• Ik vind het dus echt een vette wanhoopsdaad als iemand dat vraagt. Kom op ze zullen zelf wel kiezen of je hun foto mag ownen daarom hoef je het niet te gaan vragen. Als je dat nu gaat vragen terwijl je die persoon goed kent dan vind ik dat niet erg maar als je geen ene zeik van die persoon kent dan vind ik je like zielig.
    Dit is like trouwens mijn mening dus ga nu niet zeggen van; Je bent zelf zielig en dit en dat. Cause, België en Nederland zijn twee landen waarin je een vrije meningsuiting mag hebben. ^-^

    Mag ik Ownen?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik negeer dat toch, alleen ík own mijn foto's en heeeel misschien als je heel erg koel bent, mag een ander ownen. :Y)

    Mag ik Ownen?

    --'
    Heb je de inhoud van mijn topic überhaupt gelezen.
    Want ik betwijfel het.

    (...)
    --'
    Heb je de inhoud van mijn topic überhaupt gelezen.
    Want ik betwijfel het.
    Maar ik snap dat Own gedoe niet echt :8


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)Maar ik snap dat Own gedoe niet echt :8

    Waarom typ je dan 'Mag ik ownen?'
    Als je niet weet wat 'ownen' betekent >,<

    (...)Maar ik snap dat Own gedoe niet echt :8

    Als iemand vraagt of die je foto mag ownen dan vraagt die gwn of die mag zeggen dat die foto van die persoon is.

    goshh.. ZEUR ZEUR ZEUR..
    [dit moet je niet persoonlijk opvatten]
    maar er wordt tegenwoordig egt om álles gezeurd, laat mensen die dat leuk vinden om te vragen of je een foto mag ownen, Dat lekker vragen =='

    waarom zijn er zoveel zeurtopics.. en ik ben chaggi dus trek het je maar niet zo aan hoowr, alleen het komt wat zeurderig over..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ownen is een foto liefhebben.
    Stel nu als ik een foto heb in mijn fotoboek en iemand ziet die foto heel graag of vind die geweldig of whatever dan vraag je : 'Mag ik ownen?' En dat haat ze.
    Get it?

    Sorry als ik het zeg, maar nu ik weet wat het is lijkt het me eigenlijk best wel dom om iemand zijn foto te 'ownen'


    Niet geschoten is altijd mis..

    Sorry als ik het zeg, maar nu ik weet wat het is lijkt het me eigenlijk best wel dom om iemand zijn foto te 'ownen'

    WHAAHAAAAHAAAAAAAAAAAHAAAAAA x'DD
    [/sorryikbenineenlachbui]

    goshh.. ZEUR ZEUR ZEUR..
    [dit moet je niet persoonlijk opvatten]
    maar er wordt tegenwoordig egt om álles gezeurd, laat mensen die dat leuk vinden om te vragen of je een foto mag ownen, Dat lekker vragen =='

    waarom zijn er zoveel zeurtopics.. en ik ben chaggi dus trek het je maar niet zo aan hoowr, alleen het komt wat zeurderig over..

    So what, ik mag toch ook mijn bijdrage leveren aan al die zeurtopics. ^-^

    Mensen die ik ken vragen dat.
    Ik antwoord kalm: Ik doe geen ownen meer. (:
    Maar waar ik mij ook aan erger is..
    Aan dit soort topics. Hetzelfde geldt voor die Baarmoederhalskankerprik. Wat heeft het voor nut om iets zélf stom te vinden? Wat kan jou het nou eigenlijk schelen of mensen dat accepteren, als iemand dat vraagt? Niets toch? ¬¬


    -

    (...)
    So what, ik mag toch ook mijn bijdrage leveren aan al die zeurtopics. ^-^


    yippie -zwaait met haar chaggi armen^^-
    en dan vragen mensen zich af waar die vrolijkheid van het oude Q is gebleven..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    yippie -zwaait met haar chaggi armen^^-
    en dan vragen mensen zich af waar die vrolijkheid van het oude Q is gebleven..

    Geen nood , ik breng de redding (hoera)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind dat je wel gelijk hebt.
    Maar wat heeft iemand die jij totaal niet kent eig in je fotoboek te zoeken (vraag ik mij dan af x') ).
    Toch, ik vind het best een lief gebaar, als ze vragen om je foto te 'ownen'.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]