• Goedenavond.
    Ik was toennet op een feestje van een vriendin die vandaag (gisteren ondertussen) jarig was. En toen we buiten stonden werd B - mijn vriendin - ineens gebeld door een onbekende beller. Ze neemt dus op en mijn anders vriendin begint dus helemaal raar te doen door die telefoon en hangt op.
    Daarna gingen we weer naar binnen en werd ze weer gebeld. Dit keer zeiden we niets en toen werd ze dus half bedreigd door de telefoon.
    Dat zijn dus gewoon vage vrienden ofzo die een grap uithalen of gewoon rare mensen die je echt bedreigen maar die niets doen.

    Vind ik zo vreselijk. Ik neem sowieso nooit op als iemand mij onbekend belt omdat ik al bekend ben met dat soort telefoontjes. Het lijkt me al helemaal eng als je alleen bent en je word gebeld door onbekend ><.

    Wie kent het?


    I recycle my thoughts.

    Ik ken het. Ik ben vroig jaar een jaar gestalkt geweest via computer, sms'jes, bellen etc. Ik had dat kind niets misdaan maar ze kon mijn gezicht gewoon niet hebben. En ik kon een vriendin van d'r ook niet hebben maar dat hield ik voor mezelf. Ze belde me zeker om de tien minuten op en altijd van: Kijk hé! Als je M-die vriendin van d'r- niet gerust gaat laten dan kom ik met mijn bende je in elkaar kloppen. Terwijl ik M. niets had gedaan --' Mijn mama, die secretaresse is van de school waas ik vorig jaar zat, had mijn leerkracht ingelicht en die heeft onze MEGA-agente ingelicht. Ook is hij gaan praten met M., want M. had aan dat kind mijn gsm-nummer gegeven. En dan uiteindelijk had ze iets op m'n voicemail ingesproken zoiets als: Jij lelijke dikkerd! Kom maar hier als je durft, ik sla je kapot. En dan hebben we dat aan mijn leerkracht laten horen en aan de MEGA-agente, is zij naar d'r huis gegaan en sindsdien doet dat kind niets meer.
    Heb je die onbekende beller zijn/haar nummer? Niet twijfelen en meteen naar politie stappen! Hij kan zo dreigen via telefoon maar wát als hij écht iets gaat doen?

    Dat had mijn vriendin eens;
    Steeds werd ze gebeld als er iemand van haar gezin alleen thuis was, en als ze opneemden hoorden ze één of ander eng muziekje.
    En ik was bang in haar plaats >.<

    Maar zelf heb ik er geen last van. Ik bel toch nooit x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Iemand anoniem bedreigen is geen humor meer.
    Mensen moeten wel de grens weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vriendin van me heeft dat voorgehad. Eerst begon dat met gewone telefoontjes waarin die niets zei ofzo. Maar dan begon hij echt te dreigen dat hij naar haar toe kwwam en haar broertje wat zou aandoen. Ik was bang in haar plaats. Uiteindelijk is ze toch naar de politie gestapt, maar vanaf dan heeft ze geen telefoontje meer gehad. Gelukkig. Ik vind dat echt heel laag en triest en zielig om iemand via telefoon te gaan bedreigen.


    Listen to what we're not saying..

    ik ben ook keertje bedreigd door telefoon maar ze deden niks na die tijd xD


    /