• Ik ging daarjuist naar een topic waar ik tot mijn verbazing zag (NIET)dat het (weeral??) over een vampier serie gaat.

    ik reageer dus ,
    :
    Moet het nou echt altijd over vampiers gaan?
    wees eens origineel.



    Is er dus een ganse discussie begonnen.
    Oké , ik geef toe. Als ik geirriteert word kan ik soms fel uit de hoek komen maar ,
    Alsjeblieft zeg ,
    geef eens toe.
    Tegenwoordig gaat alles over vampiers.
    En wat gebeurt er met alle verhalen als de hype weer voorbij is?
    Al dat werk wordt zo maar weg gegooid ,verwijdert.

    Komt er zo 1 af ; het is origineel.
    Uhm , oké .
    er bestaan tientallen verhalen over, maar het zal op geen 1 van al die verhalen lijken?
    Dacht het niet?

    En dan zegt ze dat ik maar niet naar een topic moet gaan over vampieren?

    ik bedoel ik mag toch nog wel mijn mening geven , of niet soms?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    eerst was het tokio hotel, nu twilight. mensen leven op een hype. :') wacht een maand of twee ofzo, dan is het wel weer minder.



    Eindelijk ,

    Ik heb iemand gevonden die het begrijpt _O_


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ooit zijn alle hypes aan de beurt..
    hierna komen de serie's met meisjes met Dreadlocks [yup nieuwste alto hype is dreadlocks]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)
    nou het was net zo leuk:(


    vond ik ook xD


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Je bent origineel als je geen serie maakt, geen sa's, niet op Q. komt en gewoon je leven verder lijdt zonder Q. 8D I think ^^ Maar ach: NIets in this whole world is nog origineel, dus waarom zou dat hier op Q. wél nog zijn?

    Ik was een van de eerste met een vampierenserie T.T Heel lang voor die Twilight hype. Toen was het nog orgineel, maar nu niet meer.


    Your make-up is terrible

    (...)


    Eindelijk ,

    Ik heb iemand gevonden die het begrijpt _O_

    haha, dan zijn we het met elkaar eens. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ooit zijn alle hypes aan de beurt..
    hierna komen de serie's met meisjes met Dreadlocks [yup nieuwste alto hype is dreadlocks]



    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Gosh --' , ik hoop niet dat het dan allemaal daar rond draait hoor


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Zelfde bij Tokio hotel, alleen bleek dát iets langer hangen :X

    Nou en?
    Dat kan diegene toch zelf bepalen?
    En je bent trouwens ook niet verplicht om series over vampiers enz. te maken.
    Maak ze dan gwn niet als het je irriteert.
    En natuurlijk mag je best je mening geven!
    Maar overdrijf het niet al te erg [/mening]


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Je bent origineel als je geen serie maakt, geen sa's, niet op Q. komt en gewoon je leven verder lijdt zonder Q. 8D I think ^^ Maar ach: NIets in this whole world is nog origineel, dus waarom zou dat hier op Q. wél nog zijn?

    nou, dat is ook weer niet helemaal waar. ideeën kunnen best nog wel origineel zijn, ook al lees je ze niet vaak. :') maar oké, dat zijn meestal ook de series die amper worden gemaakt hè. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was een van de eerste met een vampierenserie T.T Heel lang voor die Twilight hype. Toen was het nog orgineel, maar nu niet meer.



    Ik heb helemaal nooit iets gehad tegen zo'n verhalen , maar als iedereen het doet steekt dat zwaar tegen voor de mensen die het niet lezen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Nou en?
    Dat kan diegene toch zelf bepalen?
    En je bent trouwens ook niet verplicht om series over vampiers enz. te maken.
    Maak ze dan gwn niet als het je irriteert.
    En natuurlijk mag je best je mening geven!
    Maar overdrijf het niet al te erg [/mening]



    Ik overdrijf niet [/ Míjn mening]


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)
    nou, dat is ook weer niet helemaal waar. ideeën kunnen best nog wel origineel zijn, ook al lees je ze niet vaak. :') maar oké, dat zijn meestal ook de series die amper worden gemaakt hè. :')


    Jawel hoor. Ga maar eens na hoeveel series er niet zijn zonder beroemde mensen die over hetzelfde gaan, hoeveel series er niet dezelfde verhalenlijn hebben ^^ Maar, daar zijn de meningen verdeel over.
    Mijn mening: Bestaat originaliteid nog? Nope, het is weg, gone, gevallen over de klif, dood (:

    (...)

    Jawel hoor. Ga maar eens na hoeveel series er niet zijn zonder beroemde mensen die over hetzelfde gaan, hoeveel series er niet dezelfde verhalenlijn hebben ^^ Maar, daar zijn de meningen verdeel over.
    Mijn mening: Bestaat originaliteid nog? Nope, het is weg, gone, gevallen over de klif, dood (:

    misschien heb je gelijk, maar ik denk dat er ergens nog wél originele verhalen bestaan. :') ze zijn heus niet allemaal hetzelfde, al moet ik het met je eens zijn over het feit dat er érg veel dezelfde series zijn. ô.ô


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Jawel hoor. Ga maar eens na hoeveel series er niet zijn zonder beroemde mensen die over hetzelfde gaan, hoeveel series er niet dezelfde verhalenlijn hebben ^^ Maar, daar zijn de meningen verdeel over.
    Mijn mening: Bestaat originaliteid nog? Nope, het is weg, gone, gevallen over de klif, dood (:


    das inderdaad wel deels waar.
    de meeste verhalen gaan hier over verliefd worden op iemand onmogelijks eerst vette liefde , dan krijg je ruzie , is het gedaan , hij zingt een lied speciaal voor jou of je blijkt zwanger of je wil zelfmoord plegen waardroor jullie weer bij elkaar komen . punt Happy end


    Ik proefde meer dan eens verlangen