• Ich bin die Schwester von Rom3o
    Hallo, ik heb een CBstory, en ik zoek nog wat rollen. Je mag hier reageren of een PBtje sturen.
    De rollen die nog open staan zijn:
    * Vriendin van Kiro
    * Vriendin van Rom3o
    * Badguy
    * Goeie vriendin voor Maaike
    * Bandleden voor een band. (Emocore, Glamrock, Rock, Screamo)

    REGELS!:
    - Schrijf duidelijk je naam en leeftijd erbij.
    - Jou stijl en muziek erbij vermelden.
    - Schrijf zelfs een klein intro hoe je in het verhaal komt, dat maakt het makkelijker om te kiezen.


    Dit is mijn mening...!?

    Rom3o?

    Nelle 15
    J-rock ,en ook die stijl
    Ensorry , mr hb nu echt gn inspi :s


    LOVESCREAMPARTY

    Banlid voor band
    Silke 16
    Scene, emo/ Emocore, screamo, rock

    Hoooi mense, Ik ben Silke en 16 jaar ben ik uit een bloemkool gespronge om hier lekker rond te lopen op de wereld en niks nuttig te doen. Nouja, niks is eigenlik nii waar want ik zit namelijk in een band. Jaaah, ik hoor dus graag Emocore, screamo en rock en nouja toevallig spelen wij dat ook. Ik ben keiveel hyper maar ik weet nih waarom. Ik kleed mij lekker Emo en Scene en als ge er probleme mee hebt moogt ge onmiddelijk vertrekke ^^. Maar ben effe de longen uit mijn lijf gaan gieren!! Doeggh!!!


    It's all about party fun love and radio

    vriendin van Kiro <3

    - Schrijf zelfs een klein intro hoe je in het verhaal komt, dat maakt het makkelijker om te kiezen.

    Naam en Leeftijd : Jannie, 16 en een half

    Stijl : Emo / Scene / Punker

    Muziekstijl : Gothic, Screamo, Emo-core, Rap, Nederlandstalig :X

    Intro : Haaaii Biatchezz ^-^. Zoals jullie zien is mijn vreselijke naam "Jannie". Ben 16 en een half, bijna 17 dus ^-^. Mijn gruwelijke stijl is Emo / Scene / Punker. Mijn muziekje(s) is / zijn : Gothic / Screamo / Emo-core / Rap [/Duits, Engels, Nederlands] en het allerergste Nederlandstalig :X. Als je meer over dit monster wilt weten, heb je P-E-C-H !! Enne, ze deelt geen handtekeningen uit, 'cuzz she bites [';. Ciao Biatchezz ^-^.


    I'll live every second like it is my last one <3