• LEES , MAAR REAGEER OOK FF!
    Een idee voor een serie.

    Amy is een meisje,Dat op een grote school zit.Ze zit er al jaren,En is nu inmiddels al 16 jaartjes.Van haar grote school,heeft ze nog nooit zoveel gezien.Met grote school,bedoel ik ook echt een grote school.Er zijn zoveel trappen naar boven.,en gangen. Tog ben is ze heel benieuwd wat daar boven allemaal afspeelt.Ze gaat tog maar eens een keer een kijkje nemen.Maar dan ontmoet ze daar boven,een jongen.Bill Kaulitz.Ze knalt tegen hem op.Bill wil haar omhoog helpen,En kijkt recht in haar ogen,met veel zelfvertrouwen. Gelijk word ze helemaal verliefd op hem.Ze heeft nog never zo'n mooie jongen gezien,Die zoveel Zelfvertrouwen uitstraalt.Bill doet dan ook heel erg lief tegen haar.Wanneer Bill haar mee uit vraagt,wil ze dat maar al te graag.Wanneer ze elkaar beter leren kennen.Krijgt ze een foto van bill,en laat het aan haar moeder zien.haar vader leeft niet meer.daaardoor heeft ze het zwaar.haar moeder vind bill maar niets,En waarschuwt haar. Amy kan niet tegen het gezeur van haar moeder,en heeeft alleen nog maar steun aan Bill Kaulitz.Dan op een avond wil hij meer van haar.En neem haar mee naar zijn huis.Daar ontmoet ze zijn broer Tom Kaulitz.Een hele aardige jongen.Die amy Met veel zorgen aankijkt. Die avond word het heeeel intiem tusse Bill en Amy, en duiken ze het bed in. De volgende ochtend zit ze alleen met tom aan tafel,En waarschuwt tom haar een beetje voor Bill. Ze weet niet wat tom bedoelt,en of ze hem kan vertrouwen,Maar wat nou als ze beetje voor beetje ,er achter komt dat Bill een Player is.En ondertussen nogmeer meiden heeft? En dat ze helemaal smoor op Bill is geworden,Daardoor raakt ze in paniek,en vraagt ze raad bij Tom,En ze vertelt hem hoe ze er over denkt,en dat ze bill vaak bij andere meiden ziet. En helemaal geen tijd meer heeft voor amy.Terwijl hij haar zoveel heeft belooft. Tom vertelt haar,wat hij nou precies doet met meiden.En word helemaal depri,Eindelijk dacht ze iemand te hebben,Wie van haar houd. Maar neei. er word met haar gespeelt,ze is een gevoelig meisje,wat jongens maar al te leuk vinden. Ze word zo depri, dat ze domme dingen gaaat doen. niemand houd van haar,dat denkt ze. Maar wat nou ,als er tog iemand op haar valt,wat toevallig niet bill is.

    Goed idee, Ja of nee? Moet ik hem maken of niet, Ik heb hier wel meerdere topics over,maar daar waren niet zoveel reactie's bij.En tog wil iknog een keer vragen, Dus niet gaan zeuren van; hier heb je al een topic over. en die shit.


    Dankjewel! (flower)


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het niet zo verschrikkelijk origineel :'|
    Maar je doet maar hoor ;]

    Ik vind het niet zo verschrikkelijk origineel :'|
    Maar je doet maar hoor ;]



    OKEUJJ! :Y)


    Sometimes it's best not to care.