• Mijn BF mag in de les muziek luisteren omdat ze een laag concentratievermogen heeft, en gister onder Wiskunde, het was echt doodstil, opeens hoor je : WAT IS 54A???? HE!! JE MOET 59 OOK DOEN! xD ze was gewoon bijna an het schreeuwen, en later doet ze haar oordopjes uit, hoort bijna de hele klas haar muziek, hoezoo geen harde muziek aan?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Omfg. XD
    Hip, als wij dat doen, worden we tegen de muur aangegooit.
    (Bijna dan...)


    You move me ......... Kurt

    Humpff, niet eerlijk!>.<
    Wij mogen dat niet!Ö

    Dan hebben we hetzelfde probleem als Satisfaction![à]

    ××


    everything, in time

    :o die heeft geluk

    Hahah.
    Ik heb ook wel zoiets, heeft niets met jouw verhaal te maken.
    Ik was een keer in slaapgevallen in de les. ><
    Logisch, kwam die zondag terug van vakantie. [/laat]
    Toen schreeuwde een vriendin van mij iets in mijn oor en ik steeg een meter de lucht in. : D


    -

    Gelukkig mogen wij wel gewoon muziek luisteren, ik kan me ook niet concentreren =], maar met muziek wel, maar als je gewoon vraagt: 'Meneer/mevrouw, mag ik muziek luisteren' dan is het antwoord bijna altijd ja, en dan gaat iedereen gewoon muziek luisteren (:


    I can't see the future with tears in my eyes

    Wij mogen gelukkig ook gewoon muziek luisteren in de klas. ik kan niet zonder muziek! xd

    (:


    omg. i love you.

    in het lager mochten we dat ook nog,, nja tijdens knutselen enzo xD
    Je moet het maar in je hoofd halen omdat nu te proberen,, maar het schreeuwen zelf hebben ik en mn vriendin wel al gedaan (x

    Omg ;O moogt gelle muziek luisteren? Man! Da vind ik zo un fair. Jeeezes. ge moest is weten wa voor een leerkracht ik heb. En daar zit ik vrijdags heel de dag, in hetzelfde lokaal. Met die zelfde kut leerkracht opgescheept. Ik zal misschien is een video maken. Dan kun je zien wat voor een hel het is... Ik zal er maar 16+ opzetten zeker? ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Wij mogen dat alleen bij Bv, wat opzich al gaaf is! =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Lulligheid;3 dat mag ik nooit x_x


    We can only learn to love by loving.

    Bij de meeste leerkrachten vn mij die zeggen er niets vn :D

    Maar als je laag consetratie vermogen heb, moet je tog juist geen muziek gaan lusiteren?! ;X
    En btw dat doe ik oo kaltijd,, zodat ik meteen andwoord krijg, anders eot ik met me hand mhoog ggaan zitten en heb ik het gedult niet voor.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Muziek IN DE KLAS? O.O
    Wth, moet je bij ons niet proberen hoor. Kun je woensdagnamiddag nablijven. ><
    Serieus, als je bij mij op zoiets betrapt wordt mag je je gsm en iPod inleveren, moet je naar de directeur, en mag je nablijven. O.O

    wij mogen dat ook niet, maar iedereen doet het en niemand zegt er wat van xD
    Dus we doen het allemaal x']


    ' niks is wat het zijn moet '

    xD cool,,


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.