• Hij is niet me vriendtje hoor, maar me beste vriend, ik en esmee(heeft ook quizlet) 'waren' z'n beste vriendinnen en toen kreeg ie met deze koe(Bloed hekel aan der). http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=481276917&media_secret=M9Fd begon ie ons gewoon uit te schelden;'S, Ik ben blij dat die koe bij me in de buurt woont, dan zal ik even een appeltje met der schillen, wat vinden jullie van haar?

    Whahaha :'D -ligt dubbel op foto-
    Maar ik kan zo geen oordeel over d'r karakter vellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het laag van je dat je meteen denkt dat zij er wat mee te maken heeft. Misschien heeft je vriend een reden om zo te doen tegen je. Ik kan natuurlijk ook fout zitten.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    lelijk.o.O


    <'3

    Uglyyyy^^


    --

    Okay dan...
    Ze ziet er niet uit.

    Hoe heet zij? Ze doet me aan iemand denken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik oordeel niet op foto's

    The same (x
    Ik oordeel alleen op foto's van mensen die ik ken (x

    Das kut, zoiets hadk met mijn ex ook..
    sterkte ö


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind het een Barbietrut -.-"

    Hoe heet zij? Ze doet me aan iemand denken..


    Ze heet lisanne ofzo of lisette weet ik veel

    Ik vind het laag van je dat je meteen denkt dat zij er wat mee te maken heeft. Misschien heeft je vriend een reden om zo te doen tegen je. Ik kan natuurlijk ook fout zitten.


    Ik ken haar persoonlijk, en ze mag me niet en ze heeft een grote hekel aan mij

    ik vind hoe ze eruit ziet BLEEKK!!! maar ik ken haar niet dus ik weet niet hoe ze is,, maar ze heeft iets weg van een Breedbek kikker en zo'n vage diklipvis


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Waauw ,

    ik schoot me zowat te pletter toen het beel er was.

    zo'n grote afbeelding da da was :p


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Ze heet lisanne ofzo of lisette weet ik veel

    Owkééj, niet zij ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    Ik ken haar persoonlijk, en ze mag me niet en ze heeft een grote hekel aan mij


    Okee, dan kan het wel dat ze hier achter zit. Sorry. :]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.