• Mijn broertje moet al meer als een uur geleden thuis zijn gekomen, maar hij is er nog steeds niet. Als hij er om half 7 niet is, belt mama de politie.
    Best wel, raar.

    Ik weet ook niet waar hij kan zijn. Mama heeft alle adressen afgebeld, en is heel het park 60 keer doorgelopen, en ze vindt hem niet.

    Sorry, moest ik even kwijt.


    rules don't stop me

    Ik hoop voor jullie dat hij snel terug komt.


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Nee, mama belde naar zijn mobiel en hij ging hier af. Hij vergeet dat ding meestal. Maar wat ik ook niet snap, het regent keihard buiten. Als hij buiten zou zijn geweest, zou hij toch wel ergens naar binnen zijn gegaan? En dat moet dan wel bij iemand zijn die hij kent. Mama heeft zowat alle adressen afgebeld, maar nergens is hij of hebben ze hem vandaag gezien.

    Regen? Hier regent het niet :o


    I recycle my thoughts.

    Oh Julie, dat klinkt echt eng. Ik hoop echt voor je dat het zal loslopen en dat zal ook wel. Ik snap ook dat je moeder er ongerust over is, zo zijn alle moeders. Veel geluk he <3


    Tanya is de beste.

    Misschien een tip, rond fietsen i nde buurt? Deed ik ook toen mijn zusje foetsie was. Zei zat dus doodleuk in een speeltuin in de modder te spelen -.-
    Maar misschien gaan rond fietsen, je kan hem zo tegen komen.


    -

    Weetje dat de politie pas iets doet als hij 24h of 48h (weet niet zeker) verdwenen is? Ik vind dat dus belachelijk hea, ik hoop echt dat jullie hem snel vinden!

    Dat is tegenwoordig niet meer zo. Kijk maar hoe snel er een paar weken terug een Amber Alert is uitgegeven. Toen was het jochie nog geen 6 uur weg.


    Bored.

    (...)
    Regen? Hier regent het niet :o


    Hier wel.
    Of toenet toch.


    rules don't stop me

    (...)

    Nee, mama belde naar zijn mobiel en hij ging hier af. Hij vergeet dat ding meestal. Maar wat ik ook niet snap, het regent keihard buiten. Als hij buiten zou zijn geweest, zou hij toch wel ergens naar binnen zijn gegaan? En dat moet dan wel bij iemand zijn die hij kent. Mama heeft zowat alle adressen afgebeld, maar nergens is hij of hebben ze hem vandaag gezien.

    Ja, daar schiet je dan ook geen flikker mee op. Het zou inderdaad logisch zijn als hij ergens schuilt, maar dan is het raar dat niemand hem gezien heeft.


    Bored.

    Maar als jou moeder de politie belt. kan dat wel maar ze zoeken pak naar 24 uur ofzoiets

    ik denk dat die gewoon later thuis wou komen. En dat die gewoon daar is blijven eten enzo (deed ik ook vroeger XD)


    Special Love <3

    (...)
    Dat is tegenwoordig niet meer zo. Kijk maar hoe snel er een paar weken terug een Amber Alert is uitgegeven. Toen was het jochie nog geen 6 uur weg.

    O verket, dat wist ik nog niet O.o
    Sorry...


    -

    Misschien een tip, rond fietsen i nde buurt? Deed ik ook toen mijn zusje foetsie was. Zei zat dus doodleuk in een speeltuin in de modder te spelen -.-
    Maar misschien gaan rond fietsen, je kan hem zo tegen komen.


    Omg..


    We can only learn to love by loving.

    uur geleden valt nog wel mee toch..
    Maar ik snap het wel!
    hopelijk komt ie snel terug


    i can't pretend you're nothing special

    Mijn zus had dat ook een keer maar die kwam ook gewoon thuis, ze ging gewoon nog even langs een vriendin/lerares... want die kon op donderdag niet.
    maar hij komt ook heus weer!


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik hoop voor je dat hij terug komt, en laat het ons weten als hij gevonden is.

    Ooh, komt het hoor.
    Mama had net de telefoon vast om de politie te bellen. Helemaal overstuur. De deur gaat open, en meneer komt voldaan het huis binnen. 'Ja, ben ff een frietje gaan eten met Nikita. Hebben we pizza's? Oooh, jammer, heb net friet op.'

    Echt, mama doet hem wat zo meteen.

    Mag wel een slotje op nu.


    rules don't stop me

    Slotje op aanvraag user.
    Ik ben blij dat hij toch terecht is.


    Bored.