• ik doe het niet...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ikke neem geen prik. Ouders willen het niet! 0.O


    You'll never dream alone. <3

    Ik doe het lekker wel.


    We can only learn to love by loving.

    IK WIL NIET!Ö
    Maar ik moet. ik heb 2maart al de eerste!
    Maar ik MOET ze omdat mijn moeder (borst)kanker heeft. Dus nu is ze superbang.

    ××


    everything, in time

    iedereen in mijn omgeving heeft die al gehad, nog niemand is er ziek van geworden. Ik snap echt niet dat iemand zoiets kan geloven. [niet gemeen bedoelt ofzo]


    -

    Ik hoef het niet. Ben al 16 geweest.


    Bored.

    Ik zou hem gewoon nemen : )


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik neem hem, punt uit, gedaan, muur ^^ And njhaa mijn probleem maar kom. Ik word irritant van dit soort topic n_n

    Ik heb mijn 2de al


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik schrok er ook van. Maar ik zou het tog maar doen,Het is dikke onzin hoor,dat het niet veilig is,.want anders lieten ze je niet inenten. Dat mag pas,Als het veilig is.! en het is heel moeilijk om zomaar Dat spul te krijgen. Dus, Gwn doen . maarjah, dat is dan mijn mening,. Liever die prik dan kanker en dood gaan


    Sometimes it's best not to care.

    baarmoederhalskanker is dodelijk...ga je liever dood dan dat je wat bijverschijnselen hebt?


    Love makes you feel perfect :D

    ik wel. Het is allemaal bullshit wat ze zeggen. De prik heeft idd geen nut als je al met iemand heb gebatst. Maar serieus. iedereen maakt er ophef over.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het is dat ik hem niet goef,

    Maar damn, wat een gezeik over een prikje!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik neem heb gewoon lekker we l:]
    Ze gaan die heus neit voor de grap uitdelen hoor ><
    Allen ik moet hem 3 Maart op me B-Day ;o
    Meteen heel me dag verN*ukt omdat ik al om half 1 uit ben, vanwege nieuwe schoolgebouw,, en dan moet ik de helle dag bij me vriendin zitten omdat we samen daar nartoe gaan ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gister toen in aan het carnaval vieren was kreegen we bij mij thuis dus bericht dat ik zown prik moet!!:O

    9 maart is the day=s en ik heb als de dood voor spuiten, en het is dr niet 1 maar gwn hmpf 3!!!
    maar dat heb ik liever als baarmoederhalskanker:S

    baarmoederhalskanker is dodelijk...ga je liever dood dan dat je wat bijverschijnselen hebt?

    het is een BMHK die goed te behandelen is en niet snel uitspreidt, dus de prik is niet noodzakelijk.


    The economy is suffering, let it DIE!