• Soms bekijk ik wel eens oudere foto's van mezelf. Dan denk ik vaak 'ben ik zo erg veranderd?' Vandaag heb ik eens een overzichtje gemaakt van wat foto's. Ze staan wat door elkaar, maar ik heb wel overal jaartallen bij (:

    De foto's zijn van de afgelopen zes jaar, ongeveer.


    26 - 02 - '16

    Dat is zo anders! En wat ben je er volwassener uit gaan zien! Echt, dat korte kapsel van nu staat je geweldig!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Dat is zo anders! En wat ben je er volwassener uit gaan zien! Echt, dat korte kapsel van nu staat je geweldig!


    Haha dankje c;


    26 - 02 - '16

    Haha, wow, nu vergeleken 2010 is echt een groot verschil!:o

    Je staat trouwens met zowel lang als kort haar. Ik ken mensen met lang haar die het kort hebben gemaakt en dat is lelijk.:'D Maar bij jou is het erg goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Haha, wow, nu vergeleken 2010 is echt een groot verschil!:o

    Je staat trouwens met zowel lang als kort haar. Ik ken mensen met lang haar die het kort hebben gemaakt en dat is lelijk.:'D Maar bij jou is het erg goed!


    Echt he, hahahah. Ik schrok er zelf ook van toen ik die foto ineens weer tegenkwam D:


    26 - 02 - '16

    Dat is echt een hele verandering. Ik vind je met lang en kort haar staan, al zie je er met het kort iets volwassener uit.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Dat is echt een hele verandering. Ik vind je met lang en kort haar staan, al zie je er met het kort iets volwassener uit.


    Zo denk ik er ook over ;3


    26 - 02 - '16

    Ipseity schreef:
    Dat is zo anders! En wat ben je er volwassener uit gaan zien! Echt, dat korte kapsel van nu staat je geweldig!

    Reigns schreef:
    Dat is echt een hele verandering. Ik vind je met lang en kort haar staan, al zie je er met het kort iets volwassener uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sodeju flinke veranderingen, en idd volwassenere look zo!


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Sodeju flinke veranderingen, en idd volwassenere look zo!


    i wanna die with you once or twice.

    Dankjulliewel c;


    26 - 02 - '16

    Wat een leuke collage! Van een stoere puber naar een jongedame met style, wat een gaaf haar!


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Vex schreef:
    Wat een leuke collage! Van een stoere puber naar een jongedame met style, wat een gaaf haar!



    Dankjewel! C:


    26 - 02 - '16