• Ik had dus een ideetje in mijn hoofd, heb het wel nog niet helemaal uitgewerkt. Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden en welke titel je er aan zou geven.
    (...) is een doodnormaal meisje van zeventien. Ze woont samen met haar grootouders omdat haar ouders omgekomen zijn in een auto-ongeluk. Haar leven gaat zoals dat van een ander met zijn ups en downs, maar op een dag wordt (...) omver gereden en raakt ze in een coma. Haar grootouders zijn ten einde raad en willen niet weer iemand verliezen. Ze hebben de hoop al opgegeven totdat (...) op een dag haar ogen weer opent. Haar leven is niet zo veel veranderd, dat denkt ze toch. (...) begint mensen te zien die er niet zijn en na een tijdje krijgt ze door dat het dode mensen zijn. Ook haar ouders krijgt ze te zien en ze helpt de mensen om tot rust te komen. Daardoor krijgt ze verhalen te horen die niet allemaal zo doodnormaal zijn alsof ze gedacht had.
    Dus ja, dat is het. Wat vinden jullie en wat is een goeie titel?

    GracyGallant<3.


    Walkin' in line.

    "The change" fzeu?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    CUUWWWLLL VERHAAAAALLL


    eeehmmm

    geen inspi voor titel :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    i see dead people. n_n
    neegrapje. dat moet je niet doen.
    Eyes to see ofzo? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat vinden jullie van 'Eyes of death' ?


    Walkin' in line.

    die naam vin ik echt super koel ^^
    had je al naam voor meisje?
    Alexandra (Alex) betekend 'beschermer van de mensheid' past miss wel dacht ik.
    good luch :)


    ' Bombing for peace, is like fucking for virginity .

    Wat vinden jullie van 'Eyes of death' ?


    Dies coowl:Y)


    Let's do this poo