• Ik weet niet wat ik nu moet doen... wat ik ken een meisje die ook op Quizlet zit en ze had me bedreigt dat ze me zou slaan... en nu heeft ze dat ook echt gedaan door haar is mijn arm zwaargekneusd maar ik kan niks tegen mijn ouders zeggen hoe het komt want dan slaat ze me weer! wat moet ik doen?? please help me ik ben ten einde raad want ik ben zo bang voor haar!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Terugslaan? =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    God damnit! Je moet het zeggen, zowel tegen je ouders als de school, voor de boel uit de hand loopt.
    -wenste dat ze bij je was op het moment-
    Ja, ik word hier nijdig door


    No growth of the heart is ever a waste

    nou, je moet het wél aan je ouders zeggen. Als je ouders het weten kunnen ze voorkomen dat je nog een keer geslagen wordt..


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    God damnit! Je moet het zeggen, zowel tegen je ouders als de school, voor de boel uit de hand loopt.
    -wenste dat ze bij je was op het moment-
    Ja, ik word hier nijdig door

    Agree.


    You move me ......... Kurt

    Ja maar.. wat als ze me weer slaat? misschein slaat ze me dan wel dood?


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Ja maar.. wat als ze me weer slaat? misschein slaat ze me dan wel dood?

    Steek haar neer? , Met een mes ofzo, geen genade tonen, Wel zorgen dat je goed raakt want anders staat die persoon misschien op.


    Niet geschoten is altijd mis..

    1. Contacteer een mod.
    2. Zeg het tegen je ouders en je leerkracht.

    Ja maar.. wat als ze me weer slaat? misschein slaat ze me dan wel dood?

    Als je NU niet wat onderneemt dan zal je blijven leven in angst, met alle gevolgen van dien. Ik snap best dat zoiets heel veel moed vraagt, maar dwing jezelf door de zure appel heen te bijten. Ze zal geheid misbruik van je angst maken, sooner or later.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmppf je zegt het of ik doe het. Punt uit gedaan. Komaan meid! Zeg het tegen je ouders, zijn stappen naar school of naar dat meisje dr ouders. Jij hebt bewijzen! Dat meisje is fucking zielig en als ik bij jou was geweest toen ze jou sloeg had ik twee keer zo hard teruggeslagen. Eén omdat ik freaking pissed ben en dan moet je echt niets verkeerd doen in mijn buurt. Twee omdat jou slaan zonder reden echt laf is en drie omdat ik dan me kan afreageren.
    Sorry, maar laat je niet doen en stap naar je ouders. Geen bang hebben dat ze je opnieuw slaat, als ze dat doet sla je gewoon terug of begin je alles bij elkaar te roepen/gillen.

    Hoe kan ze weten dat jij het je ouders hebt vertelt?
    En als ze er achter komt dat je het hebt vertelt, dan is het al te laat voor haar, want ze komt er pas achter als je ouders er al voor gezorgt hebben dat het niet nog een keer gebeurt. ;)

    Of je kan net zoals ik aan self-defense sports doen (A)

    PS: als je in zoetermeer woont wil ik je best helpen. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    maar ik durf gewoon niet!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)
    Steek haar neer? , Met een mes ofzo, geen genade tonen, Wel zorgen dat je goed raakt want anders staat die persoon misschien op.

    Oké, Joey, dit soort dingen zeg je niet.
    Rot op met die opmerkingen, als er een kind dood gaat omdat jij dit gezegd hebt, weet ik je te vinden hoor. O.O

    Zeg het tegen je ouders!
    Anders wordt het erger.
    Het is moeilijk,
    maar het is voor jou echt het beste!

    Sterkte, meid.

    Ja maar.. wat als ze me weer slaat? misschein slaat ze me dan wel dood?


    Ten eerste ben je zeventien en moet je jezelf toch wel al een beetje kunnen verdedigen? Niet dan. EN ten tweede zal ze jou niet doodslaan, dan vliegt ze de bak in voor moord. EN áls ze je probeert dood te slaan, wat waarschijnlijk niet gebeurt, dan verweer je je met een elleboog, been, vuist en misschien als het echt erg is een mes. Dan steek je maar in dr arm zodat ze je niet meer kan slaan of in d'r been ofso.

    (...)
    Oké, Joey, dit soort dingen zeg je niet.
    Rot op met die opmerkingen, als er een kind dood gaat omdat jij dit gezegd hebt, weet ik je te vinden hoor. O.O

    Hahaha, sorry hoor, maar ik zou dat doen.
    Je begrijpt het misschien niet maar als iemand jou eer naar beneden haalt, (door je te slaan of whatever) moet je wraak nemen. Eergevoel staat erg hoog in aanzien bij mij.

    En inderdaad ik had het niet op Quizlet moeten zetten.


    Niet geschoten is altijd mis..