hen zwaar op het hart ligt om te voorkomen dat het hele forum overspoelt raakt met losse topics, je bent meer dan welkom in deze community (flower)


    Ik vind dit een beetje een vreemde reactie? Ik denk dat het forum momenteel juist wat losse topics kan gebruiken om het wat levendiger te houden. Daarnaast is dat topic toch juist meer gemaakt om gedachtenspinsels te plaatsen, niet voor advies.

    Als reactie op het topic zelf:
    Zoals ik altijd zeg: vrienden zijn er om je leven leuker te maken. Doen ze dat niet? Dan zijn ze geen goede vrienden en kan je ze het beste dumpen.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Blakelee schreef:
    (...)

    Ik vind dit een beetje een vreemde reactie? Ik denk dat het forum momenteel juist wat losse topics kan gebruiken om het wat levendiger te houden. Daarnaast is dat topic toch juist meer gemaakt om gedachtenspinsels te plaatsen, niet voor advies.

    Als reactie op het topic zelf:
    Zoals ik altijd zeg: vrienden zijn er om je leven leuker te maken. Doen ze dat niet? Dan zijn ze geen goede vrienden en kan je ze het beste dumpen.

    same.


    Don't walk. Run, you sheep, run.