• Ik stond vannacht om vier uur buiten te roken in m'n eentje en ik keek een beetje naar de sterren en opeens was ik waanzinnig filosofisch bezig en gingen er allerlei levensvragen door mijn hoofd en theorieën die ik dan dodelijk graag wil bespreken, maar eigenlijk al mijn vrienden denken niet op die manier of vinden me soms te serieus en te diepzinnig en dan heb ik af en toe echt het idee dat ik de enige ben die op die manier denkt en die gedachte is echt benauwend omdat sommige vragen echt interessant zijn terwijl de rest van de wereld alleen maar geïnteresseerd lijkt in de nieuwste snapchat filters en deze zin is veel te lang, sorry.
    Anyway, ben ik de enige?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    No youre not, maar meestal probeer ik die gedachten kwijt te raken omdat ze me 99/100 keer beangstigen :'D
    I am a fluf bunny yk :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee, zeker niet, maar ik ben iemand die die gedachtes graag snel uitschakelt, want ik ben een ster in mezelf bang denken. Zo heb ik op een avond in mijn bed mezelf bang gemaakt voor de dood. En ja, nu ben ik toch best bang om dood te gaan.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik kan heel erg verzinken in gedachtes over hoe klein we eigenlijk zijn. We zitten met 7 miljard mensen op een superkleine planeet in de melkweg. Hoeveel andere melkwegen zijn er, en is die van ons groot of klein? en wat is er nog meer?
    Dat soort dingen weetjewel.
    En dan denkt mijn hoofd ja wat boeit het allemaal, we zijn zo klein, tis echt niet alsof we zinnig zijn ofzo.
    Dus daar word ik altijd een beetje depri van, motivatie weg.

    Heerlijk toch? ahum.


    What worries you, masters you.

    Ik heb die gedachten al lang niet meer gehad, maar ik heb ook niet de vrienden om ze mee te bespreken. Dat is vrij jammer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Herkenbaar, al probeer ik me er wel voor af te sluiten. Ik ben heel vatbaar voor zulke gedachten en ik word er uiteindelijk alleen maar verdrietig van


    26 - 02 - '16

    Heel herkenbaar!

    Het is zo jammer dat er niemand is met wie ik ze kan delen, want ik denk dat dit echt stof is tot hele interessante gesprekken. Als ik het al eens probeer om het er met iemand over te hebben, krijg ik van een antwoord in de zin van 'daar hou ik me echt niet bezig! Waarom zou ik ook, het is niet alsof we er een antwoord op gaan krijgen.' of 'waar hou jij je toch allemaal mee bezig?'.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Heel herkenbaar!

    Het is zo jammer dat er niemand is met wie ik ze kan delen, want ik denk dat dit echt stof is tot hele interessante gesprekken. Als ik het al eens probeer om het er met iemand over te hebben, krijg ik van een antwoord in de zin van 'daar hou ik me echt niet bezig! Waarom zou ik ook, het is niet alsof we er een antwoord op gaan krijgen.' of 'waar hou jij je toch allemaal mee bezig?'.


    Argh dit
    Die 'ik houd me daar niet echt mee bezig' is killing voor een goed gesprek.
    Ja, ik heb ze ook vaak.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Nee hoor, dat had ik laatst ook! Ik weet niet meer wat ik zei, maar het was wel heel diep... ;')

    Je bent zeker niet de enige, dat heb ik soms ook (: Maar ik heb één vriendin waarbij ik die filosofische gedachten kwijt kan en uiteindelijk beginnen we dan op elkaar verder te gaan en dan komt er één moment dat we elkaar allebei aankijken met zo'n blik van 'wtf, deze filosofische praatjes beginnen echt eng te worden'.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben blij dat ik niet de enige ben!
    Hadden we overigens niet een tijdje geleden een soort filosofie topic op Q? Misschien kunnen we het bumpen of heropenen als meer mensen het leuk vinden om erop los te filosoferen?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben!
    Hadden we overigens niet een tijdje geleden een soort filosofie topic op Q? Misschien kunnen we het bumpen of heropenen als meer mensen het leuk vinden om erop los te filosoferen?


    Ja, Ads had het grote exstentiele crisis topic, maar ik ben te schijterig om daaraan deel te nemen haha


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    (...)

    Ja, Ads had het grote exstentiele crisis topic, maar ik ben te schijterig om daaraan deel te nemen haha

    Er was ook ooit het ‘Quizlet filosofen’ topic, ook geopend door Ads. Maar dat is echt al een jaar geleden geloof ik? Op zich lijkt het mij wel leuk als dat heropend wordt.
    Edit: Linkje!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2018 - 20:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis