• Goedenavond.
    Ik was toennet op een feestje van een vriendin die vandaag (gisteren ondertussen) jarig was. En toen we buiten stonden werd B - mijn vriendin - ineens gebeld door een onbekende beller. Ze neemt dus op en mijn anders vriendin begint dus helemaal raar te doen door die telefoon en hangt op.
    Daarna gingen we weer naar binnen en werd ze weer gebeld. Dit keer zeiden we niets en toen werd ze dus half bedreigd door de telefoon.
    Dat zijn dus gewoon vage vrienden ofzo die een grap uithalen of gewoon rare mensen die je echt bedreigen maar die niets doen.

    Vind ik zo vreselijk. Ik neem sowieso nooit op als iemand mij onbekend belt omdat ik al bekend ben met dat soort telefoontjes. Het lijkt me al helemaal eng als je alleen bent en je word gebeld door onbekend ><.

    Wie kent het?


    I recycle my thoughts.

    Ik neem nooit onbekende nummers op, heb telefoonangst x]
    Laat altijd iemand anders opnemen.


    Your make-up is terrible

    Ik kreeg een paar jaar terug altijd sms'jes aan van een Franse, en werd soms ook door die Franse gast gebeld. x]
    Verstond er geen bal van, wss verkeerd verbonden. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    heb ik vroeger gehad -_-' jongens uit mijn klas wouden grappen uithalen XD. Maar tegewoordig neem ik ook anoniem op waarom i don't know.
    dan heb ik wat te doen ofzoo XD


    Special Love <3

    Ik kreeg een paar jaar terug altijd sms'jes aan van een Franse, en werd soms ook door die Franse gast gebeld. x]
    Verstond er geen bal van, wss verkeerd verbonden. x'D

    Hahah ik zou dan echt in lachen uitbarsten xD


    I recycle my thoughts.

    Ik had een keer een hijger aan de telefoon x\
    ik neem geen onbekende nummers op sinds toen,ik vondt die hijger al eng... x]

    Bah, ik krijg altijd kippenvel van hijgers dus ik neem ook geen onbekende nummers aan:Y)


    Like everybody and trust no one.

    Ik neem sowieso nooit op of bellen xd'
    Telefoonangst :3


    All was well.

    Mijn broertje heeft er heel erg veel last van...die gene belt gewoon in ochtent,middag, snachts..die is echt gestoord hoor..en dan neemt hij op..en dan zegt die gene niks;S..ik zeg zo: geeft een hier ik zal eens wat door die tel zeggen!!
    Vanacht weer he!!..heb feestje gehad( beetje veel gedronken) Ik sliep eindelijk,,maakt die telefoon me weer wakker...

    Onbekende nummers kan ik niet, niet opnemen. Als mijn pa me belt, is het àltijd met onbekend. Weet ik veel waarom dat is. Maar sinds kort is er altijd een nummer en dat heeft me zeker al 25x proberen te bellen, maar gelukkig kon ik dan juist niet opnemen, omdat ik er dan niet was ofzo.

    Een vriendin van me had ook zo'n beller en hij belde enkel tijdens de school. En ooit had hij is 1x gebeld in de vakantie en had ze opgenomen en het enige wat hij zei is "HALLOOOOOO" en dan legde hij af. En als hij belt komt er telkens te staan "White Held". Vreemd vind ik dat.


    Tanya is de beste.

    Die mensen zijn echt gewoon levenloos/zielig.
    Maarja, het is altijd wel eng.
    :'D.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hmm ik neem altijd op als ik zie dat ik gebeld wordt.
    Soms merk ik het niet, toevallig als het een onbekend nummer is soms, maar meerdere keren was dat verkeerd verbonden.
    Maar ik weet wel dat ze hier thuis ooit eens belden, een stelletje jongens, was een of andere domme grap en begonnen dan zo domme vragen te stellen.
    In de achtergrond hoorde je dan kei hard gelach. Heb ik gewoon afgelegd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik neem nooit op x_x ik ben triest

    als ik het nummer niet ken of het is onbekend neem ik sowieso niet op x_x ik heb echt dikke telefoonangst.


    We can only learn to love by loving.

    Ik werd snachts gebeld door 2 zielige meiden -_- deden zich voor als een hijger/zombieman ufzo


    I want my bloody cheese now!^^

    Soms halen meisjes zulke grappen uit, maar dan moet je gewoon niet oppakken x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik werd begin dit schooljaar altijd onder wiskunde gebeld. En als ik dan opnam zei hij/zij niets. En het was niemand uit mijn klas want iedereen was gewoon muisstil aant werk. Maarja, sindsdien ik een nieuw nummer heb word ik af en toe nog een keer met een onbekend nummer gebeld maar ik weet wie die klootzak is.


    I recycle my thoughts.